[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 00:13

Ik zoek me werkelijk waar een ongeluk naar navelpiercings met een staaflengte van 6 mm!
Ik heb er vorig jaar zomer een supersimpele kunnen vinden met een turquoise steentje in Mallorca maar daar kom ik nou eenmaal niet echt vaak :+

Heb op meerdere internet site's gekeken maar het kleinste wat ik kan vinden is 8 mm.. Iemand tips?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 07:30

Megamutsj schreef:
Ik zoek me werkelijk waar een ongeluk naar navelpiercings met een staaflengte van 6 mm!
Ik heb er vorig jaar zomer een supersimpele kunnen vinden met een turquoise steentje in Mallorca maar daar kom ik nou eenmaal niet echt vaak :+

Heb op meerdere internet site's gekeken maar het kleinste wat ik kan vinden is 8 mm.. Iemand tips?

http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=1005

er zitten er wel meer tussen maar even goed zoeken, ik heb zelf namelijk een banana van 6 mm in mijn vch, ze zijn er dus wel alleen vaak niet met strikjes en bloemetjes enzo :)

Joanne1987

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 09:08

Schieten/piercen was idd mee van toepassing op kraakbeen, lellen worden nog wel geschoten, hoewel dat ook niet meer echt schieten is

Ik ga ff aan m'n vriendin vragen wat dat van de vorige pagina kost :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 09:14

Bonjoy schreef:
Ik blijf nog steeds groooot fan van een Triple forward helix, maar vond dit ook wel erg leuk!
[ Afbeelding ]

he de "mijne"
alleen moet ik eerst ff bevallen zijn, mag nu nog geen piercings, ik doe ze btw in mijn linkeroor denk ik :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 16:49

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 23:05

_Friemel hartstikke bedankt! Ga meteen even snuffelen of er nog meer zijn op die site. Had de hoop namelijk al opgegeven, ik bestel namelijk normaal bij Alloverpiercings en daar hebben ze geen 6 mm, althans heb vaak genoeg de site door gespit maar kon ze niet vinden..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 01:24

Megamutsj schreef:

www.crazyfactory.nl. Je kunt ook een staafje zonder balletjes in die maat bestellen en er staan genoeg balletjes en dingen om er zelf op te zetten.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 15:41

Jippie! Mijn bestelling van CF is super snel binnen, dinsdag besteld en nu net binnen gekregen :D
1 paar expanders van 3mm
1 paar expanders van 4 mm
1 paar plugs van 3 mm
1 paar plugs van 4mm

Dan kan ik weer eventjes vooruit :+

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:18

Volgende week maandag ga ik een forward helix laten zetten samen met mn vriendin, die laat een traguspiercing zetten :) vind het nu al spannend xd

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:21

Succes !

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:22

Oeh ik wil oohook! :D

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:18

Thanks!! zal wel een foto plaatsen als ie erin zit :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:31

Laat het ook gelijk weten hoe je vriendin het tragus zetten vond haha, ben benieuwd ook naar andere verhalen..

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:23

Zal ik doen :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:39

Pffff, ik baal..

Ik ben hartstikke ziek geworden en dan krijg ik dus overal last van, en dus ook dat mijn oortjes gaan ontsteken.. En dat is dus niet omdat ik te snel heb gestretched oid, hmpf..

En mijn bestelling van CF was heel snel binnen, en daar had ik plugs van 3 mm en 4 mm besteld, maar het probleem is dat je eerst zowat tot 5 mm moet stretchen wil je die krengen inkrijgen. Dus nu loop ik al 3 dagen heel charmant met mijn expanders in m'n oren :')

Heeft iemand misschien nog tunnels/plugs/spirals liggen van 3 mm die gewoon als je 3 mm hebt gestretched ook in je oren passen? :') En zou ik die dan over kunnen nemen?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 17:35

Nou had ik vanmorgen ook wat!
Ik moest röntgenfoto's van mijn rug laten maken, dus ik moest ook mijn navelpiercing uitdoen. Ik was klaar, en ik kleedde me weer aan en ging naar school. Op school wou ik even met mijn navelpiercing 'spelen' want dat is een gewoonte geworden, haha. En opeens bedacht ik me dat ie daar nog lag! Ik mocht hem van mijn conciërge in de pauze ophalen. Ik zat dus helemaal gestresst in de les haha. En daarna ging ik maar naar het ziekenhuis. Daar ging ik naar de balie en zei dat ik mijn navelpiercing was vergeten. Daar lag al een kartonnetje met mijn naam erop, en die piercing erbij, haha.
Dat heb ik weer hoor... :+

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 18:12

Hoi ik heb een hele dringende vraag!

Mijn lippiercing die ik nu bijna drie maand heb is helemaal kapot! Ik heb heel vaak op het staafje gebeten waardoor er nu haken aan zitten die mijn lip steeds openscheuren. :=

Nu kan ik deze week en ook volgende week niet naar de stad dit omdat de mensen die mijn kunnen brengen moeten werken en hier geen busverbinding is ..
Nu wil ik een piercing via CF bestellen alleen ik heb geeeeen idee wat de maten van een liep piercing zijn.
Dus mijn vraag is weten jullie de standaard mm van een lippiercing en balletje ? Of zouden jullie dit via een foto kunnen zien ? Of zijn dit hele domme vragen ? :+

Helpme!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 18:17

Effe spammen...
smiley :') }:0
Afbeelding

Linkeroor met tragus en 6 mm
Afbeelding

En rechteroor met 6mm en twee simpele ringetjes
Afbeelding

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 18:18

Wauw TurtleLove, super mooi!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 18:56

zie je die smiley eigenlijk wel als je lacht? :') zie er alleen maar mensen mee die nogal moeilijk kijken haha

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:20

Bedankt Enya! :)
Casperzazoe: Ja hoor, want op school moet ik 'm constant verstoppen aangezien ik geen zichtbare piercings mag :)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:30

Ik zit erover te denken om gewoon mijn oren te stretchen zonder het mijn ouders mede te delen. Zij haten alles wat met tattoos en piercings te maken heeft. Maar het klinkt dom, onverstandig en ik ben bang.

Enya Issues

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:36

Weet iemand waar je op Crazy Factory lip ringen kun vinden want ik vind alleen maar van die rechte maar geen ringen?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:39

Enyaa, heb ik ook gedaan, ze wennen er wel aan, ben nu zelfs met die smiley gewoon thuisgekomen :')

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:41

TurtleLove4 schreef:
Enyaa, heb ik ook gedaan, ze wennen er wel aan, ben nu zelfs met die smiley gewoon thuisgekomen :')

Maar ik heb het vermoeden dat het iets anders is bij een papa die een rasechte Egyptenaar is :))