Jullie kunnen het!Op 28 december heb ik met mijn trainer handen geschud op het stoppen met roken per, heel origineel
, 1 januari. Hij wilde stoppen, ik ook al een tijd en had een grote mond dat ik wel mee zou doen. Tsja, en ik ben wel het type van; 'als je handen schudt, hou je je daar aan'.Op 31 januari heb ik voor 00.00 mijn laatste sigaretten opgerookt, om 00.00 uur de laatste halve uitgemaakt en tot nu toe nog geen sigaret aangeraakt
Toegegeven, ik vind het nog steeds onwijs lekker als ik een sigaret ruik, maar de drang om te roken is nagenoeg weg.De enige bijwerking was dat ik op dag 3 en 4 bloedsjagrijnig was

Wat ik als tip wil geven, begin niet aan E-sigaretten met nicotine! Door de nicotine daarin hou je je verslaving gewoon in stand. Als het om de gewoonte gaat, kun je altijd nog de E-sigaret met alleen smaak nemen. Als ik me betrap op een moeilijk moment pak ik een Smintje of kauwgompje

ik ben nu ongeveer een maand gestopt dus volhouden!!
ik heb een tijdje met jullie mee gelezen en ik wil graag iedereen ontzettend veel succes wensen met het stoppen met roken, jullie kunnen het!
Wil je echt je geld opmaken aan gif die je je zelf toedient?