Ik kan me voorstellen dat je even de weg kwijt bent! Succes met de komende onderzoeken.
Ik had vorige week in het ziekenhuis ook een soortgelijke situatie...
Ik heb in 2010 de diagnose Endometriose gekregen, nadat een cyste zo groot was geworden dat ie mijn eierstok begon te draaien ben ik geoppereerd en daardoor weet ik wel 100% zeker dat ik Endometriose heb.
Nu had ik de afgelopen maanden meer klachten dan normal, en al deze klachten heb ik voor mezelf aan endometiose toegewezen... de pijn in m'n onderbuik werd weer zo heftig dat ik zeker wist dat er weer een cyste buitenproportioneel groot was... dus ik naar de gyn.
Inwendige echo en onderzoek gehad en de gyn had geen enkele aanwijzing dat het met m'n endometrioses te maken heeft...
Toen heb ik hem ook wel even vreemd aangekeken... want ik dat toch echt dat ik de specifieke pijn wel zou herkennen.
Morgen krijg ik uitslagen van uitstrijkje (is gemaakt omdat ik 2 jaar geleden een PAP3 uitslag heb gehad) en van een bloedonderzoek die zou moeten uitwijzen of er onstekingen in mn eierstokken zouden zitten.... mocht dat beide goed zijn sta ik ook voor een raadsel en zullen we verder moeten zoeken