wil binnenkort nieuwe smaak van whey perfection erbij... de chocolade van isolaat vond ik ronduit ranzig
dus weet nog niet welke ik wil... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wil binnenkort nieuwe smaak van whey perfection erbij... de chocolade van isolaat vond ik ronduit ranzig
dus weet nog niet welke ik wil...
Die vind ik ook maar ranzig :")
geen slim plan dus

schepje straciatella tegen schepje mango/perzik
Die heb ik nog nooit geprobeerd
ook goed voor de vitamientjes
gooi hem ook vaak door smoothie heen
ik ben sinds kort weer meer bezig met gezond eten en sporten, wat ik hierin vooral heb veranderd zijn mijn ontbijt en tussendoortjes. Ik ontbeet (?) eerst altijd met een klein schaaltje melk met cornflakes, maar daar kreeg ik na een uurtje alweer honger van. Nu ontbijt ik met magere yoghurt met lijnzaad, chiazaad/hennepzaad, kokosvezels en honing en tussendoor eet ik wortels, komkommer, tomaat, fruit, etc. Sporten doe ik ongeveer 2 keer per week, een intensieve groepsles van een uur, maar dat is ook genoeg voor mij in combinatie met verzorgpaard en een actieve baan. Ik heb vandaag voor het eerst gehoord van de body en fit shop, en ik weet nog niet heel veel van producten als whey etc. Zijn er producten van de body en fit shop die ik kan gebruiken als aanvulling nog op mijn levensstijl? Ik zag bijvoorbeeld die whey crispy dingen voorbij komen voor door je yoghurt, maar gebruik je dat alleen als je ook veel sport?
dus durf de rest nu niet te proberen.
Zo smerig