Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sterkte, ik weet niet of je vandaag ook gaat beslissen of dat je alleen voor de echo gaat? ano28 schreef:Ik geloof dat ik zelf ook niet volledig MET een vaderfiguur op ben gegroeid. Althans, ik ben opgevoed door mijn moeder met uitstapjes en financiele steun van vaders. Hij is wel degelijk in ons leven geweest (en nog, ouders zijn gewoon samen). Maar een behoorlijk workaholic met vaak meerdere dagen weg.
Oke, Het is misschien niet helemaal te vergelijken...
Ik ben me zeker bewust van de gevolgens die een abortus met zich mee kunnen nemen, nu begreep ik dat de kans idd niet groot is. Maar wel degelijk aanwezig (scheelt niet veel met zwanger worden, terwijl je een morning after pil heb gehad, blijkbaar val ik niet altijd in de 95% 'gelukkige')
Als het mogelijk is (kan maar tot bepaald aantal weken, waar ik zeer waarschijnlijk onder zit) wil ik kiezen voor de abortuspil, deze wekt een miskraam op waardoor het uitstoten natuurlijk gaat.
Zowiezo heb ik door deze ervaring.. Om het maar even zo te noemen, mezelf wel weer van een andere kant leren kennen. Hoewel hij verweg gestopt was, heb ik wel degelijk een kinderwens !
Een van de moeilijkste punten dus ook, wat als ik het later wil maar het niet mere kan om welke reden dan ook. Ik weet niet of ik er mee kan leven dat ik het dan nu weg gehaald zou hebben. Ik weet dat ik niet vanauit angsten moeten denken of iets niet moet kiezen omdat het andere negatief is. maar ook dit zijn gedachte's die rondspoken.
En ja, ik weet dat mijn posten zich af en toe tegen spreken, dat doet mijn hoofd constant op het moment
Ik ben inderdaad gewezen op 4 handen op 1 buik, deze aflevering ga ik zo terugkijken !
Overmorgen is de echo.
Al enkele avonden achter elkaar behoorlijke buikpijn na het eten (dit heb ik zowiezo vaak!) maar iedere dag is toch wel erg vervelend.
Inmiddels ben ik een beetje klaar met 'de vader' (later te noemen; donor). Ik heb genoeg geprobeerd hem erbij te betrekken. Maar trekken aan een dooie mus heeft geen zin. Hij zal niks meer van me horen (ook niet de keuze) zolang hij er niet naar vraagt. Besluit ik het wel te houden, komt het vanzelf een keer bij hem terecht (gemeenschappelijke kenissen). Ook dan verwacht ik overigens dat er niks van hem komt.