Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Klopt helemaal, dat je dat moet leren. De opmerking van Jasmijn had ik zelf ook positief opgevat: het is goed dat ze het niet heeft gedaan. Goed dat ze op dat moment toch zoveel zelfbeheersing had om niet te zwelgen, maar haar verstand te laten spreken. Dat vind ik dan wel een applausje waard. Voor mij waren destijds dat soort dingen de eerste stap naar beter worden.
Voor mij werkte het zo dat ik die stop steeds verder naar voren kon leggen, zelfs tot het vormen van eetgestoorde gedachten aan toe.
JasmijnJoy schreef:Nee, ik heb gewoon steeds minder honger. Waarom weet ik niet. En ik voel me daar eigenlijk heel fijn bij. Dat ik geen honger heb. Want ik had eerst altijd honger.
lor1_1984 schreef:Alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd.
Heb wel trouw mee gelezen, maar had ff de puf niet om te reageren.
Het gaat hier redelijk, ik krijg over 2 à 3 weken te horen wat voor hulp ze me hier bij het GGz kunnen bieden en op welke locatie dat dan zou zijn.
Qua (vr)eetbuien gaat het redelijk, ik maak nu zo'n 3x per week een smoothie en pak deze als ik een eetbui voel opkomen.
Daarnaast probeer ik het naar de winkel te gaan op zo'n moment zo lang mogelijk uit te stellen.
Doe dit nu sinds een week of 2 en heb 2 eetbuien niet kunnen tegenhouden, de rest wel.
GeekGirl schreef:Oke JJ, maar zoek wel op tijd hulp als het niet meer gaat hé?
Met mij gaat het best wel goed, ik heb een 'bewogen' tijd achter de rug dus het is al vaak lastig geweest. Maar het lukt me wel om mijn eetstoornis onder controle te houden, en daar ben ik blij om![]()
Ik ben de laatste tijd ook wat aangekomen en ik voel me er niet eens zo slecht over. Het maakt me wel wat onzeker maar ik heb niet het gevoel dat ik nu direct weer móet afvallen.
JasmijnJoy schreef:Dus hier ga ik verder niet op in
Broccoli schreef:lor1_1984 schreef:Alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd.
Heb wel trouw mee gelezen, maar had ff de puf niet om te reageren.
Het gaat hier redelijk, ik krijg over 2 à 3 weken te horen wat voor hulp ze me hier bij het GGz kunnen bieden en op welke locatie dat dan zou zijn.
Qua (vr)eetbuien gaat het redelijk, ik maak nu zo'n 3x per week een smoothie en pak deze als ik een eetbui voel opkomen.
Daarnaast probeer ik het naar de winkel te gaan op zo'n moment zo lang mogelijk uit te stellen.
Doe dit nu sinds een week of 2 en heb 2 eetbuien niet kunnen tegenhouden, de rest wel.
Wat goed van je!
Ik hoop dat de GGZ goede begeleiding kan bieden!