Sporten op de WII.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: Sporten op de WII.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:32

Hey even onder de WII'ers (ik heb deze week, hoop ik, de WII U binnen). Ik kwam de volgende site tegen waar het originele balance board veel goedkoper is dan bij bol net als de spellen.

Hebben jullie toevallig ervaring met deze zaak?

http://www.wiigamesinfo.nl/nl/wii-hardw ... board.html

Naast het paardrijden wil ik ook erg graag balancen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:34

Daar is alles bijna 2e hands toch?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:38

Dat weet ik dus niet. Ik dacht het eerst wel, maar uiteindelijk krijg je ook nieuw in verpakking behalve als er 2e hands bij staat. Alleen weet ik niet of ik die winkel kan vertrouwen want met google kom ik geen enkele recensie tegen en op de site is alles positief (heel veel post's) dat het ook niet vertrouwd over komt.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:38

Hmm nee geen ervaring mee :)

Als er trouwens mensen zijn die handig zijn met t aansluiten van een balance board..
Krijg t kreng van mij nog steeds niet aangesloten.
Toen ik m'n Wii net had (2 jaar geleden ofzo?) toen had ik er geen problemen mee. Toen een tijd de Wii en het balance board niet gebruikt, verhuisd, en nu krijg ik m niet meer aan de praat.
Wii doet het prima, kan ook andere consoles of microfoons oid aansluiten, dat gaat allemaal zonder problemen. Maar dat balance board........ Grrrr
Nu alweer een paar maanden terug dat ik het voor het laatst geprobeerd heb, geloof dat ik het toen precies volgens de handleiding geprobeerd heb en dat lukte niet. Toen nog gegoogled naar andere manieren maar dat lukte me ook niet. Dus als er iemand tips heeft?

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:33

Zijn de batterijen opgeladen of nog goed? Vaak lopen deze plat als ze blijven zitten.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:38

Ja had er gelijk nieuwe in gedaan toen ie t de vorige keer niet deed maar dat hielp niets..
M'n Wii is wel omgebouwd inmiddels.. Misschien dat ie t daarom niet doet? Maar de originele consoles ed doen t wel

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:39

Daantjee12 schreef:
We hebben de wii nu 2 weken. Aan mijn conditie merk ik nog niet super veel, maar ben dan ook niet heel actief bezig met het hardlopen etc. Maar ik ga dit wel proberen op te bouwen :j
Ik merk wel dat ik beter in mn vel zit, en beter slaap :j Normaal ben ik dan een hele avond boven, en kom ik slecht in slaap, als ik 's avonds nog even wii, dan heb ik hier geen probleem mee :)

Wat trouwens ook erg leuk is ; volgends mijn op de wii fit, soort van wipe out; rennen, springen en dingen ontwijken :')

Dat spelletje is zo leuk :D
Ik sport trouwens ook op de wii fit, niet heel actief maar toch.

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:42

Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik kom mij hier ook aanmelden. Ik ben ook (voor de zoveelste keer :+ ) weer gestart met wii fit.
Ik ben er altijd heel fanatiek in wanneer ik ermee begin. Ik probeer dan echt elke dag oefeningen te doen en zo goed mogelijk. Ik merk dan ook echt dat ik fitter en leniger wordt. Helaas komt er na verloop van tijd steeds vaker iets tussen tot ik er opeens weer maanden niets aan doe -O- .

Ik doe eigenlijk zoveel mogelijk: Dus aerobics, muscle en yoga. Aerobics en yoga wil ik elke dag doen, muscle neem ik er dan regelmatig bij. Meestal doe ik een soort van 'opwarming' met de balance games. Vooral schansspringen en ski slalom, de rest ben ik echt slecht in :D
Momenteel heb ik geen werk, dus heb ik er tijd voor. Wanneer ik terug aan het werk ben (hopelijk snel), zal ik minder kunnen doen.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 09:40

juleke schreef:
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik kom mij hier ook aanmelden. Ik ben ook (voor de zoveelste keer :+ ) weer gestart met wii fit.
Ik ben er altijd heel fanatiek in wanneer ik ermee begin. Ik probeer dan echt elke dag oefeningen te doen en zo goed mogelijk. Ik merk dan ook echt dat ik fitter en leniger wordt. Helaas komt er na verloop van tijd steeds vaker iets tussen tot ik er opeens weer maanden niets aan doe -O- .

Wat is dat erg he :(:) Hier precies hetzelfde probleem!
Ik begin heel goed met 4x in de week en als er 1x uitvalt dan is het vaak ook meteen over :o Ik ga vandaag weer een poging doen om weer te beginnen met de EA sports active 2....... :j

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 10:31

Mariska85 schreef:
Wat is dat erg he :(:) Hier precies hetzelfde probleem!
Ik begin heel goed met 4x in de week en als er 1x uitvalt dan is het vaak ook meteen over :o Ik ga vandaag weer een poging doen om weer te beginnen met de EA sports active 2....... :j

Hier begint de motivatie ook alweer erg af te nemen.. Als ik er net mee begin, wil ik eigenlijk elk vrij moment besteden aan wii fit. Inmiddels moet ik mijzelf alweer bijna verplichten om er weer wat aan te gaan doen :o

Denk dat ik ook maar eens op zoek ga naar wat andere 'spelletjes' voor de variatie. :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 10:46

Maar wii fit vond ik op een gegeven moment ook saai worden, en daar merkte ik lichamelijk zeg maar niet veel van. Ik was vorig jaar begonnen met de sportschool maar daar had ik hetzelfde probleem mee, dus daar ben ik mee gestopt omdat ik het zonde van mijn geld vond. En nu met EA active sports 2 moet ik me er ook echt wel toe zetten maar dan merk ik lichamelijk wel vele malen meer van dan met de wii fit. (Veel spierpijn gehad... :o )

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:06

Zijn er nog mensen fanatiek aan het Wii'en?
Ik ben nu met ea sports 2 het 9 weken programma aan het doen en zit zowaar al op dag 17!!! (normaal ben ik bij dag 5 al gestopt := )
Maakt het trouwens uit of je het elastiek gebruikt of gewichtjes? (met roeien moet je wel het elastiek natuurlijk!)

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:08

ik heb een poos niets gedaan door een knieblessure, maar ben sinds een week weer fanatiek bezig :)
ik gebruik zelf steeds braaf elastiek bij EA (More workouts), maar gebruik wel een zwaarder elastiek, dat ik zelf ergens online heb gekocht.
gebruik wel een step verhoger en enkelgewichten extra waar mogelijk.
gok dat t op zich niks uitmaakt of je gewichten of elastiek gebruikt, maar ik pak zelf gewoon elastiek :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:15

Ik ga vandaag weer beginnen met just dance, als je echt goed mee doet word je er aardig moe van ! :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:06

Af en toe zit het elastiek bij mij een beetje in de weg dus ik denk dat ik voor gewichtjes ga kijken. Wat is een goed gewicht om mee te beginnen?

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:52

lastig zeggen vanaf achter PC. beetje persoonsafhankelijk. ik heb hier geloof ik 1kg of 1.5kg liggen... en enkel / pols gewichtjes van 0.5kg..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:55

Ik heb de WII inmiddels weer uit de kast getrokken :)) Grappig dat ik net dit topic tegenkom.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:59

Ik ga denk ik morgen dan gewichtjes van 1 kg en misschien ook van 2kg halen.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:45

Ik ben duidelijk niet de enige die als goed voornemen heeft om maar weer eens de wii te pakken :D
Ik ga morgen weer met My Fitness Coach van start, lekker lenigheidsoefeningen doen voordat we weer serieus van start gaan.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:22

Yooo dit topic geeft me weer goeie moed!! Heb al een jaar mijn wii nog niet gebruikt en intussen voor het eerst in mn leven 20 kilo in 1 jaar tijd ook aangekomen.. Ik ga hem morgen ook uit het stof trekken want ik wil ook wel weer eens wat meer energie krijgen!!!

Ik heb wii Fit al wel eens helemaal uit gespeelt, ga zoiezo opnieuw starten en ik zit er ook aan te denken zumba aan te schaffen na al deze positieve reacties over het spel!

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:18

Wat leuk, toch nog wat meer mensen die nog met de wii bezig zijn.
Fase 1 van het 9 weken programma voltooid!! *\o/* Ik ben nog nooit zo ver gekomen!

Helaas nog niet kunnen slagen voor gewichtjes.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:39

Welk spel doe jij mariska?? Ik ben nu met wii sports plus begonnen vandaag, ben nu ff pauze aant nemen omdat ie dat zegt hahahaha maar oh wat een slechte conditie :p ik heb een streefgewicht van 10 kg in 2 maanden tijd opgegeven.. Zullen we eens kijken hoe ver we komen :p denk dat t een beetje te enthousiast is, maar t moet er iig wel vanaf!!

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:28

Ik doe nu EA Active Sports 2. Erg leuk (doet zo nu en dan wel erg pijn, vooral de eerste paar keer met nieuwe oefeningen := ) en het is niet echt een spelletje, je moet echt aan het werk :j Je krijgt er een hartslag meter bij en zo'n elastiek waar je ook veel oefeningen mee moet doen.Wii sports en wii fit merkte ik eigelijk niet van.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:27

oke! ga ik eens even kijken wat het is, wellicht iets voor mij! al moet ik zeggen dat ik het bij de Wii Fit wel erg leuk vind om af en toe tussendoor te hoola hoopen :P

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:23

Je kan altijd daarna nog hoelahoepen *\o/*