Ashley5 schreef:Zondag ga ik er heen! Maar ik hoor al genoeg om mij heen dat deze film zelfs beter is dan de eerste. Nou, ik ga het zien!
Vandaag heb ik op de cursus verschillende bogen geprobeerd en dan met name een barebow, longbow en ruiterboog. En ik ben absoluut volledig verkocht aan de ruiterboog! Helemaal geweldig!Helaas is het eerst nog wel even met een barebow de trekkracht opbouwen, want zo'n ruiterboog trekt nog best wel zwaar! Maar ben dus helemaal verkocht!!
Wat bedoel je precies met een barebow? Dat is immers een verzamelnaam voor alle bogen zonder extra spul, zoals een flatbow, longbow en een ruiterboog. Of schiet je barebow met een moderne recurve?

Helaas is het eerst nog wel even met een barebow de trekkracht opbouwen, want zo'n ruiterboog trekt nog best wel zwaar! Maar ben dus helemaal verkocht!! 
) 
Dus nu trainen als een malle voor je eigen ruiterboog!
Paar oerstomme missers (de tijger, argh), paar fantastische treffers - vooral de 'kill' op de eend naar beneden schietend vanaf een heuvel op 18 meter vond ik een mooie! En laatste doel, zegt onze schrijver: "Ik zie dat je nog EEN hit (= pijl ergens in het beest maar buiten het gebied rond de hartstreek dat is gemarkeerd als kill) nodig hebt, dan ben je over de 300 punten!" Nou... Bij de plok, Zennnnn... Hit! No sweat, haha.

(Het effect valt overigens tegen hoor, het is kunststof dus ze klappen niet uit elkaar.)