Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:25

:)ddd Dat is jouw kameraad, schip ahoy hoy hoy!! :)ddd

Ken je het dansje erbij? Daar word ik namelijk ook altijd vrolijk van. Op zondag hebben ze op kindernet altijd een Piet Piraat voorstelling en ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik dat gerust ga zitten kijken :')
(en mijn vriendje ook!!! :)) )

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:32

:j :')
Wij kwamen nogal eens in center parcs en zagen wel eens een stukje van het kids entertainment. Dus het liedje en dansje zitten aardig in m'n hoofd.......... :=

Sunshine80

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:41

_O- En dan gewoon meedoen!!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:43

Dat dan weer thuis....................... }>

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:51

Haha mijn vriend woont antikraak op dit moment in een groot kantoorpand. Hij heeft een ruimte van 15 meter lang helemaal voor zichzelf. Het is daar heeeeeeel briljant, want we kunnen samen dansjes doen (ja ook het Piet Piraat dansje). En.... zijn zoon (en ik en hij zelf ook) nemen vanaf de ene kant een aanloopje om dan heel hard op het bed neer te ploffen :')
Het zijn de kleine dingen die het 'em doen :))

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:56

En dat we dit dan nog delen op internet ook......................... :')
Ik had een keer dat ik een beetje gek stond te 'dansen' en dat een groepje kinderen zich achter me aansloten voor een polonaise................. :')
Maar zo vind ik spelletjes als ezeltje prik, flesje poepen en koekhappen nog steeds fantastisch ook ^)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 14:28

Ik vind spelletjes überhaput heel erg leuk!! Spijkerpoepen heb ik met hemelvaart gedaan tijdens het ponyweekend :') . Dat is echt een talent! Koekhappen :))
Zou piñata leuk zijn om te doen? Lekker meppen op een ezel!

Haha... ik schaam me nergens meer voor joh! :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:05

Pfft ik begin aardig te denken dat ik mislukt ben.

Ik heb mij dus al meerdere malen aangemeld bij verschillende scholen, maar word telkens niet aangenomen. Maandag had ik een intake op het helicon in velp en zou nog wat horen.
Het is nu al woensdag en heb nog geen bericht gehad. En begin mijzelf van binnen echt op te vreten van het niks doen.

Ook thuis gaat het niet lekker mijn ma is nu hele dagen thuis en zit me heel erg op de lip en word er helemaal gek van. Niet dat ik het erg vond dat ze thuis is maar wil ook graag alleen tijd.
Soms denk ik oohh had ik maar mijn eigen plek maar dat lukt financieel niet.

Ook werk zoeken lukt niet echt meerdere sollicitaties ingediend nooit meer wat gehoord.
Soms begin ik echt te denken dat ik in een depressie raak. De enige plek waar ik happy ben is bij mijn paardje.

Pfieuw das eruit.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:13

:(:) Krijg je ook een reden waarom je niet aangenomen wordt?? Is het iets waar je zelf iets aan kunt veranderen??
Hebben ze op het helicon aangegeven binnen welke tijd je iets zou horen??Als dat binnen een dag zou zijn, is het wat laat, maar misschien is het wel binnen een week o.i.d.?!
Ik heb ook tijd/plek voor mezelf nodig, dus dat herken ik wel. Maar kun je niet iets leuks doen op je eigen kamer?? Even lekker door het stad slenteren? Heerlijke wandeling ergens maken??

Werk zoeken is op het moment helaas niet de ideale tijd. Verwijt het daaraan en niet aan jezelf!! Als je zo negatief over jezelf denkt, straal je dat ook uit!
Kun je anders niet je gegevens op een site plaatsen, dat bedrijven misschien jou vinden??

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:21

De reden dat ik niet aangenomen was dat ik niet genoeg gemotiveerd was, en daar heb ik aan gewerkt deze opleiding vind ik echt leuk. Op mijn kamer zitten heeft geen zin dan wil ze altijd even gezellig praten. Ze zouden het zo snel mogelijk laten weten van school. Ik heb een profiel op studenten werk.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:24

Kom op Irtje!! (Iris? Leuke naam hè? ;) ). Laat je niet kisten! Wat heb je nog meer voor opties?
Enneh... hang een briefje met "niet storen" op je deur.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:25

Lieve mensen allemaal hier, voor iedereen een knuffel! :(:)
Ik ben hier al een poosje niet meer geweest vanwege drukte met mijn studie.
Ga straks even bijlezen, moet nu even mijn verhaal kwijt :(

Op dit moment dat ik ook wel wat opbeurende woorden gebruiken. Gisteren echt een rotdag gehad.
Maandag dierenarts bij mijn paard gehad, heeft haar kogel verstuikt. Nu heb ik gisteren na val met pony en al mijn been gebroken :( Kan werkelijk niks op dit moment.
Ik was gisteren helemaal overstuur omdat ik mijn paard nog moest verzorgen en ermee moest lopen, noem maar op. Ik baal ontzettend, kan dit er nu echt niet bij gebruiken :(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:27

Irtj, Het is in het ieder geval wel dat je weet wat het was, dat dat klopte en dat je er iets aan gedaan hebt!
De volgende keer als ze zeggen 'zo snel mogelijk' vraag dan binnen wat voor 'n termijn dat inhoudt!
Als je echt iets voor jezelf wilt doen, zul je dat toch even buiten de deur moeten zoeken. Heb je op stal geen plekje even lekker voor jezelf?
Kun je zien of er naar je profiel gekeken wordt?

S_imonee, dat is wel heel veel pech zo kort op elkaar!! Is er niet iemand die tijdelijk even je paard van je over kan nemen?? Dat is nu niet te doen met je gebroken been.
Heel erg veel sterkte in het ieder geval!!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:33

Vervelend irtje! maar kom op! niet opgeven! :)

Kentaro; Mijn vader is op dit moment op vakantie, die verzorgt ze normaal als ik er niet ben. Mijn moeder doet het voeren en etc. een vader van vriendin doet de verzorging rondom het been van mijn paard. Ik wil nog iemand zoeken die tijdelijk mijn fjord kan rijden een keer in de week, ik wil niet dat hij zo lang stil staat.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:39

Dat is al een hele geruststelling!!
Heb je al een oproepje op bokt geplaatst voor je fjord? Misschien heb je daar iets aan??
Je woont nogal uit de buurt, anders had ik hem best beweging voor je willen geven!
Zit je nu in het (loop)gips?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:06

ja klopt!
Ik probeer eerst facebook, er is vast wel iemand in de buurt die hem af en toe wil rijden.
Nee, ik heb nu nog een spalk, omdat er nog een zwelling zit dat eerst af moet nemen. Volgende week krijg ik gewoon gips en dan moet ik het zes weken met krukken doen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:20

Kentaro schreef:
Cynn_x schreef:
Het voelt wel alsof ik het alleen moet doen.. heb al zo weinig vrienden. Heb wel mensen waar ik eens mee praat maar voor de rest weinig échte vrienden. En hun hebben het vreselijk druk. Dus weet het gewoon even niet zo goed.. Voel me nu ook grieperig dus goeie smoes om vandaag weg te blijven nadat ik langs de huisarts ben geweest. Even kijken of hij iets voor me heeft tegen het slechte slapen.. zou daarna nog terug naar school gaan voor een uurtje maar trek het gewoon echt niet.

Meid, zoiets moet je juist absoluut niet alleen doen!!! Een vriendin van mij verloor járen terug haar vader. Hulp werd toen aangeboden. Maar dat hoefde ze absoluut niet. Er over praten deed ze ook bijna niet, wilde er anderen niet mee lastig vallen :P Maar toen gebeurde er jaren later nog een ontzettend nare gebeurtenis (vlak voordat ze zou gaan trouwen, bleek haar 'vent' al maanden een ander te hebben en hij ging daar ook mee verder..................) Toen ging het helemaal mis met haar. Gelukkig is het uiteindelijk wel weer goed gekomen, maar dat heeft wel een tijd geduurd. Ik wil hiermee aangeven, dat leed delen helemaal niet verkeerd is en dat je er (al is het misschien pas op een later tijdstip) absoluut profijt van zult hebben!
Zou het je 'opluchten' als je er via internet over zou kunnen praten?? Je mag me altijd pb'en als je daar wat aan zou hebben!!

Dank je wel, je berichtje doet me goed :) !
Zal zeker aan je denken als ik er echt behoefte aan heb, bedankt :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:26

;) En ik meen het echt hoor!!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:32

De ex laat me nog steeds niet met rust.
Hij dreigt zelfs met inbraak voor een dom ticket dat ik gekregen heb van hem :')
En de politie ging niet helpen want hij heeft connecties :')

Nu dat hij dreigt geen probleem maar me in het openbaar prutsmuts noemen en mensen mijn nummer geven omdat ik toch gratis en makkelijk ben (heb maar 1 partner gehad en dat is hij) gaat erover.
Ik ben echt zo beu dat ik hem eens wil terug pakken.
Als hij mij mag bedreigen en zwartmaken tegen iedereen mag ik dat ook ~~}>

Iemand idee voor wraakactie ?

Liefst iets waardoor hij niet direct weet dat ik het ben (wil niet in de bak raken :D)
En hij woont bij zijn ouders dus iets in huis is niet mogelijk.

Kan iemand me helpen ?

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:32

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:33

Morrow_Less schreef:
De ex laat me nog steeds niet met rust.
Hij dreigt zelfs met inbraak voor een dom ticket dat ik gekregen heb van hem :')
En de politie ging niet helpen want hij heeft connecties :')

Nu dat hij dreigt geen probleem maar me in het openbaar prutsmuts noemen en mensen mijn nummer geven omdat ik toch gratis en makkelijk ben (heb maar 1 partner gehad en dat is hij) gaat erover.
Ik ben echt zo beu dat ik hem eens wil terug pakken.
Als hij mij mag bedreigen en zwartmaken tegen iedereen mag ik dat ook ~~}>

Iemand idee voor wraakactie ?

Liefst iets waardoor hij niet direct weet dat ik het ben (wil niet in de bak raken :D)
En hij woont bij zijn ouders dus iets in huis is niet mogelijk.

Kan iemand me helpen ?

Zelf zou ik geen wraakactie doen, de beste wraak is dat jij gelukkig bent zonder hem :) Imo verlaag je je anders tot zijn niveau.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:34

Dus ik moet vrede nemen dat ik nu door de hele school bekeken word als prutsmuts ?
Nu daar word ik niet gelukkig van

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:37

Hij dreigt nu, maar ben je er zeker van dat hij dat echt doet? Zo gaat het balletje rollen, als jij wat doet, zal hij waarschijnlijk ook weer wat terug doen. Ik ken de situatie en jullie niet, maar zo zie ik het, kan natuurlijk anders zijn.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:39

Daarom moet het iets zij dat hij niet aan me kan linken.

Ga morgen een spijker zetten onder zijn autoband als die aan het station staat, kan perongeluk toch ? :P

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:44

Bij het station? Lijkt me niet echt onopvallend.. Is nogal een openbare plek lijkt me..