Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:24

Rebel jits, ik denk dat het resultaat voor sommige wat later komt. Sowieso moet het een goed gevoel geven als je hebt gesport toch?
En zoals hier ook al werd gezegd zullen er ook spieren bij komen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:26

Ik heb zelf gelukkig geen last van m'n maag/darmen door het sporten. Enige waar ik last van heb is een energieniveau wat overal doorheen knalt :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:27

Raponsje schreef:
Julia schreef:
Wat fijn dat je er weer bent Raponsje! *\o/* Echt top! :) Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop? :+

Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik helemaal van streek is na het shredden? Ik ben eens gaan opletten en de afgelopen 10/11 dagen ben ik gewoon echt super beroerd de rest van de dag. Heb net een broodje gegeten en kan wel kotsen, voel me stront maar dan ook stront beroerd. Trillen en blegh. Elke avond lig ik wakker in bed van de buikpijn ook. :\ Ben ik de enige die hier last van heeft?

Follow knop zit geloof ik rechtsboven.

Het is normaal dat je maag kan gaan rommelen tijdens / na het sporten.
Door te bewegen krijg je namelijk "druk" op je darmen waardoor je darmen zich graag willen legen.

Daarom word sporten en meer bewegen ook aangeraden voor mensen met obstipatie.
Ik weet niet of je "running runners" kent? Als je echt heel fanatiek hardloopt kun je bijvoorbeeld onderweg het probleem krijgen dat je echt heel erg moet.

Maar echt misselijk zijn en je niet lekker voelen dat is natuurlijk niet goed.
Weet je zeker dat je geen (buik) griepje of iets dergelijks te pakken hebt?

Heb zelf ook Tumblr, maar hier geen follow button te vinden, helaas. Sla 'm sowieso op bij favorieten. :)

Een rommelige en onrustige maag ben ik wel gewend. Ik heb sowieso vrijwel altijd last omdat ik een behoorlijk spastische darm heb. Daarnaast sluit mijn maagklep niet goed af, waardoor ik heel vaak/veel last heb van brandend maagzuur. Dus buikpijn is voor mij niks nieuws, maar merk gewoon dat ik me de afgelopen dagen gewoon echt ronduit slecht voel na de work-out.
Kan me met moeite tot dingen zetten. Stoelgang is nog steeds even slecht ondanks het shredden en wandelen/hardlopen. Helaas. :))

Fenrir

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:28

Ik kan hem gewoon volgen Juul? Follow button zit gewoon rechtsboven waar hij eigenlijk altijd zit.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:33

Fiffill schreef:
Ik kan hem gewoon volgen Juul? Follow button zit gewoon rechtsboven waar hij eigenlijk altijd zit.

Ik zie alleen dit: http://i45.tinypic.com/r0ur6r.jpg :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:33

Al 2 jaar kan ik niet onder de 72.2kg komen en.......

vandaag weeg ik 72.1kg :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:34

En als je dan met je muis erover heen gaat? Daar rechtsboven in de hoek? Dan verschijnt hij bij mij :j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:34

Nope, bij mij niet. Ga nu eerst werken, probeer het straks nog wel een keertje weer. :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:43

Pff wat gaat het hier hard :P heb de laatste tien pagina's even vluchtig bijgelezen haha.

Ik heb net dag 7 erop zitten en mijn gewichten opgeschroefd naar 2 kilo. Ik had 1,5. Bij de eerste krachtoefening en de laatste had ik het meeste moeite, dus dat was met 2 kilo wel zwaar en aan het eind moest ik een beetje smokken. Maar de andere oefeningen was ik aan het uitrusten met 1,5 kilo en dat leek me ook niet de bedoeling, dus toch maar omhoog. Op één oefening na (die voor je rug) moest ik me nu meer inspannen en voelde ik de spieren lichtjes aan het eind, dus tevreden met deze aanpassing. :)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:44

phormicola schreef:

Fijn!
Dan zijn wij precies even zwaar phor! (hoe lang ben jij?)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:47

1,78m :)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:53

phormicola schreef:
1,78m :)

ik ietsje kleiner (1.73)
Bij mij zit echt het meeste gewicht op m'n kont en heupen, heb van broeken maat 40, terwijl ik qua bovenkleding vaak nog wel 36 aan kan..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:55

Ik heb juist een breder bovenlichaam. Mijn broekmaat is 38, terijl ik voor m'n bovenlichaam 40 nodig heb :) Maar dat is rap aan het veranderen :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:55

Raponsje schreef:
Hallo dames.

Ik ben er weer.
Heb mijn bokt pauze gebruikt om voornamelijk de hele dag te slapen.
Inmiddels uitgevonden dat geroosterd weight watchers brood (slap - smerig en calorie arm brood) een goede bodem legt om de misselijkheid tegen te gaan samen met ijs en ijs koude vers geperste sinaasappelsap.

Ik kan er dus weer tegen aan en ben begonnen met een paar uur te werken per week.
Ga volgende week een fitheidstest doen en hem een aantal weken na mijn bevalling weer doen als persoonlijk experiment om te kijken hoe groot het verschil is tussen niet zwanger - zwanger en net bevallen.

Iedereen is goed bezig, ben super trots op jullie!

Voor de mensen die snack inspiratie willen : bokt-fitproject.tumblr.com

Edit: Heb trouwens super veel lieve pbtjes en reacties gekregen en daarom kon ik natuurlijk niet lang weg blijven.

Hardstikke goed, ben blij dat je er weer bent!

Steek je positieve energie vooral in dit topic en laat de rest voor wat het is!

En ik ga de tumblr ook even volgen!

phormicola schreef:

Goedzo :D!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:56

Net toch eens even gemeten, wilde ik eigenlijk donderdag pas doen na dag 10 maarja :Y).

Vandaag dag 7 gehad en in totaal 11,5 cm eraf nu. Positief dus *\o/*, in gewicht was er nog niet zoveel verschil te zien. Buiten dat ik het sporten gewoon erg lekker vind en er blij van word en energie van krijg, is dit heel mooi meegenomen :j

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:57

Super Olina!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:57

Olina schreef:
Net toch eens even gemeten, wilde ik eigenlijk donderdag pas doen na dag 10 maarja :Y).

Vandaag dag 7 gehad en in totaal 11,5 cm eraf nu. Positief dus *\o/*, in gewicht was er nog niet zoveel verschil te zien. Buiten dat ik het sporten gewoon erg lekker vind en er blij van word en energie van krijg, is dit heel mooi meegenomen :j

Wat een super resultaat! :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:59

Ik val helemaal niet af in cm's (of, nou ja, bijna niet), maar m'n kleding past veel beter (had een strakke broek op de 'krimp' gekocht en die past nu super) en ik zie alles veel minder lubberen. Er gaan alleen maar kilo's van af. Misschien weet raponsje hoe dit zit?
Laatst bijgewerkt door Grapjasjes12 op 14-01-13 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:59

Ahh, toch een beetje spierpijn, maar dat kan komen myb omdat ik na shred ook nog een 4 km gejogd heb..
Gelukkig was het vandaag een longeerdag :p

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:00

http://myhealthyfairytale.wordpress.com ... en-kh-arm/
En voor de lekkere trek haha :D
Ga dit eens proberen.

Ik mag van mezelf af en toe wel wat lekkers, maar ik raak zo onderhand panisch in de supermarkt omdat ik weet niet wat ik allemaal kan pakken wat gezonder is. + dat ik extreem heftig op suiker reageer door de operatie. Wordt daar giga enorm moe van. Je merkt pas wat voor rotzooi dat is nu dat onverteerd mijn dunne darm in komt.

Dus verantwoorde lekkere tussendoortjes tips, hoor ik graag!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:02

Fijn dat je er weer bent raponsje *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:07

Nero, dat is ook wel slim hoor af en toe wat lekkers pakken :j. Ik hou het anders niet vol ten minste.

Cola, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik denk dat het bij mij nu vooral nog is dat m'n spieren aan het ontwikkelen zijn en dat daarom in gewicht nog even niks kwijt raak. Maar dat is geen verklaring waarom het bij jou dan andersom is :Y)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:10

Nou, inderdaad :') Hoewel ik het leuk vind om m'n gewicht naar beneden te zien gaan, zou ik de cm's ook wel naar beneden zien gaan.

Ik ben wel onzeker over m'n voedingspatroon. Dit is voor het eerst dat ik sport op een veganistisch voedingspatroon. Ik eet ook niet meer proteine, omdat ik me dan belabberd ga voelen.
De tijd zal leren hoe m'n lichaam daar op reageerd :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:11

phormicola schreef:
Ik val helemaal niet af in cm's (of, nou ja, bijna niet), maar m'n kleding past veel beter (had een strakke broek op de 'krimp' gekocht en die past nu super) en ik zie alles veel minder lubberen. Er gaan alleen maar kilo's van af. Misschien weet raponsje hoe dit zit?

Ik weet niet in hoe ver je last hebt van losse huid, maar dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Hoewel je wel af valt (in kilo's) en ook wel in cm kan het zijn dat je niet hetzelfde resultaat meet en ziet als iemand die daar geen last van heeft.

Het zou ook zo kunnen zijn dat je niet op dezelfde punten meet of met dezelfde "strakte".

Heel moeilijk om vanaf een afstand te zeggen waarom dat komt.

Nerooo: Je moet af en toe ook gewoon zondigen hoor.
Zolang je weet dat je daarna weer je gezonde eetpatroon op moet pakken is daar echt helemaal niks mis mee.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:15

Raponsje schreef:
phormicola schreef:

Ik weet niet in hoe ver je last hebt van losse huid, maar dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Hoewel je wel af valt (in kilo's) en ook wel in cm kan het zijn dat je niet hetzelfde resultaat meet en ziet als iemand die daar geen last van heeft.

Het zou ook zo kunnen zijn dat je niet op dezelfde punten meet of met dezelfde "strakte".

Heel moeilijk om vanaf een afstand te zeggen waarom dat komt.

Nerooo: Je moet af en toe ook gewoon zondigen hoor.
Zolang je weet dat je daarna weer je gezonde eetpatroon op moet pakken is daar echt helemaal niks mis mee.

Ik heb idd last van losse huid. Niet extreem, maar een strakke buik is voor mij bijvoorbeeld niet weggelegd, dat zal altijd een klein beetje slap blijven :)
Ik ga gewoon verder op deze weg, misschien een sojaproteineshake inlassen elke dag :)

Ik neem aan dat 1700-1900kcal per dag voor mij wel ok is?