HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:58

__Marije__ schreef:
Sterkte TS! Momenteel voor mij ook zoveel onzekerheid, ik kreeg donderdag te horen dat ik kanker heb/had, want de primaire tumor hebben ze kunnen opereren(ben 22), maar voor nu lijkt het alsof er niets is uitgezaaid, maar ook dat moet later blijken of dat echt zo is.. Ik hoop voor je dat het bij jou ook hierbij blijft, heel veel sterkte!

Jeetje, sterkte zeg! Hopelijk blijft het daarbij... :(:)

Kruimel13

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:03

Rustig aan eerst ff bijtrekken, je fans blijven echt wel en proberen een beetje op te letten ook al is het op afstand :j

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:05

Overigens hoop ik dat je het niet vervelend vindt dat ik vertelde wat ik momenteel heb, ik zei het omdat ik zelf merk dat ik behoefte heb om er over te praten en ik dacht dat jij dat wellicht ook hebt, dus als je het prettig vindt staat mn pbbox open :)

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:10

Ook heel veel sterkte van mij TS, en jij ook Marije. :(:)

Lijkt me erg heftig om mee te maken, ik wens jullie allebei beterschap en sterkte.

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:12

Zo, dit vervelende onderzoek is voorbij. Niet gek dat je niet meer kan eten met 4 cm iets wat er niet hoort.
En lekker blijven liggen op de bank; elk rustmoment is een goed moment. :)
@ Marije__: ook jij heel veel kracht en sterkte gewenst :(:)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:20

Ook weer sterkte van mijn kant :(:) hoop dat je een beetje uit kan rusten (zowel lichamelijk en geestelijk)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:27

sterkte ts,een vriend van me had op 26jr leeftijd kanker wel andere vorm als jij hebt hij had een tumor van 12cm,en hij is er nu ook boven op.dus meid houd je sterk,dan kom je er wel.hoe was het nog met je verzorgster afgelopen na de val!!!

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:43

Ik wens je enorm veel sterkte, ook jij Marije, ik hoop van harte dat alles goed komt!!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:47

Dat er wat klieren dik zijn sta ik niet echt van te kijken.

Doe het rustig aan!! Fijn dat er iig nu al iets meer duidelijkheid is

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:52

Getverdemme wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat je de kracht op kunt brengen en kunt behouden om 100% in de tegenaanval te gaan.
Het is zo belangrijk om goed in je energie te blijven zitten. Ik wens je alle kracht toe!! xx

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:54

jeetje wat heftig! ook vanaf hier enorm veel sterkte gewenst!

2 weken geleden heeft een oude klasgenoot( 10 jaar bij inde klas gezeten) verloren van de ziekte.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:00

TS ik wens je heel veel sterkte in deze tijd..

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:10

ook ik kan niet meer zeggen als heel erg veel sterkte, en haal uit alle kleine dingetjes kracht om er vol voor te gaan
je kan het!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:12

TS, maar jouw gaan we niet verliezen hoor!!!!!! Al die positieve energie die iedereen naar je toestuurt werkt echt, daar ben ik van overtuigd. Nogmaals sterkte

(en zeker ook voor jou Marije :(:) , lief dat je TS ook een berichtje stuurde, terwijl je het nu ook ontzettend moeilijk moet hebben)

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:17

ik zit met kippenvel je verhaal te lezen....getverdemme...
het lijkt wel of je tegenwoordig niets anders meer hoort...hoe kan het toch.
ik vindt het echt vreselijk voor je...en wens je alle sterkte toe die je nodig hebt.
weet verder niet echt wat ik zeggen moet...

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:27

allereerst toch van harte gefeliciteerd!!
doe lekker rustig aan, morgen weer een nieuwe dag

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:44

Lieve TS, fijn dat je weer thuis bent. Indien het je echte verjaardag is vandaag: Gefeliciteerd!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en je een hart onder de riem steken, heb nu nog niet veel woorden eigenlijk, heb tijdens het doorlezen van het topic steeds zitten bedenken wat ik wilde typen, maar dat ben ik nu allemaal kwijt.
Ik hoop voor je dat 2012 ondanks alles toch ook jóúw jaar word en ik zal je berichten met belabgstelling blijven volgen. Ik ken je dan wel niet (denk ik) maar mocht je even je hart willen luchten of wat dan ook, mijn pb box staat voor je open, hoe cliché dit dan ook mag klinken ;)

Gelukkig heb je humor en je komt om mij over als een zeer sterke en positieve persoonlijkheid, dit zal jou door dit gevecht heen slepen! Sterkte en neem je rust, hopelijk lukt het je om straks wat te eten.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:50

__Marije__ schreef:
Sterkte TS! Momenteel voor mij ook zoveel onzekerheid, ik kreeg donderdag te horen dat ik kanker heb/had, want de primaire tumor hebben ze kunnen opereren(ben 22), maar voor nu lijkt het alsof er niets is uitgezaaid, maar ook dat moet later blijken of dat echt zo is.. Ik hoop voor je dat het bij jou ook hierbij blijft, heel veel sterkte!

Jeetje Marije wat erg voor je! Wat moet dat een lap zijn geweest....

TS Veel sterkte na je op!

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:51

TS, heel veel sterkte!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:55

Heel veel sterkte en weet dat 80% wilskracht is om hier doorheen te komen. Hoop dat 2012 toch een mooi jaar mag worden, ik wens je alle goeds toe

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:04

Jeetje wat vreselijk...
Zo jong die vorm van kanker hoor je idd niet veel, meestal op een veel latere leeftijd.
Heel heel veel sterkte en kracht gewenst!!

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:05

Jeetje TS heel veel sterkte.
En doe lekker rustig aan .

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:32

Zooo lieve mensen.. wederom ben ik echt sprakeloos van de lieve berichtjes en de hoeveelheid.
Vond het ook behoorlijk heftig te lezen dat 2 andere bokkers ook deze rot-ziekte hebben.
PB gerust!!
Dacht dat ik verjaardag tonen had uitgeklikt express.. maar het klopt idd dat ik jarig ben.
Leuke verjaardag zeg |( .
Kwam vandaag in die kamer waar t zou gebeuren binnen en vroeg: hebben jullie geen slingers opgehangen?
Zij: ??????. Ik: ik ben jarig vandaag en ik kwam het volgens mij hier vieren toch?
Anesthesist: ooh, heb hier zo wel een kado'tje hoor. Ga je heeerlijk van slapen :') .
Kwamen steeds meer mensen binnen.. ik: zie je wel dat ik hier dus goed zit voor mijn verjaardagsfeestje.. thuis is het stiller hoor! :P
Gaan we nu dan beginnen? *\o/*
De artsen moesten er wel om lachen :D .
Dussss....
Iedereen was super lief en ik bekende meteen eerlijk dat ik het heeeeeel erg spannend vond.
1 van de 2 anesthesisten leek niet de apparaten te bedienen om mij in slaap te brengen.. dus ik vroeg: mag ik misschien uw hand vasthouden? Haha.. dat was gelukkig goed..
Fijn! Vriendelijk-ogende meneer was even goed genoeg voor dat momentje :+
Gevraagd of ze even precies konden vertellen wat ze gingen doen.
De twee artsen (1 professor en 1 arts) die het onderzoek zouden uitvoeren kwamen ook nog ff beleefd een praatje maken tussendoor en gingen weer weg.
Komt er iemand een infuus prikken in mijn wat lastiger te prikken arm (andere kant kon even niet ivm onderzoek) en ook nog aan de zijkant. Bleef wat prikken.. zat niet fijn.. maar zou toch snel in slaap zijn bedacht ik mij.
Ik zou heel snel in slaap zijn en na 15 min zouden ze geloof ik pas beginnen.
Er werd verteld dat ze gingen beginnen en dat het wel even flink kon prikken.
Aangezien ik niets voelde prikken, maar mij wel beetje slaperiger begon te voelen vroeg ik:
't spul gaat er zeker al in'? Ja, zei de aardige arts die mijn hand vasthield.
En eeeeh.. weg was ik al :P .

Daarna was ik nog behoorlijk lang heeeel suf en slaperig en uiteindelijk heeft mn tante mij thuis gebracht.
Werd toen kotsmisselijk, maar ook dat werd wel wat minder. Zeker toen ik een beetje kwark nam uit zo'n kinder(?)knijpzakje kwark.
Daarna nog kleine (gepureerde.. yeaaah.. mjammie) maaltijd en daarna weer suf op de bank liggen en tante naar huis.
Licht gaat al tijdje uit, dus ik ga slapen zo.
Morgen weer nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Lieve mensen, heeel erg bedankt voor de steun. ECHT waar!!! :j
Ga morgen weer lezen. De vorige post heb ik allemaal stuk voor stuk net gelezen.
Alle kaarsjes die branden.. mensen met lieve woorden.. ben er stil van.

Oh, er werd gevraagd hoe t met de verzorgster is die van mijn paard is afgevallen gisteren tijdens een grapje van hem..
Ze is er meteen weer op gegaan en alles is goed. Handen wel wat branderig van teugels in reflex willen vasthouden en wat spierpijn.
Ze vond hem wel een gekke kluns en aansteller.. aangezien ie bijna van niets schrikt en nu dus van zoiets achtelijks als een 'bewegend lampje op een zwarte schim' :')

Oh ja, morgen pb's lezen en beantwoorden. Ogen vallen nu echt dicht...

Slaap lekker!!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:35

sterkte ts ik ga dit topic volgen.ik hoop dat je geen uitzaaiing hebt.x

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:40

Slaap lekker en hopelijk morgen een goede dag voor gepureerde maaltijden ;)