Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daantjee12 schreef:We hebben de wii nu 2 weken. Aan mijn conditie merk ik nog niet super veel, maar ben dan ook niet heel actief bezig met het hardlopen etc. Maar ik ga dit wel proberen op te bouwen![]()
Ik merk wel dat ik beter in mn vel zit, en beter slaapNormaal ben ik dan een hele avond boven, en kom ik slecht in slaap, als ik 's avonds nog even wii, dan heb ik hier geen probleem mee
Wat trouwens ook erg leuk is ; volgends mijn op de wii fit, soort van wipe out; rennen, springen en dingen ontwijken
) weer gestart met wii fit.
.
juleke schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik kom mij hier ook aanmelden. Ik ben ook (voor de zoveelste keer) weer gestart met wii fit.
Ik ben er altijd heel fanatiek in wanneer ik ermee begin. Ik probeer dan echt elke dag oefeningen te doen en zo goed mogelijk. Ik merk dan ook echt dat ik fitter en leniger wordt. Helaas komt er na verloop van tijd steeds vaker iets tussen tot ik er opeens weer maanden niets aan doe.
Hier precies hetzelfde probleem!
Ik ga vandaag weer een poging doen om weer te beginnen met de EA sports active 2.......
Mariska85 schreef:Wat is dat erg heHier precies hetzelfde probleem!
Ik begin heel goed met 4x in de week en als er 1x uitvalt dan is het vaak ook meteen overIk ga vandaag weer een poging doen om weer te beginnen met de EA sports active 2.......
) 
Grappig dat ik net dit topic tegenkom. 
) en het is niet echt een spelletje, je moet echt aan het werk
Je krijgt er een hartslag meter bij en zo'n elastiek waar je ook veel oefeningen mee moet doen.Wii sports en wii fit merkte ik eigelijk niet van.