Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Sla is vrijwel alleen maar waterKan je er niet iets van cherrytomaatjes doorheen doen?
Naamloos1 schreef:Ik wou me morgen weer gaan wegen.. Nadat ik me ruim een week niet gewogen heb.. Maar ik ben vanmiddag gebeld door een bedrijf, en moet daar morgen op gesprek en daarna gelijk een dag meelopen.. Dus morgen gaat het niet lukken helaas.. Zondag moet ik ook werken vroeg bij mn huidige werk.. En als alles goed gaat moet ik maandag weer bij dat andere bedrijf.. (Als ik word aangenomen) Dus het wegen duurt nog ff helaas..
Duimen jullie morgen voor me?!
LynnDenise schreef:Waarom slaan jullie toch allemaal altijd zo snel door? Als je een feestje heb kun je best iets lekkers kiezen, maar om nou meteen je dieet over boord te gooien en alle bakjes leeg te eten? Af en toe iets.is echt niet slecht
Mjetterd schreef:LynnDenise schreef:Waarom slaan jullie toch allemaal altijd zo snel door? Als je een feestje heb kun je best iets lekkers kiezen, maar om nou meteen je dieet over boord te gooien en alle bakjes leeg te eten? Af en toe iets.is echt niet slecht
Ik verbaas me er ook over hoe makkelijk iedereen steeds haar dieet aan de kant zet en eens even lekker los gaat. Begrijp dat niet zo goed. Zou het vreselijk zonde vinden.
Afgelopen week 2 verjaardagen gehad en 2 geslaagd feestjes, niets gezondigd.
Gisteren een groot tent feest gehad wat altijd traditioneel word afgesloten met snacken, ook niet mee gedaan.en de bob geweest en aan de rivella gegaan.
Enige twee die ik gezondigd heb deze hele week is 1 rose biertje en een pizza..
Mjetterd schreef:LynnDenise schreef:Waarom slaan jullie toch allemaal altijd zo snel door? Als je een feestje heb kun je best iets lekkers kiezen, maar om nou meteen je dieet over boord te gooien en alle bakjes leeg te eten? Af en toe iets.is echt niet slecht
Ik verbaas me er ook over hoe makkelijk iedereen steeds haar dieet aan de kant zet en eens even lekker los gaat. Begrijp dat niet zo goed. Zou het vreselijk zonde vinden.
Afgelopen week 2 verjaardagen gehad en 2 geslaagd feestjes, niets gezondigd.
Gisteren een groot tent feest gehad wat altijd traditioneel word afgesloten met snacken, ook niet mee gedaan.en de bob geweest en aan de rivella gegaan.
Enige twee die ik gezondigd heb deze hele week is 1 rose biertje en een pizza..