een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:40

Wat zal ik blij zijn als de feestdagen over zijn...

E_Nalanta

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:34

Hier nog iemand! Al heb ik vandaag een topdag gehad; 30km gefietst en goed gegeten :D

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:43

ik heb HET gevonden, buikspierkwartiertje bij de sportschool..AUW, nogsteeds spierpijn, vanaf vrijdag:") moet dan wel werken hahaha!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:48

Bij mij gaat het nog steeds niet goed. Maar vanaf morgen heb k allemaal goede voornemens. Ook over andere dingen :P Deze week was echt slecht :P Vanaf morgen ook weer 3x in de week naar de sportschool :)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:48

Hahah, zei jij gisteren niet ook al; maar MORGEN... :))

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:50

hahahah ja dat zei ik inderdaad :o
Nu maar is echt doen. het scheelt dat vanaf morgen iedereen hier weer gezond gaat eten dus gaat wel goedkomen :D

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:52

Zucht speculaas, pepernoten en chocoladeletters dragen weer niet bepaald bij tot een plattere buik -O-

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:54

MightyJoe schreef:
hahahah ja dat zei ik inderdaad :o
Nu maar is echt doen. het scheelt dat vanaf morgen iedereen hier weer gezond gaat eten dus gaat wel goedkomen :D

_O- Maar dat scheelt! Ik doe morgen ook weer vol mee, hoewel ik vandaag ook trots op mijzelf mag zijn :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:55

Chocoladeletter die ik gister heb gekregen, zo'n grote van Droste is nu alweer op :o
Maar ik heb wel weer heel braaf vanochtend hard gelopen en daarna mijn 200 buikspieroefeningen gedaan :j

En met het meetlint raak ik ook steeds meer cms kwijt. Weegschaal gebruik ik niet, vind ik niet motiverend :n

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:18

Gelukkig doen wij niet aan sinterklaas, hebben alleen op de zaak een boterletter gekregen en dat lust ik niet :+ Tot nu toe dus nog niks gemerkt van de feestdagen :)

Wel ziek geweest dus heb 2 keer hardlopen gemist... heb ik wel weer in gehaald met intensief paardrijden van het weekend :j En moet zeggen toen was er gisteren ineens 1 kilo af :oo
Ik reed altijd zo'n 6 dagen in de week paard, alleen nu is mijn peerd gebleseerd ;(
Van het weekend kon ik dus op het paard van een stalgenootje rijden en hoppa spierpijn in m'n buik en benen en dus maandag 1 kilo kwijt in een weekendje!
Dus volgens mij gaat het pas goedkomen als ik weer, zoals ik gewend was, 6 dagen in de week met het peerd aan de bak kan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:46

Ik wil mij ook graag melden. Roep al een paar maand dat ik meer conditie wil gaan kweken. Aangezien ik begin dit jaar alleen meer sliep. Dankzij mijn B12.
Platter buikje mag ook wel. Maar dat gaat hopelijk vanzelf (al helpt het niet als je in totaal 12 chocolade letters hebt gekregen)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:47

TWAALF!? Weggeven die handel! :') En welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:51

E_Nalanta schreef:
TWAALF!? Weggeven die handel! :') En welkom!

Ja twaalf. Heb er al een paar weggeven :')

En tnx :D Denk dat ik eerst ga beginnen met hardlopen. Geld voor de sportschool is er niet.
En kan ik gelijk de hond mooi meenemen. Die heeft sinds de zomer van 2009 ook niet veel conditie meer.
Omdat meneer onder een tafeltje wou kruipen en toen weer onder vandaan wou. En toen maar 2 ruggenwerfels heeft verschoven.
Waardoor meneer een maand lang verlamd is geweest. Gelukkig met therapie alles goed gekomen.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:57

Heftig zeg.....
Valt me op dat er veel mensen aan hardlopen doen!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:13

Welkom!
Ik deed ook hardlopen maar ben ermee gestopt. Ik had opgebouwt naar 5 km in een stuk door lopen. Maar kreeg last van ademhalingsproblemen. Nu ren ik in de sportschool gewoon ff 10 minutjes op de loopband

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:12

Ik houd niet van snoep, scheelt een hoop.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:31

Ik houd overalk HEEL erg van.. Niet leuk :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:06

*zit aan de marsepein*

M'n buik is weer platter geworden heb ik het idee, gaat de goede kant op. En ik moet nog steeds maar weer eens gaan sporten :') alleen ik heb er veel te weinig tijd voor...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:28

Fiffil, misschien toch 's ochtends eerder opstaan... moet lukken als avondmens :P

Collega had voor de Sintviering op het werk inkopen gedaan voor een heel weeshuis, dus nu staan er overal nog borden met chocola, pepernoten, muizen, schuimpjes etc. :9 Bord bij mij op de kamer was gisteren redelijk leeg maar is vanochtend door de secretaresse weer aangevuld :')

Ik zie ook resultaat met 3 x per week mijn 200 buikspieroefeningen. Gaat niet snel want er is jaaaren geen onderhoud gepleegd aan de buikspieren maar er is wel verschil met een paar maanden geleden :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:31

Ik sta om half 7 op, vind ik eigenlijk wel goed genoeg want dan moet ik door naar school :+
Ach dit weekend weer een flink stukje fietsen, we komen er wel :Y) en rij nog paard 1x per week, doe ik iig iets.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:36

Hier ook het wekkertje dagelijks om 6.30u en dat is mij vroeg zat :O

Was eigenlijk de bedoeling om morgen te gaan hardlopen, ik word dan altijd aangemoedigd door zoonlief van 5 die ernaast fietst, maar er wordt storm verwacht. Arm kind, die gaat dat niet redden op z'n fietsje :=

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:46

Ik vind paardrijden nog altijd ideaal voor je buikspieren. Ik heb dan van mezelf ook een vrij slank figuur waar ik weinig voor hoef te doen. Echter zit er over mijn buikspieren wel een klein buikje...
Het is echt net dat ene rondje wat niet strak lijkt te worden, eromheen is alles kei hard en zie je ook echt de 'randen' (deuken) waar de spieren ophouden en beginnen... Dat hoeft voor mij niet strakker :P, vind blokjes bij een vrouw niet mooi (mannelijk).

Let niet op de kleding was een themafeest met ruim 30 graden binnen 8-)

Afbeelding

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:25

Ik kickboks dat werkt ook echt goed voor je buikspieren ( voor eigenlijk alle spieren wel) Afbeelding Verder kan ik niet op mijn ponys rijden dus ik loop en fiets veel met ze. Scheelt ook weer ;).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:08

hetbommeke schreef:
Hier ook het wekkertje dagelijks om 6.30u en dat is mij vroeg zat :O

Was eigenlijk de bedoeling om morgen te gaan hardlopen, ik word dan altijd aangemoedigd door zoonlief van 5 die ernaast fietst, maar er wordt storm verwacht. Arm kind, die gaat dat niet redden op z'n fietsje :=

_O- kind weggewaaid :')

renee16 ik denk niet dat je dat eraf gaat krijgen (misschien met afvallen) maar dan wordt je wel heel dun hoor := zo'n "rondje" hoort gewoon bij het vrouwenfiguur ;) zie dat je best dunne armen en benen hebt, als je meer gaat afvallen wordt je denk ik een beetje een sprietje. Vind een platte buik mooi maar het moet wel een beetje vrouwelijk blijven vind ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:11

Ik ben zoooo blij als al mijn chocola en marsepein op is, ik blijf maar eten _O-. Maar gewoon gemotiveerd blijven, ik eet in elk geval al bewuster en weet wel dat ik het eigenlijk niet moet eten, maar vind het zonde om MIJN ( O:) ) cadeautjes weg te geven of niet op te eten.. vind het heerlijk namelijk. :P