phormicola schreef:Voor iedereen die vindt dat iedereen het voor zichzelf moet rooien: Ga naar Amerika joh! Dan piep je wel anders en kom je hard hollend terug rennen naar ons landje.
Dat land kom je niet zomaar in hoor, en ik geloof niet dat veel mensen die het land wel in komen hard terug komen hollen

Overigens hoor ik een aantal mensen in dit topic zeggen dat het instinct zou zijn wat eventueel verloren is gegaan om kinderen te willen. Maar aangezien mensen de enigen zijn die een besef van tijd en oorzaak-gevolg hebben door hun gebruik van taal durf ik wel te beweren dat slechts het willen hebben van sex instinct is. Het willen hebben van een baby is mijns inziens een cultureel bepaalde wens, geen instinctieve. En ik denk dat elke ouder wel eens wenst dat hij/zij geen kinderen had, net zoals iedereen zonder kinderen vast ook wel momenten heeft waarin hij/zij ze wel had gewild.
En over zogende babies. Ik heb toevallig erg gevoelige borsten en krijg al de kriebels als ik mijn veulen zie zogen bij d'r mama. Laatst zat ik te lunchen in een restaurant waar een vrouw helemaal aan de andere kant van het restaurant haar kind pontificaal zat te borstvoeden. Sorry dat ik het zeg maar ik kreeg letterlijk last van mijn borsten van het geslurp, bah wat een rotgeluid was dat en hárd joh! Ik heb mijn lunch gelaten voor wat het was en ben weggegaan, zo onpasselijk werd ik ervan.
Zolang je kinderen te klein zijn om het maken van onsmakelijke geluiden te laten moet je ze mijns inziens niet voeden in een restaurant. Voor voeden kun je ze heus ook wel even meenemen naar het toilet of in de auto gaan zitten. Mijn lijkt het overigens ook niet leuk voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen om het voeden van de baby van een ander aan te zien. Of voor mensen met borstkanker oid.
Ik heb ook nooit babypoppen oid willen hebben toen ik zelf klein was 
Gelukkig kennen veel vriendinnen me goed, en doen ze het mij niet aan.
)
Nee dus.