[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:25

Yasmine schreef:
Tomatenpuree schijnt goed te helpen, een vriendin van me heeft er ook last van. Of rode wijn :j

Bedankt voor de tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:44

parouscha schreef:
Yasmine schreef:
Tomatenpuree schijnt goed te helpen, een vriendin van me heeft er ook last van. Of rode wijn :j

Bedankt voor de tip!

rode wijn? van alcohol droogt je haar uit!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:49

Ik kom ook weer even binnen vallen!

Vorige winter heb ik mijn haar rood geverfd, en ben nu weer bijna mijn eigen lichtblonde kleur.
In mei heb ik nog highlights laten zitten, wat tot nu toe de uitgroei wat minder opvallend maakte.
Helaas was dit een heel duur grapje, en wil ik nu dus graag weer zelf verven.

Ik heb dus vanmiddag foamverf gekocht, lichtblond. (geen bleek!)
Maar zou mijn haar nu nog oranje/groen oid kunnen worden?

Meest recente foto:

Afbeelding
Niet op vriendlief letten :+

Suus___

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:06

Ik ben niet zo weg van de drogist kleuringen dus ik zou sowieso kappers verf nemen eigenlijk.. Ik denk dat je blond genoeg bent maar weet t niet zeker

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:08

Ik heb vaker zelf geverfd, ook eerder met dat schuim en vond het eigenlijk heel fijn!
Het liefst ga ik naar de kapper, maar heb het geld er even niet voor... :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 06:08

Snap ik :)
Maar verf van de kapper kan je ook in n kb shop halen, is nog goedkoper ook

dreamgurliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:05

Hallo,
mag ik me hier ook melden, ik heb de eerste 3 pagina's gelezen maar vond het toen nog niet,
misschien is het ook een domme vraag
Ik heb goudblond / richting donkerblond haar, in de zomer is het wel een stuk lichter dan nu,
ik zou graag dip dye doen met een lichter kleur blond. Dit laat ik uiteraard bij de kapper doen als ik 't ga doen
maar hoe slecht is het voor je haar ? En ik heb nooit las gehad van dode punten krijg ik dat nu dan wel ?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:21

dreamgurliee schreef:
Hallo,
mag ik me hier ook melden, ik heb de eerste 3 pagina's gelezen maar vond het toen nog niet,
misschien is het ook een domme vraag
Ik heb goudblond / richting donkerblond haar, in de zomer is het wel een stuk lichter dan nu,
ik zou graag dip dye doen met een lichter kleur blond. Dit laat ik uiteraard bij de kapper doen als ik 't ga doen
maar hoe slecht is het voor je haar ? En ik heb nooit las gehad van dode punten krijg ik dat nu dan wel ?

Wil je het gewoon verven of echt blonderen? :P Hoef je niet per sé bij de kapper te laten doen namelijk, ik heb bruin haar en heb m'n punten ook geblondeerd, en mijn punten zijn gewoon nog gezond hoor :) Je moet het wel goed verzorgen en niet te vaak doen maar dan is het niet echt een probleem hoor.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:20

Ik ben helemaal blij want ik heb voor weinig clip ins gevonden op Ebay

Het is een heel pakket, ga vooral gebruiken voor creaties in mijn haar die dan net wat mooier zijn dan als een complete verlenging. Heb vandaag bijvoorbeeld de helft gebruikt om een fish braid te maken, vond hem te lang dus heb de vecht opgestoken. Bijzonder dat de kleur helemaal niet verschilt!

Afbeelding

Hier zie je de andere helft (was bezig met wat krul maken :)) ) Behoorlijk lang ook!
Afbeelding

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 13:37

Wauw heel erg mooi! Super mooie kleur ook!
Ik had mijn haar een keer tot mijn schouders laten afknippen omdat het dood was maar ik had er zo'n spijt van dat ik extensions nam. Alleen zag het er bij mij echt niet uit. Ik heb enorm dik haar. En ik had een grote en dikke set clip extensions voor dik haar maar mijn haar was echt veel te dik helaas.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 19:21

Ooh Gerbenfroh, waar heb je die gevonden? Ik wil ook graag (niet te dure) clip ins, ook vooral voor vlechten etc. dus niet echt voor dagelijks gebruik.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 19:25

Hebben jullie goede inspiratie sites voor ene nieuw kapsel?

Ik wil namelijk even een ander kapsel, maar ik weet niet precies wat. Er is zoveel om uit te kiezen :P

Ik zag toevallig van het weekend een meisje lopen met en gaaf kapsel en een gave kleur, maar ik had geen camera mee, dus ik heb geen foto kunnen maken :P.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 00:07

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:56

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:35

Oh die clip ins zijn echt mooi! Ik zit er aan te denken om ook clip ins te gaan kopen, mijn haar zit nu namelijk net op zo'n lengte dat ik er eigenlijk niks mee kan... Ben het weer aan het laten groeien maar door alle laagjes is het nu niet echt mooi...

Heeft iemand misschien ook een site voor in Nederland te bestellen? Ik heb namelijk geen paypal en wil dit ook niet voor één keer gebruiken aanmaken... Of dat iemand die ze ook besteld ze voor mij mee wil bestellen?

Overigens heb ik nu blonde highlights en wil eigenlijk zelf mijn haar wat donkerder gaan verven... zouden mijn highlight dan goed pakken of een of andere rare kleur uitslaan?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:46

Die clip ins zijn mooi zeg! Maar mijn haar is aan de onderkant blond en verder bruin dus dan zou ik blonde clip ins moeten bestellen en dan wordt het blonde deel zo groot in verhouding :+

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 21:28

Hallo, ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik heb van mezelf lichtbruin haar, en zou graag dip dye willen :+
Maar niet zo opvallend, en het liefst ook niet echt blijvend om het eerst te proberen.
Kan dit met kleurspoeling?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 06:31

Is er een site waar allerlei fotos opstaan mry verschillende.manieren en kleuen (en dan paars turqois enzp)

boyke3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:33

ik heb van mezelf heel erg stijl haar maar als ik krullen wil zijn die er al na ene half uur uit. Hoe houd ik ze zo lang mogelijk?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:38

Boyke: er zo min mogelijk in doen. Vaak ben je geneigd er heel veel in te doen maar dit verzwaard enkel! Ik doe het zo:

Heatprotector erin, bolletje mousse erin, laten drogen, krullen maken tang vrij lang erin laten en klaar :) evt afmaken met wat haarlak

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:09

boyke3 schreef:
ik heb van mezelf heel erg stijl haar maar als ik krullen wil zijn die er al na ene half uur uit. Hoe houd ik ze zo lang mogelijk?

Een nachtje slapen met papillotten :))
Een vriendin van mij heeft ontzettend veel en dik haar en bij haar werkt dat het beste+het blijft lang zitten.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:21

SophieFT schreef:
Hallo, ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik heb van mezelf lichtbruin haar, en zou graag dip dye willen :+
Maar niet zo opvallend, en het liefst ook niet echt blijvend om het eerst te proberen.
Kan dit met kleurspoeling?

La Riche is eigenlijk gewoon een kleurspoeling. Vervaagd na een aantal was beurten weer!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:33

Hoi bokkers,
Ik heb een vraag aan jullie :)
Ik ben namelijk al een lange poos aan het zoeken naar 'die ene' perfecte shampoo..
Nou vroeg ik me af, is een ingredient eindigend op -ate, een slecht ingredient voor je haren?
Ik heb erg lang blond haar (kwetsbaar haar) en heb nogsteeds niet de juiste shampoo gevonden, hoop dat iemand hier me kan helpen!
Ik heb advies gevraagd en ben nu moisture kick van bonacure (schwarzkopf) aan het uitproberen, iemand hier ervaringen mee?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:27

Bunga schreef:
Hoi bokkers,
Ik heb een vraag aan jullie :)
Ik ben namelijk al een lange poos aan het zoeken naar 'die ene' perfecte shampoo..
Nou vroeg ik me af, is een ingredient eindigend op -ate, een slecht ingredient voor je haren?
Ik heb erg lang blond haar (kwetsbaar haar) en heb nogsteeds niet de juiste shampoo gevonden, hoop dat iemand hier me kan helpen!
Ik heb advies gevraagd en ben nu moisture kick van bonacure (schwarzkopf) aan het uitproberen, iemand hier ervaringen mee?

Ik ben al jaren opzoek naar de juiste shampoo en conditioner voor mijn haar. Ik heb erg lang kwetsbaar blond haar, en gebruik iedere keer als de fles op is weer een nieuwe soort shampoo/conditioner tot ik de goede heb.
Momenteel gebruik ik een nieuwe shampoo van Elvive, ik weet zo niet de naam uit mijn hoofd, maar het is een zwarte fles en is voor kwetbaar haar met de neiging tot uitvallen. Nu valt mijn haar niet uit, maar heb het toch geprobeerd en hij bevalt mij goed.
Geen ervaring met die van Schwartskopf maar het is het proberen waard, wat vind jij er tot nu toe van?

Als je nog opzoek bent naar een goede conditioner, ik heb zelf na jaren eindelijk de perfecte conditioner gevonden voor mijn haar: Inecto. Het geeft mijn doffe haar wat glans, het maakt het zacht én doorkambaar. Voorheen kon ik mijn haar niet kammen als het vochtig was na het douchen, omdat ik er dan alleen maar enorme klitten in trok (die er echt niet uit te krijgen waren), met de conditioner van Inecto kan ik zo mijn haar uitborstelen! Erg tevreden dus, overal te koop en kost maar 4 euro.

Trouwens, ik moet zelf altijd erop letten dat ik niet te vaak dezelfde shampoo gebruik (dus bijvoorbeeld 3x achter elkaar een fles kopen en opmaken) dan went mijn haar er heel erg aan en heeft het een andere effect. Ik blijf dus wel wisselen.

Dit is de shampoo die ik bedoel

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:33

casperzazoe schreef:
Is er een site waar allerlei fotos opstaan mry verschillende.manieren en kleuen (en dan paars turqois enzp)

ff op tumblr zoeken