Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nouja dat wil natuurlijk ook wel met dit weer.Mallorka schreef:Je snapt toch werkelijk niet dat er mensen zijn die op de heetste dag van het jaar de stad in gaan
, lekker virtueel dan plakt 't niet zo. Ook voor de anderen natuurlijk!
Daarachter nog een grote rode vlek maar die buigt al een beetje af dus ben bang dat alleen Zeeland daar echt mee te maken gaat krijgen. Hopelijk niet al te zwaar, beetje onweer en een lekkere plens regen is leuk, maar hagelstenen die dakramen vernielen of windhozen lijkt me nu weer wat overdreven...
. Mja, scheelt iig een zorg. Ze verbrandt niet eens op haar wit/roze neusje.
) en ik begon rond een uur of half 12, post door de war, haalde 2 straten door elkaar
etc etc, dus kon ook nog eens veel eerder klaar zijn
. Toen ik begon met mijn wijk al een paar keer het aanbod voor drinken gehad, maar dan schiet je wijk ook niet bepaald op dus vriendelijk bedankt. Toen ik iets verder (halverwege denk ik) met mijn wijk was en het aanbod kreeg of ik wou drinken dit wel aangenomen. Nog nooit zo blij geweest met een ijskoud blikje fanta 
wij hebben het gelukkig lekker koel in huis 

Wat een geweldig ding! 

, sterkte vanavond.
. En die wolk die vanochtend recht op ons afkwam boog gewoon vlak voor de stad af.
Het is gelukkig niet meer zó stikheet maar ben er nu wel echt goed ziek van, koortsig en opgezette keel.
Van mij mag het nu wel subiet winter worden.