En de papa's...die zijn supertrots en blij
Hier van 0 tot beeb in 3.5 uur,had al 3 cm ( bij controle een week ervoor) en mn weeenactiviteit op de ctg ging al over de 80 %,maar die voelde ik niet. Ging mooi rap,dus.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij heeft nog geen gebruik gemaakt van het aanbod van de gyn. Die had aangeboden dat hij altijd mocht komen praten als hij het even niet meer zag zitten met zijn harem. Raponsje schreef:Voor alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de papa gevoelens wanneer het kindje op de wereld komt.
Een moeder houd natuurlijk direct van haar kindje wat niet vreemd is, je draagt het immers 9 maanden mee en het is natuurlijk puur instinct.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of een man ook direct van het kindje houd.
Wat betreft instinct dan.
Iemand daar toevallig iets over gelezen in 1 van de honderden zwangerschaps en baby boeken die te koop zijn?
)

[***] schreef:Het schijnt dat de natuur pasgeboren baby's eerst vooral op hun vader laat lijken zodat die zich ermee verbonden voelt. En een man met kleine baby maakt minder testosteron aan.
onze dochter is een kloontje van mij en lijkt qua uiterlijk in niks op mijn man. Maakt voor de liefde niks uit gelukkig, hij was gelijk gek op d'r. Hier trouwens ook geen tweede mede vanwege de bevalling en de hele nasleep ervan. SusanH schreef:[***] schreef:Het schijnt dat de natuur pasgeboren baby's eerst vooral op hun vader laat lijken zodat die zich ermee verbonden voelt. En een man met kleine baby maakt minder testosteron aan.
Nou, hier niet hooronze dochter is een kloontje van mij en lijkt qua uiterlijk in niks op mijn man. Maakt voor de liefde niks uit gelukkig, hij was gelijk gek op d'r. Hier trouwens ook geen tweede mede vanwege de bevalling en de hele nasleep ervan.

Vulina schreef:Ja alles is al geprobeerd.. Lactatiekundige, huisarts etc vinden dat ik nu moet stoppen. En ik vind dat ook. Zit vaker met dan zonder koorts momenteel. Nu weer een AB kuur.. Hopelijk de laatste!
Fijn dat het bij jou nu wel gaat, ben stiekem jaloers
En dus ook niet de eerste kuur.
Verder ben ik super fit, dus hier baal ik echt van..
Ben er wel eindelijk officieel achter, via mijn chiropractor, dat mijn bekken zo'n knal heeft gehad van mijn bevalling, dat ik daar nu behoorlijk voor behandeld moet worden. Ik had allerlei kwaaltjes, maar ja, wie neemt je serieus??? En dat na zoveel jaar!!!