Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Julia schreef:Wat fijn dat je er weer bent Raponsje!Echt top!
Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop?
Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik helemaal van streek is na het shredden? Ik ben eens gaan opletten en de afgelopen 10/11 dagen ben ik gewoon echt super beroerd de rest van de dag. Heb net een broodje gegeten en kan wel kotsen, voel me stront maar dan ook stront beroerd. Trillen en blegh. Elke avond lig ik wakker in bed van de buikpijn ook.Ben ik de enige die hier last van heeft?
Follow knop zit geloof ik rechtsboven.
Het is normaal dat je maag kan gaan rommelen tijdens / na het sporten.
Door te bewegen krijg je namelijk "druk" op je darmen waardoor je darmen zich graag willen legen.
Daarom word sporten en meer bewegen ook aangeraden voor mensen met obstipatie.
Ik weet niet of je "running runners" kent? Als je echt heel fanatiek hardloopt kun je bijvoorbeeld onderweg het probleem krijgen dat je echt heel erg moet.
Maar echt misselijk zijn en je niet lekker voelen dat is natuurlijk niet goed.
Weet je zeker dat je geen (buik) griepje of iets dergelijks te pakken hebt?
Fiffill schreef:Ik kan hem gewoon volgen Juul? Follow button zit gewoon rechtsboven waar hij eigenlijk altijd zit.
Raponsje schreef:Hallo dames.
Ik ben er weer.
Heb mijn bokt pauze gebruikt om voornamelijk de hele dag te slapen.
Inmiddels uitgevonden dat geroosterd weight watchers brood (slap - smerig en calorie arm brood) een goede bodem legt om de misselijkheid tegen te gaan samen met ijs en ijs koude vers geperste sinaasappelsap.
Ik kan er dus weer tegen aan en ben begonnen met een paar uur te werken per week.
Ga volgende week een fitheidstest doen en hem een aantal weken na mijn bevalling weer doen als persoonlijk experiment om te kijken hoe groot het verschil is tussen niet zwanger - zwanger en net bevallen.
Iedereen is goed bezig, ben super trots op jullie!
Voor de mensen die snack inspiratie willen : bokt-fitproject.tumblr.com
Edit: Heb trouwens super veel lieve pbtjes en reacties gekregen en daarom kon ik natuurlijk niet lang weg blijven.
phormicola schreef:Al 2 jaar kan ik niet onder de 72.2kg komen en.......
vandaag weeg ik 72.1kg
Olina schreef:Net toch eens even gemeten, wilde ik eigenlijk donderdag pas doen na dag 10 maarja.
Vandaag dag 7 gehad en in totaal 11,5 cm eraf nu. Positief dus, in gewicht was er nog niet zoveel verschil te zien. Buiten dat ik het sporten gewoon erg lekker vind en er blij van word en energie van krijg, is dit heel mooi meegenomen
phormicola schreef:Ik val helemaal niet af in cm's (of, nou ja, bijna niet), maar m'n kleding past veel beter (had een strakke broek op de 'krimp' gekocht en die past nu super) en ik zie alles veel minder lubberen. Er gaan alleen maar kilo's van af. Misschien weet raponsje hoe dit zit?
Raponsje schreef:phormicola schreef:Ik val helemaal niet af in cm's (of, nou ja, bijna niet), maar m'n kleding past veel beter (had een strakke broek op de 'krimp' gekocht en die past nu super) en ik zie alles veel minder lubberen. Er gaan alleen maar kilo's van af. Misschien weet raponsje hoe dit zit?
Ik weet niet in hoe ver je last hebt van losse huid, maar dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Hoewel je wel af valt (in kilo's) en ook wel in cm kan het zijn dat je niet hetzelfde resultaat meet en ziet als iemand die daar geen last van heeft.
Het zou ook zo kunnen zijn dat je niet op dezelfde punten meet of met dezelfde "strakte".
Heel moeilijk om vanaf een afstand te zeggen waarom dat komt.
Nerooo: Je moet af en toe ook gewoon zondigen hoor.
Zolang je weet dat je daarna weer je gezonde eetpatroon op moet pakken is daar echt helemaal niks mis mee.