Yasmine schreef:Tomatenpuree schijnt goed te helpen, een vriendin van me heeft er ook last van. Of rode wijn
Bedankt voor de tip!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dreamgurliee schreef:Hallo,
mag ik me hier ook melden, ik heb de eerste 3 pagina's gelezen maar vond het toen nog niet,
misschien is het ook een domme vraag
Ik heb goudblond / richting donkerblond haar, in de zomer is het wel een stuk lichter dan nu,
ik zou graag dip dye doen met een lichter kleur blond. Dit laat ik uiteraard bij de kapper doen als ik 't ga doen
maar hoe slecht is het voor je haar ? En ik heb nooit las gehad van dode punten krijg ik dat nu dan wel ?
Yasmine schreef:Ooh Gerbenfroh, waar heb je die gevonden? Ik wil ook graag (niet te dure) clip ins, ook vooral voor vlechten etc. dus niet echt voor dagelijks gebruik.
SophieFT schreef:Hallo, ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik heb van mezelf lichtbruin haar, en zou graag dip dye willen
Maar niet zo opvallend, en het liefst ook niet echt blijvend om het eerst te proberen.
Kan dit met kleurspoeling?
Bunga schreef:Hoi bokkers,
Ik heb een vraag aan jullie
Ik ben namelijk al een lange poos aan het zoeken naar 'die ene' perfecte shampoo..
Nou vroeg ik me af, is een ingredient eindigend op -ate, een slecht ingredient voor je haren?
Ik heb erg lang blond haar (kwetsbaar haar) en heb nogsteeds niet de juiste shampoo gevonden, hoop dat iemand hier me kan helpen!
Ik heb advies gevraagd en ben nu moisture kick van bonacure (schwarzkopf) aan het uitproberen, iemand hier ervaringen mee?