Shiloh schreef:Jullie hebben wel door dat jullie dus eigenlijk zeggen dat ik er niet had moeten zijn. Nou, leuk dan.
Ik zie het probleem echt niet, alleen omdat we anders zijn, zijn we defect? zijn we niet goed? Anders is juist goed! Anders is diversiteit! Diversiteit is goed voor overleven.
Jij kunt er ook niets aan doen. Maar je moet je wel realiseren dat een toekomst met eigen gezin voor jou misschien niet mogelijk is.
Tegenwoordig komt er ook steeds meer aandacht voor kinderen van...... autisme kent heel vaak een erfelijke component. En kinderen die opgroeien met een ouder die lijdt aan autisme of een aan autisne verwante stoornis blijken op latere leeftijd grote problemen te ontwikkelen als zij NIET zijn gediagnosticeerd met autisme. Een autist is niet in staat om tegemoed te komen aan de emotionele behoefte van een kind. Daarom leidt dat bij die kinderen tot psychische problemen.
Ik vind dat daar veel te weinig aandacht aan wordt geschonken. Vandaar dat ik het hier maar even post. Want hier zullen ook wel heel veel reacties op komen.