Dat hangt er natuurlijk vanaf op welke plaatsen je de clips vast zet Dat is bij waxextensions precies zo. Als je dun haar hebt dan moet je zorgen dat ze niet op plaatsen worden vastgezet waar maar een dunne haarlaag overeen komt, zoals bovenaan. Als je ook een staart wil kunnen maken dan geldt hetzelfde voor de zijkant en onderkant, want als je je haar naar achteren in een staart doet dan worden die gebieden ook maar met weinig haar bedekt.
Als je het mij vraagt moet een (beperkte) verdikking met bv 60 waxextensions gewoon kunnen hoor, zolang ze goed geplaatst zijn.
ik heb ook heel dun haar en heb met 75 stuks zowel meer volume als ook wat verlenging gekregen. het zit prima alleen 1 waxje zie je,.. zit iets een scherp randje aan (balen),.. maar het is voor mij anderhalf uur rijden dus komt wel een keer bij controle na een maand ofzo,.. denk idd dat je met 50 a 60 stuks een heel eind komt. Ik ben er echt heeeeeeeeeeeel blij mee,.. (tot nu toe hahaha nog niet geassen, ga ik zo uitprberen, hopelijk klit het niet te erg), heb net bij het Kruidvat een speciale extensionsborstel gekocht voor 7,50
hebben jullie speciale shampoo en conditioner voor de (wax)extensions? Ik heb ze van Socap. Zoek eigenlijk gewone normale niet te dure (kappersshampoo etc),.. weet niet of bijv. Nivea of Panténe slecht zijn...
PanniePannie
Geplaatst: 11-07-12 17:30
Ik gebruik loreal professional bij wax extension van Indian Gold. Dat wordt ook aanbevolen. Het is een prijzige shampoo maar de extensions blijven er heel mooi bij.
Ik heb clip ins gekocht! Na lang overwegen dan toch, en ik ben er wel blij mee! Alleen borstel ik normaal regelmatig mijn haar en is het irritant dat dat nu niet gaat Je ziet ook nog een beetje de vorm van mijn echte haar, maar naarmate dit groeit hoop ik dat dat betert
Tgoh merk weet ik niet juist, ik ben ze gaan kopen bij een Pro-Duo winkel hier in België, een kapperswinkel! Het ziet er zo in een staart uit: En zo los: http://i50.tinypic.com/2znppwo.jpg [url]]http://i48.tinypic.com/mwtqfs.jpg[/ur]
PanniePannie
Geplaatst: 12-07-12 09:20
Oh kijk aan, al geslaagd dus. Mag ik vragen hoeveel je er hebt en wat t kost?
F_Orumster
Geplaatst: 12-07-12 09:32
En waar zitten de clip ins bevestigd? Sorry ik heb er echt geen verstand van. Is het 1 clip in of meerdere? Het ziet er mooi uit, en je ziet niks.
Ik heb 1 stuk met 6 clips en 2 stuks met 3 clips, ik heb er zo weinig omdat ik ook heeeel weinig haar heb! In totaal hebben ze me 60 euro gekost! En ze zitten gewoon aan je eigen haar bevestigd, daar hangen ze aan vast. Ik ben er alvast heel blij mee
Qizz
Geplaatst: 12-07-12 12:27
Quellian schreef:
Jasmine_, mooi hoor! Ik vind het fijn dat je een passende oplossing hebt gevonden
Qizz, ik heb de vorige pagina e.e.a. over verzorgingsartikelen gepost.
Dankje, ik ga even kijken heb er vast overheen gekeken
Ik zal morgen als ik thuis ben een foto maken en uploaden. Van die bruine ringen die zijn dichtgeknepen met een tang.
Dreamy
Geplaatst: 13-07-12 00:57
Nou, heb ze er allemaal maar uitgehaald. Waardeloos. Een keer met mijn hand door mijn haar en er glijden er weer 3 uit.. Staart uitdoen, komen er weer wat mee. Net dus alles eruit gehaald en het ging zoooo makkelijk, en dat hoort 3 maanden te blijven zitten? waardeloos..
Ik zou altijd voor clip-ins kiezen, en nooit iets vast laten zetten! Het is alleen maar vervelend onderhouden en ontzettend onhandig! Ik heb toen clip-ins van 160,- aangeschaft, en heb er toch ruim 3 jaar mee rondgelopen zonder al te veel moeite te steken in de verzorging! Ik vond het heel gemakkelijk te onderhouden, je kunt ze voor het slapen gaan er uit halen, ik rolde ze altijd in krul-rollen en legde ze 's nachts op de verwarming. 's ochtends klikte ik ze erin en had ik sprookjes-volume met krullen! 's ochtends was ik er een kleine 5 min. aan kwijt, dit was voor mij echt een perfecte oplossing!
Ik heb mijn haar 4 jaar geleden veeeeeel te kort geknipt (jongetjes lengte). Achteraf had ik zo veel spijt, dat ik na een jaartje clip-ins ben gaan dragen. Inmiddels ben ik weer 3 jaar verder en heb ik ze niet meer nodig! Ik ben nog steeds zo dankbaar!
Ik vraag me ook af of je ze niet goed ziet. Kun je ze makkelijk zelf in doen? En welke lengte neem je zonder dat t opvalt.. Ben ook wel nwsg hoe het werkt
Courses
Geplaatst: 13-07-12 11:49
Voor de dames met nog wat vragen m.b.t clip in extensions. Ik heb destijds voor een ander forum wat filmpjes gemaakt, dus bij deze post ik die hier ook even