[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:08

rockwitch schreef:
Ok hoe hebben jullie dat gedaan met eten, jemig dat is irritant zeg. En moet zeggen dat het ook wel erg gevoelig is.

Ik nam kleine hapjes. En ik stak het wat verder in mijn mond en ik at met één kant. Soms lukte het niet helemaal om het met mijn tong naar achteren te werken, dan duwde ik het met mijn vinger naar achteren. Dat ging best wel goed eigenlijk. Maar het meeste eten kon ik goed weg krijgen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:10

Hij zit weer hoor :D ging prima, hij heeft hem een stukje achter het litteken gezet want hij stond best veel naar voren. Dus het prikken stelde weer niks voor, echt pijn is het niet te noemen :) Nog een beetje gevoelig met eten maar verder geen last van tot nu toe.

mayniac_val

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:11

Gelukkig :D

Ik heb ook zin in iets nieuws in mijn oor, maar ik weet niks :')

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:56

O leuk topic! Ga hem zo eens doorlezen.

Ik ben al op zeer jonge leeftijd begonnen met piercings.
Op mn 11e neuspiercing (heb ik op mn 18e weer eruit gehaald)
om mn 12e navelpiercing
op mn 16e mn 1e tattoe
en op mn 20e mn (intieme) christina

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:34

mayniac_val schreef:
Gelukkig :D

Ik heb ook zin in iets nieuws in mijn oor, maar ik weet niks :')

Ik heb precies hetzelfde :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:56

Stom is dat he :') Heb een rook, tragus, helix, conch en vier normale gaatjes en nu weet ik niks meer. Wilde graag een anti-tragus, maar dat vind ik niet zo mooi in combinatie met mijn tweede oorbel gaatjes. Misschien een forward helix..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:21

Ik wil ook wat, zit heel erg te denken aan een Triple fordward helix :) (Zo heet ie toch? )

Edit:
Afbeelding

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:50

Ik heb 3 oorbelgaatjes, een tragus, een helix, een industrial en een conch..geen idee wat er ik nog bij wil :+

Die triple forward helix is echt gaaf, maar gaat bij mij niet passen denk ik :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:23

Ik wil die triple ook ! Had al geinformeerd bij de shop en het zou bij mij wel kunnen! :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 02:32

@marlies85: rooooook :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:36

Hmm rook is wel gaaf, maar de daith heeft ook wel wat :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:40

Die is ook leuk ja :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:43

xTammyy schreef:
Rockwitch, aangezien jij net je tongpiercing hebt even een vraagje. Als je iets drinkt, heb je dan een raar gevoel in je tong? Toen ik mijne net had, had ik dat nl :p

Ik heb met drinken eigenlijk nergens last van, eten gaat ook eigenlijk heel makkelijk. Vanochtend had ik wel pijn in het puntje van mijn tong waar de piercing achter zit, maar dat is inmiddels weer over. Ben er nog steeds helemaal blij mee.

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:16

Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving :\

Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden :P

Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb :Y)

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:11

Ik heb nu iets van 7 jaar een tongpiercing en heb hier verder nooit problemen o.i.d mee, alleen de laatste tijd heb ik er 's nachts last van... Dan heb ik waarschijnlijk een droge mond ofzo en dan word ik met een schok wakker en heb ik het idee dat er iets verkeerds zit in mijn mond en dan durf ik niet meer te slikken... Doodeng!! Dan zit ik rechtop in bed, haha! Dan besef ik me ineens dat ik een tongpiercing heb en voel ik nog even of die goed vast zit en dan ga ik weer verder slapen... Dit gebeurd wel minstens 1 x per week!!!

Meer mensen hier last van?? Beetje raar verhaal misschien, maar wel zwaar irritant!!!

Daarnaast heb ik ook al 7 jaar dezelfde piercing (afgezien van de 1e piercing die je krijgt als je 1 laat zetten) en haal ik em er nooit uit... Hij is er 1 x uit geweest, want toen werd ik aan een ontstoken kies geholpen in het ziekenhuis... Zou dat heel slecht wezen? :o :o

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:05

xJori schreef:
Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving :\

Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden :P

Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb :Y)

Je kunt hem toch uit doen als je aan het werk bent? Ik kan hem makkelijk een paar dagen uit doen zonder dat hij dichtgroeid. Het valt ook helemaal niet op als ik hem uit heb, het is net alsof er een glittertje zit zeg maar.
Als je het zelf mooi vind, maakt het toch niet uit wat de omgeving er van zegt? :D

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:46

Mariettjj schreef:
xJori schreef:

Je kunt hem toch uit doen als je aan het werk bent? Ik kan hem makkelijk een paar dagen uit doen zonder dat hij dichtgroeid. Het valt ook helemaal niet op als ik hem uit heb, het is net alsof er een glittertje zit zeg maar.
Als je het zelf mooi vind, maakt het toch niet uit wat de omgeving er van zegt? :D

Haha, ja dat is ook zo, maar het is gewoon heel vervelend als iedereen zegt "nou, ik vind het lelijk" als je hem al hebt, weet je wel :P
Ik woon in een minuscuul dorp en zit op een lyceum, dus iedereen heeft zoiets van "abnormaallll :x"
Neem hem waarschijnlijk ook nog wel als ik de juiste piercer in drenthe/groningen kan vinden. Dus iemand ideeën? :P

Maar eerst vriendlief paaien met cadeau's, dan vindt ie het misschien minder erg :')

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:49

ik vind een helix heel mooi
je kunt er een klein steentje in doen dat is heel subtiel
ik heb die van mij geloof ik al 10 jaar.
Maar ik heb wel periodes dat ik er geen staafje in kan doen want als ik er dan op slaap gaat hij irriteren.
Heb er een aantal jaar een staafje in gehad en nu een paar maanden een ringetje en heb ik vel minder last van irritaties

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:52

Ik heb mijn helix nu zo'n 1,5/2 jaar volgens mij. Heb er een staafje in en niks geen last van irritaties ;)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:58

die triple forward is écht gaaf!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 08:41

TurtleLove4 schreef:
die triple forward is écht gaaf!

Blijft ook echt mijn favo! :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 09:15

Ik heb al 2 ochtenden wat bloed op mijn tong, maar volgens mijn vriend en een collega is dat niet raar, mijn tong is verder niet dikker als de afgelopen dagen en doet ook niet meer pijn ofzo. Eten gaat gewoon goed, drinken gaat goed, dus verder geen problemen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:39

Volgens mij is bloed ook niet zo'n probleem de eerste dagen. Hoe lang heb je 'm nu al? :)
Bij mij is het wondje nog wel wat gevoelig (met eten bijv) maar verder net zoals vorige keer nergens last van. Erg fijn :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:26

Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:33

Hoi allemaal. Ik kom hier heel even binnen vallen met een korte vraag aangezien ik geen nieuw topic mag openen. Ik heb 8 jaar een navelpiercing gehad. Die heb ik er 2 jaar geleden uit gehaald, maar het gat is nog steeds niet weg. Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gehad en is het uiteindelijk nog weg getrokken?