Hier altijd precies 6 dagen. Eerste 2 dagen is het erg. En daarna heel minimaal. Helaas wil mijn lichaam niet luisteren naar mij, om die laatste 4 dagen nu ook in 1 dag te proppen.
Maar gelukkig is het niet meer zo erg, voordat ik de pil had. Dat was 5 dagen lang om de 2 uur naar de wc gaan. Anders lekte ik zwaar door. En had tampon + maandverband. Alleen kan nu tampons niet goed meer verdragen
MyLittleLove
Geplaatst: 29-08-13 18:42
Ho ik meld me! Ben er net een week vanaf gelukkig, maar ik herken je gevoel Pijn waarvan je het liefst wil gaan koprollen, moodswings waarvan mijn vriend gestoord word en laten we maar niet spreken over het naar de wc rennen Oh en ik ben het altijd 7/8 dagen!
Vandaag wel gelachen op school. Krijgen aanhouding en zelfverdediging. En die vent keihard: Dames, ongesteldheid is geen ziekte of handicap. Dus gewoon mee doen
Ikke blij dat ik de pil doorslik tot de vakanties.
Ach het is dat mijn vriend het zegt, dat het weer tijd word voor een stopweek. Anders zou ik het de hele jaar door slikken. Maar volgens mijn vriend, verandert mijn humeur dan nog al.
Ik zeg altijd dat ik lid ben van het rode kruis, of dat ik een ei aan het leggen ben, of dat ik een kind verlies, of aan het bevallen ben.... Ik duik ineens in elkaar: oh help, ik heb een wee!
O gelukkig, ben ik niet de enige zo lang ik hoor wel eens mensen zeggen 3 dagen, dan denk ik echt wtffffff ik ben jaloers
Imke1998
Geplaatst: 31-08-13 20:51
Inmiddels bijna klaar, maar de vreetbuien blijven aanhouden hoor. ik heb me ingehouden vandaag. slechts een halve reep chocola naar binnen geduwd, en verder veel crackers en komkommer, als ik trek kreeg.
Ik kom me hier ook maar even melden... Het maandelijkse feest is bij mij in volle gang en ook nog eens voor het eerst in 5-6 maanden. Ben gezegend met een lichaam met een slechte hormoonhuishouding wat betekent dat ik de pil praktisch voor eeuwig door kan slikken zonder doorbraakbloedingen. Beetje voor de gek houden dus. Nou ben ik hem alleen vergeten donderdag en besloot dan maar weer eens een stopweek te houden. Nou, ik weet gelijk waarom ik dat dus nooit doe. Op dit moment lig ik met een zak chips in bed te huilen om een comedyserie die niet eens zielig is (??) ik heb net mijn vriend uitgescholden omdat hij in mijn beleving stom doet, ik heb mijn tweede pizza van vandaag in de oven zitten en ik lig al de hele dag in mijn joggingbroek op bed.
Grappige is dat ik er vroeger echt nooit zo veel last van gehad heb. Pas de laatste tijd word ik een emotioneel wrak. Alleen al in de aanloop naar mijn ongesteldheid (het duurt bij mij altijd een tijdje voor het op gang komt omdat ik hem dus zo lang doorslik, kan bij mij makkelijk 5 dagen tussen het moment dat ik stop met mijn pil en het moment dat ik ongesteld word zitten) ben ik humeurig, chagrijnig, boos op alles en iedereen, huilerig, vreterig, heb ik géén libido en is alles echt ontzettend poedersuiker.
Wat ik me eigenlijk ook een beetje afvroeg is of er hier mensen zijn die een spiraaltje hebben? Ik zit er namelijk toch wel steeds meer over na te denken. Pil is niks voor mij want ik vergeet hem nog wel eens.. Ik kan nergens echt duidelijk vinden of je met een spiraaltje nou ook nog ongesteld word. Er staat dat 20% van de vrouwen helemaal stoppen met menstrueren maar als dat zo is ga ik er niet aan beginnen.. Moet ik alsnog zowat elke maand dit feest meemaken maar dan kan ik het niet plannen.
Mijn maandelijkse feest is echt een horror dit keer. Zie in heel veel dingen "beren" en ben enorm emotioneel... Snel jaloers te krijgen en extreem choco verslaafd... Nog maar 2 of 3 dagen, dan ben ik er weer 4 weken vanaf...
Ik voel aan mezelf dat het ook niet lang meer gaat duren.. Had de film Marley and me op en ik voelde aan mezelf dat ik helemaal emotioneel werd.. Normaal heb ik dit eigenlijk niet
Boompje1985
Geplaatst: 02-09-13 11:05
Vivian__ schreef:
Hoelang zijn jullie gemiddeld ongwsteld? Ik ben t altijd 5 dagen ofzo, als t niet langer is