Kayleigh_ schreef:Haar groeit niet donkerder terug van scheren, FABEL!
Nou, ik weet toch wel dat de haren op mijn benen ineens niet meer zo blond zijn als dat ze twee jaar geleden waren.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:''De belangrijkste reden waarom mensen nog steeds in deze mythe geloven is omdat het haar wat terug groeit veel grover, dikker of donkerder lijkt. Dit is makkelijk te verklaren doordat een geschoren haar een stompe punt krijgt, in plaats van een scherpe punt. Door het scheren verandert niet de dikte, kleur of de snelheid van de groei, maar de haar valt meer op door de stompe punt. Dit lijkt dus de eigenschap van de haar te veranderen, maar dat is absoluut niet zo." - Slimscheren.nl
Even opgezocht
Kayleigh_ schreef:_Yasmine_ schreef:[Welke gebruik je? Kan ik me daar eens op oriƫnteren
Ik heb deze set: http://www.bol.com/nl/p/philips-epilato ... 011225221/
Zeer tevreden overDe eerste keer dat er mijn bikinilijn mee epileerde vroeg ik me zelfs af of het wel een epilator was, omdat ik niks voelde. Tot de huid een beetje rood werd (dat is altijd als het net geƫpileerd is), toen wist ik dat echt de hele haar verwijderd was, haha
Chouchou schreef:Net mijn epilatorset binnen gekregen! Heb voor het eten al drie keer de epilator tegen m'n been gehouden maar ik durfde hem nog niet aan te zetten haha. Zometeen ga ik het echt proberen. Maar moet je met de haarrichting mee of ertegenin? Mij lijkt ertegenin, zo scheer ik ook altijd, maar voordat ik mezelf meer pijn bezorg dan nodig is...
(Leuk trouwens die banners onderaan de pagina, krijg nu een advertentie met "Schaamhaar weglaseren", met dikke koeienletters op mijn beeldscherm)
Robynn schreef:Milo201
[quote="Robynn schreef:Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar ik gebruik de Philips Lumea
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid
Bij mij werkt hij perfect! ik heb geen last meer van ingegroeide haarworteltjes!
Het duurt wel even voordat het effect er is. Bij mij duurde het zo'n 4 maanden eer alles weg was (en nu dus alleen een streepje die ik af en toe kortwiek)
Het is wel een hele investering, want ik hoor ook wel eens verhalen dat het met blond of rood haar niet werkt. Ik doe mijn benen, bikinilijn en oksels ermeeen ben bijna geheel haarloos nu
Je kan na 2 weken precies zien welk stukje je vergeten bent te behandelen
wij zijn ook van plan zo'n ding aan te schaffen! En hij werkt dus echt? We waren een beetje angstig dat het resultaat minimaal zou zijn.
Robynn schreef:Succes! Hoop dat hij bij jou net zo goed gaat helpen als bij mij
Ik had ook altijd ontstekingen en bultjes en hele diepe ingegroeide haarwortelskon er wel om janken in de zomer! Zat altijd maar te pulken met een naaldje om het redelijk netjes te krijgen
voor mij dus echt een uitkomst!