Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inderdaad wel een absurde stijging in verglijking met de prijs.
. Het mag inderdaad gedaan zijn nu.
Weet iemand eigenlijk waarom dat zo is? Appelmoes_11 schreef:Ik vind het ook raar dat de suikervrije varianten altijd 5 cent duurder zijn?Weet iemand eigenlijk waarom dat zo is?
Rebeccaa schreef:Appelmoes_11 schreef:Ik vind het ook raar dat de suikervrije varianten altijd 5 cent duurder zijn?Weet iemand eigenlijk waarom dat zo is?
Misschien zijn de productiekosten hoger omdat het minder geproduceerd en geconsumeerd wordt? Of zijn de zoetstoffen duurder dan de suiker? Ik weet het verder ook niet hoor haha.

Snap nooit wat mensen bezielt om de normale variant te nemen... niet persoonlijk bedoeld haha, het is ieders eigen keuze 
Woogy schreef:wow....bijzonder iets: mijn schoonfamilie drinkt de hele dag door light 'is beter voor de kinderen, ze worden al zo snel zwaar' zie die dingen alleen maar vetter worden terwijl het eten daar echt niet te vreten is dus daar zal het niet aan liggen, snoep en chips worden niet gekocht...dusss...light
casperrr schreef:Ik vind de energiedrink hier zoooo goedkoop!! In Australia heb je geen euroshopper. Dus voor redbull betaal je zo 4$ voor een blikje! Ik Koop zelf altijd mother, 20$ voor 15 blikjes
Zit op het moment zo met mijn eigen in de knoop dat ik recht op een depressie aan het afgaan ben en voel mij na een blikje toch een stuk beter, kan alles dan makkelijker relativeren. De trek is er nog, maar de drang is weg. Ook in de winkel is het steeds makkelijker om er voorbij te gaan. Ik wil dus ook niet gaan toegeven