Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb ik de laatste tijd heel vaak, veel gedoe ineens met een huisgenote, en merk nu echt dat ik gewoon dingen begin te vergeten en minder goed alles bijhoud, gewoon omdat m'n hoofd er niet naar staat, en dan denk ik eraan en dan is het van grumblegrumblegrumble

ik moet nog steeds heel erg mijn best doen om op tijd te komen , lukt ook nog wel eens niet, moet ook echt systeempjes gebruiken en heel erg opletten dat ik niet te veel gas geef en te veel tegelijk wil en doe
En dat vind ik echt niet tof van mezelf.
Ik ben dan maar gelijk niet gemotiveerd genoeg en ga zo maar door. Ik weet van mezelf dat als ik geen ritme en structuur heb, het compleet fout gaat. Het beste zijn volle dagen om me bezig te houden, nachten zijn ook prima, maakt me niet uit. Maar ik kan bijvoorbeeld niet in een restaurant werken, te chaotisch. ook maar 3 uur werken per dag vind ik niks omdat ik dan leef naar die 3 uur en dan zit ik weer op mijn gat. Ik moet gewoon de hele dag bezig zijn, voor mijn eigen bescherming, maar dat is blijkbaar niet logisch
Sonja_vR schreef:och ja, herkenbaar, ik zou er ook niet meer woorden aan vuil maken dan dat de eisen die je stelt niet een luxe zijn, maar een noodzakelijk iets om goed te kunnen functioneren.
is in het "het leed dat werk zoeken heet" topic dat je hier tegen aan loopt neem ik aan ?
Ik ga toevallig reageren op een vacature van Achmea. Even kijken of ik een goede brief kan samenstellen. Dat wat jij zegt zei de man van het jongerenloket ook 

Angeliquee18 schreef:Alleen vind ik het nog steeds belachenlijk,
Dat ze elke keer je ouders meevragen,
Ben volwassen en ze moeten het toch écht met mij doen..

Ik ook! Of nou ja, dan niet Lente, maar Lady
Als ze me ergens op aansprak...