Ariebombarie schreef:hestejente schreef:Time for romance is mooi maar vind 'm dramatisch dekken. Na een laag of 4 vind ik het pas wat.
o echt? ik heb nu twee lagen en dekt prima
Ik doe er meestal een (donker)rode laag onder!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maysie schreef:Glossi schreef:Ja die is voor kunstnagels. Maar voor een keer is het niet erg om je nagellak er ook mee af te halen. Je moet het niet iedere keer doen want er zit ook aceton in. Maar als je geen zin hebt om te schrobben dan is die kunstnagelremover super handig! Je bent in een minuut klaar
Oeh werkt het dan ook zo goed voor die verdomde glitters die altijd zo muurvast zitten?
sharonalover schreef:Hoe lang laten jullie eigenlijk altijd de lak ongeveer zitten?
En voor die stempels heb je dus speciale lak nodig? want ik heb laatst zo'n starterssetje gehaald, maar dat werkte voor geen meterhad dus gewone lak gebruikt
en waar kan ik dat soort lak krijgen?
oh_oh schreef:Potverdorie!!!
Ik draai net de dop van mijn Catrice Back to Black er af en wat ontdek ik-------> Het kwastje ontbreekt![]()
![]()
Nu heb ik de dop van een ander potje met een akelig lelijke kleur (onbekend merk) er maar op gedaan. Ik baal er van, bonnetje lift al lang in de container (vandaag geleegd). Ook vind ik het zonde van mijn diesel om op en neer de rijden voor een ontbrekend kwastje... Maar ik baal wel!
Dus dames, let op dat de lakpotjes compleet zijn bij aanschaf!
oh_oh schreef:Foto
Dit draag ik sinds gisteren tot morgen, ik ben helemaal weg van My Denim!
xDramaQueen schreef:Stash foto's:
Welkom in mijn wereld
oh_oh schreef:Nou ik heb mijn collectie ook maar eens in kastjes gestopt, lekker bij mijn kaptafeltje. Vriendlief ging akkoord![]()
![]()
Foto
Kastjes dicht![]()
Foto
Kastjes open![]()
Zoals jullie kunnen zien, ruimte plenty voor nog meer leuke lakjes. Ik vind het geheel niet erg om de bovenste lakjes plaats te laten maken voor een paar Goshjes o.i.d.
xDramaQueen schreef:ik ben erg blij met de roze penselenhad ze al in t wit, zijn ruim 2,5 jaar meegegaan
en heb er nog een aantal voor oa makeup.
Ik ben rechtshandig op foto's staat ook altijd mijn rechterhand dus gelakt met links, ik heb niet eens meer een clean up nodig, ook niet wbt nail art, mijn beide handen staan eigenlijk gelijk aan elkaar, nu zeg ik wel al erbij dat ik dit héél lang doe.
Maysie schreef:Dat pompflesje van de kruitvat is trouwens echt fijne removerRuikt ook lekker
!
Maysie schreef:Foto
Ik heb nu ditJe ziet het alleen niet zo goed op de foto
![]()
Onder laag is iets goudkleuriger en de binnenkanten iets meer zilverkleurig
Mallootje schreef:vonneke schreef:Mallootje, NYC droogt echt fijn! Ben helemaal content met mijn paarse lakje!
Hihi, content klinkt zo vlaams