Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sundral schreef:Marleentje: mijn onderrug ( waar ik 1 breuk had ) doet pijn. Ik moest gister mijn bekken gaan kantelen en dan kom je echt aan je onderrug ( tenminste dat zeiden ze ).
Loveshorses: gezellie haha. Ik heb zin om zo veel dingen te doen, maar het lukt gewoon niet. Dus ik lig me nog steeds een beetje te vervelen in bed vooral. Ik heb geen operatie gehad, en ik hoor inderdaad vaker dat mensen een paar jaar later toch nog een operatie moeten. Ik hoop niet dat dat voor mij geldt, dan zit je er weer mee. Rugafwijking jeetje, komt dat nooit meer goed? Word je er veel door belemmerd in het dagelijks leven?? Jij ook veel sterkte. Waar gaan ze je opereren?
Evaaa_ schreef:Balen van de spierpijn Sundral! Ik heb ook veel zin om weer dingen op te pakken, maar het lijkt me wel frustrerend dat het zo langzaam gaat en je veel spierpijn hebt in het begin of niet?
Loveshorses, vervelend van je rugafwijking en balen dat het verslechterd zeg... binnenkort dus een operatie, spannend! Ik ben dus 6 weken geleden geopereerd en mijn rug is ook vastgezet met pinnen. Ik heb vanaf toen een gipskorset om gehad, dus ik weet nog niet hoe het anders voelt met de pinnen in mijn rug, omdat het korset er voor zorgt dat ik mijn rug niet kan bewegen. Maar ben benieuwd als het korset af is, hoe het dan zal voelen... vast erg wennen en bepaalde bewegingen zal ik wel nauwelijks tot niet meer kunnen (zoals een koprol maken...)
dat ze niet denken dat ik een crimineel ben die wapens mee smokkelt ghehe
)? trudel schreef:Wat vervelend dat je nu nog steeds veel pijn hebt!
Heb je nog steeds veel pijnstillers??
Vriendin van me reed na 3maand weer vrolijk haar paard!
Wat een verschil dan zeg!
Met mijn bekkenbreuk zat ik er na 3maand ook weer op maar was blij dat ik er weer af mocht!
Viel smerig tegen!
Moest 6wk bedrust na 2week wel zitten enz. Maar toen had ik bijna mijn pijnstillers al afgebouwd!
. Het ging zo'n tijd goed maar ik ben nu weer down en verdrietig... Lichamelijk gaat het wel steeds beter, al heb ik nog wel 24/7 pijn maar dat zal er wel bij horen.. Hopelijk val ik zo in slaap..
Dat merk ik nu al, elk klein dingetje wat ik weer extra kan, voelt als een verademing! Evaaa_ schreef:Ah balen van je dipje Sundral...snap wel helemaal wat je bedoeld. Soms is het gewoon even te veel en dan heb je geen zin meer in die stomme revalidatie hè.... dan wil je gewoon weer normaal zijn en alles kunnen wat je wilt. Maar we moeten nog even een tijd doorzetten, daarna genieten we extra van de dingen die we weer kunnenDat merk ik nu al, elk klein dingetje wat ik weer extra kan, voelt als een verademing!
Zet hem op meiske, hopelijk kan je een beetje slapen!!
Ohh ja de plank en nek/hoofd steun in de ambulance (en op spoedeisende hulp)...echt verschrikkelijk ja!! Het knelde bij mij ook aan alle kanten.. ik moest er van 11 tot 17u stil op liggen, totdat ze eruit waren wat er mis was, zodat ik niks ergers aan kon richten, geen pretje nee!
! ik hield het op een gegeven moment echt niet meer, dus toen heb ik