Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al zal het lang zo makkelijk niet meer gaan en zal ik niet zo lang meer blijven staan (tenzij ik vals speel en tegen de muur ga haha)
Glossi schreef:Met een kopstand sta je op je hoofd en een handstand op je handen haha
Ik heb ook een joggingbroek gekocht maar speciaal voor Yoga. Stof is wat dunner volgens mij.. Een van Only, die zijn ook niet belachelijk duur. Welke filmpjes zijn van Erin?
En is een Yoga kussentje ook aan te raden om op te zitten?
Ben van plan er gewoon eentje op de markt te halen voor 5 euro.
en zit ook niet in de weg verder (die van mij iig niet, is lekker groot
)
Magrathea schreef:Ik moet ook nog steeds een goede yogabroek hebben, eentje die niet afzakt bij voorkeur
Die zakt niet af!

! Ben sinds kort weer in NL en woon in een nieuwe stad dus weer even (een) nieuw(e) schooltje(s) zoeken! Doe al jaren aan yoga, begonnen met Ashtanga en toen meer Hatha, maar heb in het buitenland Iyengar ontdekt en dat wil ik hier ook gaan doen! Gaat heel erg om in posities gaan, en dan langere tijd aannemen en perfectioneren! Vind dat heerlijk!
Ik doe het nu nog thuis omdat de goedkope lessen via de unief tijdens mijn lesuren vallen. Ik hoop dus dat ik volgend jaar wel naar echte lessen kan gaan, als ik dan zeker ben dat ik er mee voort wil kan ik ook gaan uitkijken naar duurdere lessen eventueel.
door mijn, ehh... rondingen
blijft hij maar moeilijk hangen. En als hij al blijft hangen is het net te laag. Of ik moet hem tot mijn BH optrekken, dat is ook weer niks
Maar zie dat wel echt als keihard sporten, normaal wil ik juist een relaxte yoga voor de mind met het liefst nog wat mediteren erbij. Daarom ga ik de combi van allebei doen eens proberen!