Glossi schreef:Met een kopstand sta je op je hoofd en een handstand op je handen haha
Ik heb ook een joggingbroek gekocht maar speciaal voor Yoga. Stof is wat dunner volgens mij.. Een van Only, die zijn ook niet belachelijk duur. Welke filmpjes zijn van Erin?
En is een Yoga kussentje ook aan te raden om op te zitten?
Kussentje is fijn als je bijv net niet in de lotus komt, met een kussentje lukt dat dan soms net wel. Ook kun je het gebruiken voor de ploeg, als je het eng vindt en je komt net niet tot het eind. Of voor zitten bij het mediteren, soms blijf je dan net wat makkelijker rechtop zitten.
Kortom, niet per se nodig, maar als je er voor een redelijk prijsje één kan vinden is er geen reden om het niet te doen
Ik moet ook nog steeds een goede yogabroek hebben, eentje die niet afzakt bij voorkeur
Ben van plan er gewoon eentje op de markt te halen voor 5 euro.
Ik draag altijd gewoon een hemd ofzo. Bij de ontspanning trek ik m'n trui aan. Ik zie wel meisjes die een bolero aanhebben en een topje, da's misschien ook een handige, zo'n bolero heb je zo aan of uit
en zit ook niet in de weg verder (die van mij iig niet, is lekker groot
)
Een bolero is dus zo'n apparaat met alleen twee lange mouwen en een tussenstukje bij je schouders