[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:03

Vumana89 schreef:
Haha dat verduidelijkt het een en ander...

ik mag woensdag weer aan de bak. Ik hoop dat mn roze handschoenen er eindelijk zijn.

en we hadden zaterdag 2 superlieve mensjes in zaak, die mogen van mij zeker terugkomen voor een kopje thee. Was heel gezellig :j

Ja sorry ik snap het haha

Lieffiefi

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:10

Haha, als hij dicht is... wordt t zo moeilijk he ;)

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:56

ik heb elke x het zelfde, nu is me 2e gaatje aan de linker kant ontstoken ofzo, waarom onsteken die altijd,
ik ben het zat dat ze elke x ontsteken, niks helpt, zou ik ze er uit halen(als dat zoizo al lukt) of niet

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 08:30

mariekekroon schreef:
ik heb elke x het zelfde, nu is me 2e gaatje aan de linker kant ontstoken ofzo, waarom onsteken die altijd,
ik ben het zat dat ze elke x ontsteken, niks helpt, zou ik ze er uit halen(als dat zoizo al lukt) of niet

Van wat voor soort materiaal is het sieraad wat erin zit?

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 10:12

zilver, maar ik krijg ze der echt niet uit..

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 14:29

Ik heb gister een navelpiercing laten zetten...moet zeggen ik heb best een hoge pijngrens, maar het deed meer pijn dan verwacht :( Piercer zei dat het kwam door weinig vet en veel spieren en dus strak vel..... Ik voel het nu wel minder dan gister, maar het doet nog steeds wel pijn, zeker als ik opsta en ga zitten...Hoop dat het snel wegtrekt.

Ik heb trouwens een flesje prontolind spray erbij gekregen. Er werd mij geadviseerd om 3 keer per dag schoon te maken met die spray of met sebamed oid. gedurende de eerste 12 weken. Daarna gewoon alleen 1 keer onder de douche. Hebben jullie ervaring met prontolind? Het bevat wel vrij milde ingrediënten. Geen pvp jodium of alcohol. Op nederlandse fora kan ik er weinig over vinden, de meeste duitsers zijn er wel redelijk enthousiast over....

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 14:47

@Malu: Ik had hetzelfde, veel spieren en weinig vet, dus een strak vel. Ze kregen mijn huid bijna niet te pakken met de tang, echt alles was gevoelig en het piercen zelf... Echt de meest pijnlijke piercing die ik heb laten zetten! Het is echt wel een heel tijdje gevoelig geweest na het piercen en het is ook 2x flink ontstoken geweest, maar ik heb er nu al meer dan 10 jaar probleemloos plezier van.

Prontolind ken ik niet, maar ik zou me gewoon aan het advies van de piercer houden, dan komt het over het algemeen wel goed!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:35

Hij was net tijdens het boodschappen doen erg pijnlijk....denk door bukken enz. Heeft ook weer een beetje gebloed, maar ziet er verder echt heel normaal uit, niet rood of dik.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:45

Ik heb ook Prontolind gekregen bij 3 van de 4 piercings. Goed spul ;)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:35

Ik krijg dat kleine balletje maar niet op me tragus .... -_-

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:14

Hoe doen jullie dat met een Tragus? Heb altijd gehad dat het balletje aan de buitenkant er op moest, nu heb ik er een besteld bij alloverpiercings en die moet aan de binnenkant er op. Met geen mogelijkheid!

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:47

Samsie schreef:
Ik krijg dat kleine balletje maar niet op me tragus .... -_-

Hier precies hetzelfde probleem :') heb zo'n onwijs gave tragus piercing maar krijg hem gewoon niet vast, hierdoor heb ik dus noodgedwongen een "saai" labretje in m'n oor zitten :(

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:57

Ik heb mijn tragus sinds oktober en wil hem nu ook wel gaan verwisselen. En ook ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn balletje tussen mijn ringetje weg... :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:07

Sassii schreef:
Ik heb mijn tragus sinds oktober en wil hem nu ook wel gaan verwisselen. En ook ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn balletje tussen mijn ringetje weg... :+

Je weet dat er 6-9 maanden voor staat wat betreft de genezing? Nu al wisselen is dus wel erg vroeg, mijns inziens

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:16

Ik heb in augustus een medusa laten zetten en deze in september/oktober al verwisseld.
Was ook wel noodgedwongen ivm losgekomen balletje en daardoor ingeslikt staafje. :+
Mijn labret was overigens veel sneller genezen dan de (nu soms nog boze) medusa, ondanks goede verzorging.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:16

Sassii schreef:

Zou nog even wachten hoor, zou best kunnen dat hij van binnen nog niet goed is genezen. Een ontstoken tragus wil je echt niet :n

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:17

Klopt, dat weet ik. Ik word alleen schijt en schijtziek van mijn ringetje. Ik kan er niet fatsoenlijk op liggen. En als ik er op slaap, word ik 's morgens ook wakker met een dicht oor...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:19

_Malu_ schreef:
Ik heb gister een navelpiercing laten zetten...moet zeggen ik heb best een hoge pijngrens, maar het deed meer pijn dan verwacht :( Piercer zei dat het kwam door weinig vet en veel spieren en dus strak vel..... Ik voel het nu wel minder dan gister, maar het doet nog steeds wel pijn, zeker als ik opsta en ga zitten...

Heb je een paard? Zoja, dan raad ik je echt aan om een aantal maanden met pleister over je navel te rijden. Ik denk dat de wrijving van mijn rijbroeken (die precies op mijn navel zitten) ervoor gezorgd heeft dat ik nu litteken weefsel heb bij mijn navelpiercing.
Mijn piercing maak ik trouwens schoon met Neutral zeep :)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:20

Sassii schreef:
Klopt, dat weet ik. Ik word alleen schijt en schijtziek van mijn ringetje. Ik kan er niet fatsoenlijk op liggen. En als ik er op slaap, word ik 's morgens ook wakker met een dicht oor...

Oh dat is ook niks zeg, misschien kunnen ze er bij de shop een staafje in zetten? Dat hoef je niet zelf te priegelen en is het zeker weten schoon :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:28

Hmm goed idee! Bedankt voor de tip ;)
Ik heb deze in London laten zetten in Oxfordstreet. Maar daar heb je om de 10 meter wel een piercingshop. Dus ik heb geen flauw idee meer bij welke ik die van mij heb laten zetten haha. Binnenkort maar even langs de shop in Groningen...

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:26

Aranel schreef:
_Malu_ schreef:
Ik heb gister een navelpiercing laten zetten...moet zeggen ik heb best een hoge pijngrens, maar het deed meer pijn dan verwacht :( Piercer zei dat het kwam door weinig vet en veel spieren en dus strak vel..... Ik voel het nu wel minder dan gister, maar het doet nog steeds wel pijn, zeker als ik opsta en ga zitten...

Heb je een paard? Zoja, dan raad ik je echt aan om een aantal maanden met pleister over je navel te rijden. Ik denk dat de wrijving van mijn rijbroeken (die precies op mijn navel zitten) ervoor gezorgd heeft dat ik nu litteken weefsel heb bij mijn navelpiercing.
Mijn piercing maak ik trouwens schoon met Neutral zeep :)

Ja ik heb een paard, maar ik rijd western en draag gewoon spijkerbroeken. Deze zitten flink stuk onder mijn navel, dus schuren niet. :-) Heb overigens nog niet gereden, het is wel minder pijnlijk al, maar met zitten vooral nog wel flink gevoelig. Heb ook precies een plooi bij mijn navel, dus als ik zit duwt de onderkant van mijn navelrand tegen de piercing aan... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:31

Even een vraagje, ik heb een paar weken geleden een forward helix laten zetten, en ik wil graag een derde "gewoon" gaatje laten schieten, is het beter om te wachten of heeft het geen invloed op mijn piercing?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 05:03

Zo. Net een hele lading groene piercings besteld. Het word tijd om mezelf toch maar eens matchend te maken en al die lege gaatjes op te vullen :') Ik wil eigenlijk graag zwart, maar ik kan nergens een mooie zwarte barbell vinden voor mijn industrial. Ze zijn allemaal te kort, maar zilverkleurig vind ik ook weer zo saai. En ach, groen ziet er leuk uit bij mijn rode haar. (ik kan alleen maar titanium dragen dus mijn keuze word aardig beperkt)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:03

[***], het lijkt me dat dat er geen invloed op heeft.
Maar ik heb er ook niet zoveel verstand van ;).

Cubone, groen is een leuke kleur! Valt tenminste lekker op.
Ik vind het ook altijd leuk als het een beetje matcht.

Weet iemand een site/ winkel waar ze leuke knopjes verkopen (voor mijn normale gaatje)?
Bij de Kruidvat in ieder geval niet..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:53

Ssmarty schreef:
Weet iemand een site/ winkel waar ze leuke knopjes verkopen (voor mijn normale gaatje)?
Bij de Kruidvat in ieder geval niet..

Wat vind je leuk, wat voor iets zoek je?