vind erg netjes hoe ze het oplossen wil binnenkort nieuwe smaak van whey perfection erbij... de chocolade van isolaat vond ik ronduit ranzig dus weet nog niet welke ik wil...
Ik heb weer een hoop binnen gekregen vandaag. Waaronder l carnitine mueslirepen smaak kers, man wat zijn die dingen lekker! Morgen de witte chocolade smartbars proberen. Ook heb ik die nieuwe cooking spray gekocht, iemand daar al ervaringen mee?
ik kom even binnenvallen met een vraag. ik ben sinds kort weer meer bezig met gezond eten en sporten, wat ik hierin vooral heb veranderd zijn mijn ontbijt en tussendoortjes. Ik ontbeet (?) eerst altijd met een klein schaaltje melk met cornflakes, maar daar kreeg ik na een uurtje alweer honger van. Nu ontbijt ik met magere yoghurt met lijnzaad, chiazaad/hennepzaad, kokosvezels en honing en tussendoor eet ik wortels, komkommer, tomaat, fruit, etc. Sporten doe ik ongeveer 2 keer per week, een intensieve groepsles van een uur, maar dat is ook genoeg voor mij in combinatie met verzorgpaard en een actieve baan. Ik heb vandaag voor het eerst gehoord van de body en fit shop, en ik weet nog niet heel veel van producten als whey etc. Zijn er producten van de body en fit shop die ik kan gebruiken als aanvulling nog op mijn levensstijl? Ik zag bijvoorbeeld die whey crispy dingen voorbij komen voor door je yoghurt, maar gebruik je dat alleen als je ook veel sport?
Dat soort producten zijn alleen nodig als jij niet genoeg eiwitten uit je voeding haalt.
Dus: bereken je totale kcal behoefte, bereken je totale eiwit behoefte en bereken dan eens hoeveel je uit je eten haalt. Is dat niet voldoende is de eerste aanbeveling om aan te vullen met gewoon eten, lukt dat niet(ik moet 130g eiwit per dag eten, dat is erg veel bijvoorbeeld) dan kun je aanvullen met whey
Net toevallig mijn bestelling gedaan. Aangezien ik toch wil gaan afvallen met sporten er bij. Heb ik gekozen voor de smart protein. En een reep er bij met caramel. En kreeg er gratis smart protein sachets er bij. Iemand enig idee wat dat is ?
Hoi allemaal, een tijdje geleden bij de body en fitshop heel enthousiast besteld om te beginnen met de shakes. Echter krijg ik het spul echt niet weg, ja een halve portie door de yoghurt maar daar houdt het ook mee op. Vandaar dat ik nog een pot met straciatellasmaak heb staan waar 1 portie uit is, iemand die ik daar blij mee kan maken? Ook een pot voor de proteïnepannekoekjes 1 portie uit, en eventueel nog wat eiwitrepen cookies en cream en chocola. Verder nog wat zakjes poeder in verschillende smaken.
Voor de liefhebber af te halen in Amersfoort, hoef er niet veel voor te hebben, iets leuks voor de katten, zak wortels voor paard, zoiets. Vind het nu ook zonde, gok dat het anders over een tijd in de prullenbak belandt.
Micellar cassein en de isolaat perfection hebben weer te weinig eiwitten. (22-25% geloof ik). Dat betekend dat ze ook na het vorige 'te weinig eiwitten probleem' niet echt vooruit zijn gegaan. Lees dat veel mensen willen overstappen maar vind b&f juist zo fijn: ruim aanbod, niet extreem duur en snel geleverd.
Je hebt ook nog my protein. Daar hoor ik heel veel mensen over.. maargoed als je bij b&f gewoon de merken koopt en niet hun eigen merk maakt het sowieso al niet uit.
Heb ooit protein gehad van body-suppies.nl .. gatverdamme Zo smerig
Anoniem
Geplaatst: 13-01-15 15:36
In de caramelflavour smart bar zit maar 5,8 gram eiwitten terwijl de site belooft dat het 15 gram is... Wat een teleurstelling. En zo lowcarb vind ik de verhouding daardoor ook niet, er zitten 11,5 gram koolhydraten in!