Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Fiffill schreef:Ach, dit is in feite net zoiets als het onderzoek waarin gezegd wordt dat vrouwen met rood haar seksueler zijn, en dat daarom (oudere) vrouwen die hun haar rood verven eigenlijk op zoek zijn naar seks, dus al die kortharige rode koppies zijn misschien gewoon uitgekeken op manlief...![]()
Blue_Eyes schreef:Fiffill schreef:Ach, dit is in feite net zoiets als het onderzoek waarin gezegd wordt dat vrouwen met rood haar seksueler zijn
Ik dacht dat jij en ik het er toch wel over eens waren dat dát geen fabeltje is![]()
Krullenkoppie met kroes, haar komt inmiddels tot op/net over de schouders. Ik wens u succes. 
. Maar het is wel biologisch bepaald dat rood meer seksgevoelens op zou wekken.Nemurin schreef:Overigens ben ik zelf geen fan van rood haar, ik denk vanwege de stereotypes die daar omheen gebouwd zijn. Maar het is wel biologisch bepaald dat rood meer seksgevoelens op zou wekken.
Aangezien geslachtsdelen meer doorbloed raken wanneer een vrouw klaar is om "gedekt" te worden in bijna alle diersoorten, en dan worden ze dus roder.

*
En dat vind ik ook niet alles. Staat zo koud bij mijn bleke huidje.Fiffill schreef:Nemurin schreef:Overigens ben ik zelf geen fan van rood haar, ik denk vanwege de stereotypes die daar omheen gebouwd zijn. Maar het is wel biologisch bepaald dat rood meer seksgevoelens op zou wekken.
Aangezien geslachtsdelen meer doorbloed raken wanneer een vrouw klaar is om "gedekt" te worden in bijna alle diersoorten, en dan worden ze dus roder.
Ach ik kan nu eenmaal niks aan mijn rode koppie doen, behalve verven maar dat gaat echt niet gebeuren.
http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... ntie16.jpg