bad was lekker, de weeen zijn nu ook weer ietsje heftiger dan vanochtend dus ik houd hoop . nu maar weer even lekker liggen.
justdiesel
Geplaatst: 06-05-12 14:12
Van een warm bad worden de weeen meestal ook wat heftiger, kan best dat het dalijk weer wat afzwakt. Ik vind het wel stoer hoor dat je zo tussendoor lekker zit te bokken
Electra63
Geplaatst: 06-05-12 14:13
Haha, ook ik volg je topic en heb nog niet gereageerd Ik hoop, dat je snel je zoontje in je armen hebt, hou je taai, het duurt wel erg lang voor je.
Jeetje nog steeds geen beeb? Nog maar weer een keer sterkte dan, hoop dat het nu niet zo lang meer duurt!
lisa_pluisje
Geplaatst: 06-05-12 14:35
Sterkte hoor, ik steek een kaarsje voor jullie aan
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 14:37
voel na het bad wel hoe moe ik eigenlijk ben. slaapmiddel is uitgewerkt en voel nu echte vermoeidheid. lig lekker een muziekje te luisteren en ga zo denk ik even tukken.
*hier nog een stille meelezer* En nog steeds geen beeb.... lekker van je badje genoten? lekker je rust nemen, meer kun je toch niet doen!!
Lig af en toe wel dubbel van die lollige posts!...hoe het daar bevalt whaha...hoe?? wss in bed?
trisca
Geplaatst: 06-05-12 14:44
Heel veel succes! Ik dacht er vorige maand nog aan dat ik 5 weken in het ziekenhuis heb gelegen voor Mike er was. Maar hiij is 3 mei 1 geworden en alles is helemaal goed gekomen.
Hopenlijk zetten de weeen door en hoef je lekker niet naar de OK.
ahhh echt ik word helemaal stil van jullie lieve berichten en steun!
ben nu in de paar dagen bijna 4 kg afgevallen dus het is ergens goed voor . verder heb ik zulke lieve verpleegsters en word ik echt in de watten gelegd.
kaat21
Geplaatst: 06-05-12 14:51
Mijn duimen draaien nog steeds rond hoor!! Ik hoop dat het snel door gaat zetten
Fijn dat je hebt kunnen genieten van het lekkere warme bad.
Even lekker slaapje doen is ook fijn. Vannacht/Morgen wordt zwaar genoeg denk ik..
DiFa
Geplaatst: 06-05-12 15:06
Ik lees het nu pas en had gehoopt voor je dat je nu al je kindje in je armen had. Ik ga je ook volgen. Veel succes en geniet ervan in zoverre je er van kan genieten.
even een dagej bijgelezen en nog steeds geen Dirkie??!!! wat verschrikkelijk he die dope spuit ( tenminste dat vond ik was echt helemaal van de wereld) hopelijk kan je nu nog lekker wat rusten voordat het feest echt gaat beginnen. ik wens je een fijne dag!
Eén ding is zeker, je beebje komt er in ieder geval uit. Neem nog even de tijd, al is het een vreemd soort tussenperiode. Hou je taai, tot nu toe doe je het super!
Hopelijk kan je nog even bijslapen en heb je straks genoeg kracht om je kleine wondertje in deze wereld te helpen! Ik zal voor je duimen dat alles voorspoedig gaat verlopen en dat je je beebje gauw gezond en wel in je armen hebt!
zo heb even lekker geslapen . helaas nogsteeds erg moe maar ik doe het er wel mee .
net het toppunt van beproeving van mn relatie gehad . aan mn vriend kleding omschrijven wat hij mee moet nemen terwijl hij voor de kledingkast stond . had wel een vluchttas ingepakt maar nooit gedacht dat ik zo lang in het ziekenhuis zou komen te liggen.