Ik ga nu inderdaad ook liever skaten, al krijg ik daar wel last van in mijn heupen. Dus laat het voorjaar maar komen, dan kunnen we tenminste weer gaat skaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__PrinCes schreef:Zijn er hier mensen die hardlopen ondanks de hypermobiliteit?
Ik ga het toch maar weer proberen. Eerst een paar goede schoenen aanschaffen zodat ik minder door mijn enkels ga. Paar jaar geleden een poging gedaan tot hardlopen maar enkels waren te slap. Inmiddels doe ik alweer jaren aan ballet en zijn mijn enkels toch wel een stuk sterker geworden dus ik ben benieuwd.
Hoop dat ik niet gelijk allemaal blessures en pijnlijke gewrichten oploop zoals na een dagje door de stad lopen..
lonneke_ schreef:Verbaasd me toch wel dat jullie allemaal hardlopen. Dat was 1 van de eerste dingen die me werd afgeraden door de fysio vanwege de zware belasting op de gewrichten...
lonneke_ schreef:Verbaasd me toch wel dat jullie allemaal hardlopen. Dat was 1 van de eerste dingen die me werd afgeraden door de fysio vanwege de zware belasting op de gewrichten...
mackkwek schreef:ze hebben dus nu wekelijks fysiotherapie en logopedie om kracht op te bouwen in hun spieren.
lonneke_ schreef:mackkwek schreef:ze hebben dus nu wekelijks fysiotherapie en logopedie om kracht op te bouwen in hun spieren.