Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfitness schreef:Je moet ook om de zoveel tijd een ander schema hebben, want je spieren raken gewent aan het schema en dan groeien ze niet meer. Ik verander om de 2 maanden van schema door andere oefeningen, andere volgorde van oefeningen, herhalingen, andere combinaties of spiergroepen te veranderen.
Blijven trainen Nancy, die armen krijg je dan vanzelf. Maar je moet niet met mij vergelijken, je moet je eigen doel stapje voor stapje vergroten en dan zal je zien dat je heel ver kan komen!
xBibi schreef:missfitness schreef:Dat doe ik al jaren! Thuis ben ik aan het onderhouden en op de sportschool bouwen.
Deed vroeger met turnen duizenden oefeningen voor de buik en zijn zeer effectief!
Weetje wat ik me afvraag.. Aangezien jij zo fanatiek bent, heb je dan ook hele strakke schema's met eten enzo?
amyke schreef:Voor een ander schema? Is het dan ook voldoende om de gewichten te veranderen en waarder te zetten? Of moet het echt andere oefeningen zijn?
Ik heb nu 5 oefeningen gekregen enkel voor billen/ bovenbenen en buik. Ik heb ook enkel beslist voor deze, mijn armspieren ga ik samen met iemand anders trainen hoe het mij uitkomt. Dit heb ik niet echt nodig aangezien ik al gespierde armen heb.
Mindim schreef:Ik vind persoonlijk een totale body workout het fijnst, dan pak je alles en blijf je in verhouding. Behalve buik en billen en armen heb je ook nog je rug, welke heel wat spieren bezit.
Mag ik vragen waarvan je gespierde armen hebt? Vaak zie je dat mensen een paar spieren uit hun arm gebruiken, lang niet allemaal, net zoals de schouders.
debsoleino schreef:Wat leuk om jullie manier van trainen te lezen!
Ik ben benieuwd met welke spiergroepen jullie blij zijn en welke je beter wilt krijgen?