Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Dam tot dam is leuk!! Alleen op een gegeven moment kom je langs een plein en ik dacht dat aan t eind de finish was, want stond zo'n opgeblazen boog over de weg, maar dat was dus niet zo. Je moest nog even 2 bruggen over..
Kasmir schreef:Succes Spirit, je voelt je echt veel lekkerder als je weer lekker wat conditie hebt!
Wedstrijden lijken mij ook erg leuk, ik loop ook graag met mijn hond..
Ben trouwens vandaag naar de fysio geweest en ik loop voorlopig helemaal niet meerZowel mijn spieren rondom mijn schenen
als het botvlies is flink ontstoken.. Ik moet nu 3x per dag 20min koelen (hoe ga ik dat ooit doen) en 1x per week fysio die gaat
de boel los masseren (alles is bikkelhard) daarna oefeningen en daarna een andere looptechniek aanleren.. Ben zéker een half jaar
bezig dus echt een domper voor mij vandaag..
Negerzoen schreef:WillemYntJee schreef:Dam tot dam is leuk!! Alleen op een gegeven moment kom je langs een plein en ik dacht dat aan t eind de finish was, want stond zo'n opgeblazen boog over de weg, maar dat was dus niet zo. Je moest nog even 2 bruggen over..
Dat is dan inderdaad wel even een domper! Lijkt mij ook leuk om mee te doenalleen ben ik heel erg van het in mijn eentje rennen, het liefst 's avonds na 9 uur, verstand op nul en het liefst in het donker. Zo'n 'wedstrijd' voldoet aan geen enkele eis
haha, dus ik ben benieuwd hoe ik het vind!
Ik zag dat jij ook kilometers maakt, hoe doe jij je warming up? En stretch je ook?