Ken je het dansje erbij? Daar word ik namelijk ook altijd vrolijk van. Op zondag hebben ze op kindernet altijd een Piet Piraat voorstelling en ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik dat gerust ga zitten kijken

(en mijn vriendje ook!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Cynn_x schreef:Het voelt wel alsof ik het alleen moet doen.. heb al zo weinig vrienden. Heb wel mensen waar ik eens mee praat maar voor de rest weinig échte vrienden. En hun hebben het vreselijk druk. Dus weet het gewoon even niet zo goed.. Voel me nu ook grieperig dus goeie smoes om vandaag weg te blijven nadat ik langs de huisarts ben geweest. Even kijken of hij iets voor me heeft tegen het slechte slapen.. zou daarna nog terug naar school gaan voor een uurtje maar trek het gewoon echt niet.
Meid, zoiets moet je juist absoluut niet alleen doen!!! Een vriendin van mij verloor járen terug haar vader. Hulp werd toen aangeboden. Maar dat hoefde ze absoluut niet. Er over praten deed ze ook bijna niet, wilde er anderen niet mee lastig vallenMaar toen gebeurde er jaren later nog een ontzettend nare gebeurtenis (vlak voordat ze zou gaan trouwen, bleek haar 'vent' al maanden een ander te hebben en hij ging daar ook mee verder..................) Toen ging het helemaal mis met haar. Gelukkig is het uiteindelijk wel weer goed gekomen, maar dat heeft wel een tijd geduurd. Ik wil hiermee aangeven, dat leed delen helemaal niet verkeerd is en dat je er (al is het misschien pas op een later tijdstip) absoluut profijt van zult hebben!
Zou het je 'opluchten' als je er via internet over zou kunnen praten?? Je mag me altijd pb'en als je daar wat aan zou hebben!!
Morrow_Less schreef:De ex laat me nog steeds niet met rust.
Hij dreigt zelfs met inbraak voor een dom ticket dat ik gekregen heb van hem![]()
En de politie ging niet helpen want hij heeft connecties![]()
Nu dat hij dreigt geen probleem maar me in het openbaar prutsmuts noemen en mensen mijn nummer geven omdat ik toch gratis en makkelijk ben (heb maar 1 partner gehad en dat is hij) gaat erover.
Ik ben echt zo beu dat ik hem eens wil terug pakken.
Als hij mij mag bedreigen en zwartmaken tegen iedereen mag ik dat ook![]()
Iemand idee voor wraakactie ?
Liefst iets waardoor hij niet direct weet dat ik het ben (wil niet in de bak raken)
En hij woont bij zijn ouders dus iets in huis is niet mogelijk.
Kan iemand me helpen ?