Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bonjoy schreef:phormicola schreef:Ik vind de butt kicks en punches echt en lachertje, ben al aan het bedenken hoe ik die intensiever kan maken, want m'n hartslag gaat daar echt naar beneden. Voor mij is de cardio een rustmoment geworden en volgens mij is dat niet de bedoeling
Hier een waanzinnig 30DS topic: http://www.myfitnesspal.com/topics/show ... red-thread
Wow, dat is wel een heel motiverend topic
Rozanne schreef:Talisa schreef:Mijn gewichtjes zijn 1.5 kg. Hele mooie roze!
Waar heb jij die gescoord? Ik zoek ook roze
Raponsje schreef:Bonjoy schreef:
Wow, dat is wel een heel motiverend topic
Die resultaten zijn alleen mogelijk met een voedings patroon waar je het maximale uit haalt.
Estera schreef:Bij biceps, borst en rug wil ik ook opschroeven naar 2 of 2,5 kg. Ik doe het nu met 1,5 kg gewichtjes, maar voel er niet zoveel van (zowel tijdens als na het sporten).Tja, wat heb je nodig aan gewicht. Mijn schouders zijn heel zwak (ook al zien ze niet zo uit) en blessuregevoelig, dus bij de oefeningen waarbij je de armen naar boven moet strekken of naar voren moet strekken gebruik ik 1 kg. Bij de biceps, borst en rug gebruik in 2 kg, maar die gaan we morgen even opschroeven naar 2,5/3 kg.
Estera schreef:Crash diëten worden -naar mijn weten- alleen gegeven aan mensen die snel af willen vallen en er zo min mogelijk voor willen doen.Dat soort crash diëten kan toch nooit gezond zijn? En ja, 1300 kcal valt bij mij al onder een crashdieet, als dat bijna de helft is van de benodigde kcal.
Bonjoy schreef:Bhriseis schreef:@Bonjoy: helaas; alles wat enigszins met diëten te maken heeft wordt hier beschouwd als des duivels
Ai, vervelend is dat zegIk kook hier regelmatig voor de rest van de familie (Mag op het moment zelf niet eten ivm. Cambridge dieet), maar ze staan er wel open voor, dat is wel fijn. Tijdens mijn tussenweken kook ik gewoon voor mezelf, misschien dat het voor jou ook een optie is?
Raponsje schreef:Ik heb niet gelezen wat er allemaal in het topic stond, maar enorme resultaten zijn zeker haalbaar.
Maar niet wanneer je gewoon "normaal" eet. Dan zul je zeker resultaat halen maar het komt niet in de buurt van hun resultaten.
Ook zijn veel foto's in dat topic gejat van tumblr waar ik met veel meiden gesproken heb een aantal jaar geleden en zij deden nog een flink aantal uur aan cardio naast de shred.
Of je calorieen aantal in orde is, is afhankelijk van je activiteit per dag.
Even heel simpel gezegt:
Stel je hebt in rust 1500 calorieen per dag nodig.
Je verbrand daarnaast met sporten / dagelijkse dingetjes nog 500 calorieen.
Als je af wilt vallen zou ik in dat geval op 1500 calorieen per dag gaan zitten.
Dan heb je dus een 500 calorieen gat per dag = 0,5 kilo gewichtsverlies per week.
Als je op gewicht wilt blijven zou ik dus 2000 calorieen per dag eten maar wel meer proteine en mager gaan eten zodat je spieren kunnen "groeien". Want helaas kunnen wij vrouwen niet zomaar even een kilo spier aankomen.
Jillian raad inderdaad 1200 calorieen per dag aan (voor vrouwen) om af te vallen.
Je mag inderdaad nooit meer dan 500 onder je calorieen aantal gaan zitten wat je in rust nodig hebt.
Als je 1900 calorieen in rust dagelijks verbrand ben je echt behoorlijk zwaar hoor.
Overigens eten de mensen in Jillians dieet heel veel proteine en eten ze juist méér dan mensen denken.
(Je kunt 500 calorieen aan 1 hamburger eten of je kunt een flink stuk kipfilet eten met een half bord groente en nog een goed gevulde salade erbij en een smoothie na)
Raponsje schreef:Wat bedoel je precies met 'in rust'? Is dat een hele dag niets doen en op je kont zitten?Jillian raad inderdaad 1200 calorieen per dag aan (voor vrouwen) om af te vallen.
Je mag inderdaad nooit meer dan 500 onder je calorieen aantal gaan zitten wat je in rust nodig hebt.
Als je 1900 calorieen in rust dagelijks verbrand ben je echt behoorlijk zwaar hoor.
Overigens eten de mensen in Jillians dieet heel veel proteine en eten ze juist méér dan mensen denken.
(Je kunt 500 calorieen aan 1 hamburger eten of je kunt een flink stuk kipfilet eten met een half bord groente en nog een goed gevulde salade erbij en een smoothie na)
Mootje schreef:Phor, ik had verwacht dat jij op nog meer calorien zou zitten! Ik zit op 1350 tot 1500 calorien per dag en val daarmee naast het sporten max een pond per week af...
Anne, gezonde vetten heeft je lichaam (en met name je hersens) nodig