Mijn verhaal… (ongewenst zwanger)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk_M

Re: Mijn verhaal… (ongewenst zwanger)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 07:26

Succes vandaag!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 07:34

Veel succes vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 07:48

Sterkte vandaag, zal wel heftig worden. :(:)

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:23

Ik wil je heel veel succes en sterkte vandaag bij de echo wensen. Ik hoop dat er iemand met je mee gaat.

Heel veel wijsheid gewenst bij de keuze, deze zal zeker niet makkelijk zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat je voor jou de juiste keuze gaat maken! En je weet, geen van de keuzes is verkeerd!

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:24

succes en veel sterkte vandaag!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:39

Heel veen succes en sterkte vandaag! Ik ga met mijn voorgangers mee, ik hoop dat je inderdaad iemand mee neemt. Het zal een pittige dag voor je worden.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:43

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag, maar ook heel veel plezier. Hoe tegenstrijdig ook..

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:49

heel veel succes vandaag , en met het nemen van je beslissing volg je hart

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:04

Heel veel succes vandaag !!!

En welke keuze je ook maakt, het is goed.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:09

Veel sterkte en kracht vandaag :(:)

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:11

:(:) sterkte, ik weet niet of je vandaag ook gaat beslissen of dat je alleen voor de echo gaat?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:13

Veel sterkte vandaag!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:16

Ik weet niet of ik je nou succes of sterkte moet wensen voor vandaag. Ik ga voor het positieve en dus succes!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:26

Heel veel sterkte / succes vandaag!!!!

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:45

Heel veel succes vandaag. Ik had een heel verhaal getypt en toen viel mijn internetverbinding uit. Dus om het nog eens kort samen te vatten. Je klinkt alsof je een prima mama zou kunnen zijn, vanaf je eerste post heb ik ook al zeer sterk het gevoel dat je het diep in je hart ook wel wilt. Dus lieve TS laat je aub niet weerhouden door angst voor wat anderen ervan zullen vinden of denken of angst voor het onbekende. Hoe het hoort in het ideaal plaatje is niet belangrijk. Het leven biedt geen garanties. Huwelijken zijn vandaag de dag niet meer voor het leven. Maar het moederschap vind ik persoonlijk het mooiste wat er is. Jij en je kindje dat is waar het om draait bij het maken van je beslissing.

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:47

:(:) :(:)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:48

Veel succes vandaag!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:15

Heel veel succes bij de echo vandaag!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:18

Ook ik wil je sterkte en wijsheid wensen. Ik hoop dat de echo je kan helpen bij het maken van een beslissing.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:24

Een moeilijke dag vandaag, maar als mee lezer wil ik je toch graag eventjes heel veel succes en sterkte wensen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:25

Effy schreef:
Ook ik wil je sterkte en wijsheid wensen. Ik hoop dat de echo je kan helpen bij het maken van een beslissing.

Beter kan ik het niet verwoorden!

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:27

ano28 schreef:
Ik geloof dat ik zelf ook niet volledig MET een vaderfiguur op ben gegroeid. Althans, ik ben opgevoed door mijn moeder met uitstapjes en financiele steun van vaders. Hij is wel degelijk in ons leven geweest (en nog, ouders zijn gewoon samen). Maar een behoorlijk workaholic met vaak meerdere dagen weg.

Oke, Het is misschien niet helemaal te vergelijken :P...

Ik ben me zeker bewust van de gevolgens die een abortus met zich mee kunnen nemen, nu begreep ik dat de kans idd niet groot is. Maar wel degelijk aanwezig (scheelt niet veel met zwanger worden, terwijl je een morning after pil heb gehad, blijkbaar val ik niet altijd in de 95% 'gelukkige')

Als het mogelijk is (kan maar tot bepaald aantal weken, waar ik zeer waarschijnlijk onder zit) wil ik kiezen voor de abortuspil, deze wekt een miskraam op waardoor het uitstoten natuurlijk gaat.

Zowiezo heb ik door deze ervaring.. Om het maar even zo te noemen, mezelf wel weer van een andere kant leren kennen. Hoewel hij verweg gestopt was, heb ik wel degelijk een kinderwens !
Een van de moeilijkste punten dus ook, wat als ik het later wil maar het niet mere kan om welke reden dan ook. Ik weet niet of ik er mee kan leven dat ik het dan nu weg gehaald zou hebben. Ik weet dat ik niet vanauit angsten moeten denken of iets niet moet kiezen omdat het andere negatief is. maar ook dit zijn gedachte's die rondspoken.

En ja, ik weet dat mijn posten zich af en toe tegen spreken, dat doet mijn hoofd constant op het moment :P

Ik ben inderdaad gewezen op 4 handen op 1 buik, deze aflevering ga ik zo terugkijken !

Overmorgen is de echo.

Al enkele avonden achter elkaar behoorlijke buikpijn na het eten (dit heb ik zowiezo vaak!) maar iedere dag is toch wel erg vervelend.

Inmiddels ben ik een beetje klaar met 'de vader' (later te noemen; donor). Ik heb genoeg geprobeerd hem erbij te betrekken. Maar trekken aan een dooie mus heeft geen zin. Hij zal niks meer van me horen (ook niet de keuze) zolang hij er niet naar vraagt. Besluit ik het wel te houden, komt het vanzelf een keer bij hem terecht (gemeenschappelijke kenissen). Ook dan verwacht ik overigens dat er niks van hem komt.

Ik ben ZONDER echt ZONDER vader figuur op gegroeit.
Heb het er van de week nog met mijn moeder over gehad zei zij.. tuurlijk was het moeilijk en niet altijd te doen.. Maar er zitten ook veel vreugde punten aan natuurlijk.
Ik heb ook nooit een vader gehad( hij was een oplichter en zit in curasao voor de rest weet ik niks van hem) en dat houden we mooi zo :+

echter snap ik jou ?? wel en wil je ook niet beinvloeden, alleen ik las al een paar keer van mensen dat ze er traumas van hebbben etc. En dat hoeft dus niet zo te zijn
ik ben geworden wie ik ben en ben er blij mee.. denk ik soms niet zou het anders zijn met vader? Ja tuurlijk denk ik dat alleen kan het antwoord niet weten haha.
Maar volgens mij zoals ik jou lees ben je behoorlijk sterk en gaat het jou ook lukken als je deze keus maakt.

Veel succes vandaag en hoop dat je een goede keuze kunt maken waar je echt 100% achterstaat.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:53

Ik ben opgegroeid met beide ouders.
Echter zij waren er nooit voor ons.
Ik zou liever 1 moeder gehad hebben die er wel was dan beide die er niet waren.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:12

Zo dus ik ook net zoals maaike.
Daar heb ik nu juist nog trauma's aan over, kan nachten wakker liggen te piekeren met de vraag waarom? Iets waar ik nooit antwoord op ga krijgen.

Ik kan geen tips geven op je het wel of niet moet houden. Maar ik wil je wel sterkte wensen vandaag en bij je beslissing. Er is denk geen verkeerde of goede beslissing.

ano28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 11:25

Bedankt allemaal voor het succes wensen.
Ik had voor mezelf al gezegd vandaag niet te beslissen.

Maar gesprek gehad, weer alles herhaald ze zei nog schrijf het op.

En dan de echo, ze had van te voren wel gezegd dat het niet zoveel voorsteld. Het is niet zo mooi als bij een verloskundige, helemaal uitvergroot enzo.

En ja, het was te zien. Echt een inimini stipje echt heel klein. Ook geen hartje of niks want het is immers pas 4 weken vanaf bevruchting (nu dus bevestigd). Geen idee waarom nu ineens wel, maar ik heb geloof ik mijn keuze gemaakt.