Al een week niet lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:29

Hoe is het nu TS? Dat met je buik kan ook wel komen van het gas wat ze in je buik spuiten, zodat ze de boel beter kunnen zien. De eerste keer dat ik dat kreeg dacht ik dat ik geen adem meer kreeg en ging hyperventileren. Deed zooooo zeer en mn buik was ook heel erg opgezet. Gelukkig was het 'maar' het gas, maar fijn was anders.

PINK

Re: Al een week niet lekker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 08:15

Dat zou inderdaad ook nog kunnen! Gelukkig is m'n buik al minder. Het gaat al beter en dat is fijn, pijnstilling is al iets afgebouwd. Kan redelijk 'normaal' zonder krukken lopen, maar de pijn is nog niet weg..

De gaasjes en pleister zijn er gister afgehaald en verschoond. 1 wondje lijkt wat geïrriteerd. Deze week blijf ik nog thuis voor een goed herstel, daarna maar weer rustig dingen oppakken en kijken hoe het gaat.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:39

Het is alweer een poosje verder. Hoe gaat het nu?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:10

Hoe gaat het nu met je?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:16

Ja, hoe gaat het nu met je?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 13:35

Het gaat beter, redelijk goed zelfs. Ben vorige week weer begonnen met alles rustig op te pakken. Wel merk ik dat het nog snel te veel is, ik nog teveel wil en de pijnscheuten dan weer terug komen in mijn lies. Dus dan neem ik ook echt mijn rust. Ik doe nog rustig aan; geen zware dingen, zware dingen tillen etc. Dat is nog echt te zwaar en ben snel moe. Hoop dat het snel echt allemaal over is.

Over twee weken moet ik terug voor controle. :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:24

Ah fijn dat het zo goed gaat! Gelukkig geeft je lichaam goed aan wanneer het teveel. Hopelijk blijft het in een stijgende lijn gaan!

Benieuwd wat de artsen zeggen over twee weken :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 12:26

Topic is al vrij oud, maar wil toch even laten weten hoe het gaat inmiddels. De dubbele liesbreuk is goed verholpen en de eierstok zit weer op zijn plek. Helaas heeft mijn rug en mijn bekken ook een flinke klap gehad waar ik veel later pas last van heb gekregen en deze zijn dus instabiel.. nu hard mee aan het trainen bij de fysio.

Had gehoopt dat het na het gedoe met mijn liesbreuk wel allemaal over zou zijn, maar helaas.. Na de operatie begonnen de klachten rondom mijn menstruatie. Mijn is menstruatie helemaal over de zeik geraakt. Ben zeg maar gerust meer aan het menstrueren dan niet. Veel pijn, ben het soms gewoon een hele maand. 1 week voel ik dan alles en soms dan 3 weken niks. Bij gyn 1 geweest, ga maar aan een hele hoge pil zonder te kijken waar mijn klachten nog eigenlijk vandaan kwamen dus dat nam ik niet. Afspraak gemaakt bij de gyn die mij heeft geopereerd. Ik ben gister bij de gyn geweest. Hij vermoed endometriose en moet morgen voor een MRI naar het ZH. Moet zeggen dat het wel veel van de dingen/symptomen waar ik mee kamp zou verklaren..

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:20

Oei...sterkte en gelijk heb je om niet zonder controle zomaar medicatie te gaan slikken.
Sterkte :(:)

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:33

Och meid, wat vervelend allemaal. Ik hoop dat je er gauw helemaal vanaf bent. Sterkte!