Rapperijder schreef:benangelique schreef:Probeer je wel een beetje reële voorstelling te maken van de kraamtijd. Heb het al eerder gezegd. Want welke voeding je ook gebruikt, het blijft zwaar. Zeker bij een tweede.
Waarom denk je toch steeds dat ik dat niet heb? Het is mijn tweede hoor! En erger dan de vorige keer kan het niet meer worden!
Ik denk dat jij dat wel hebt, maar veel anderen niet. Bovendien viel mijn eigen kraamtijd van de tweede erg tegen. Niet om mijn kind of om hoe alles ging, maar om de impact die een tweede heeft op je gezin. Dat is Nog groter dan een eerste en dat vertelt niemand je

Of moeders die door collega's getreiterd worden in allerlei vormen omdat ze het gevol hebben ( en misschien IS het ook daadwerkelijk wel zo) dat ZIJ harder moeten werken, omdat een ander 'zo nodig' moet kolven... 
maar daarin is er ook geen verschil tussen bv en kv als het goed is). En als dat kan met je kindje aan de borst zou een hele mooie bezondere ervaring zijn, maar als dat niet kan, dan is kv absoluut geen vergif hoor
Tenminste... als je het niet uit china importeert