Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Vraag vanuit oprechte interesse, als je niet wil antwoorden ook geen probleem en als je dat liever via PB doet mag dat natuurlijk ook. 

sterker nog dat is zeker wel van belang.

Vjestagirl schreef:mika11 schreef:Op mijn werk (verpleeghuis) worden de bewoners trouwens maar 1x in de week gedouched.
De andere dagen worden ze gewassen met van die wegwerpdoekjes
Onderzoek wijst uit dat als je ze goed gebruikt ze net zo schoon wassen als water en zeep
)
Haren doe ik 1x in de 2 à 3 dagen (lang haar wat niet snel droogt) of als het eerder stinkt of vet is natuurlijk eerder .. duh !!
.
ik vergeet hier en daar wel eens wat volgens mn vriend, maar ach boeiend.... ! 
) en mijn haar zag er niet uit en was echt kapot.
)
Ook ik ga in 90% van de gevallen met nat haar slapen. Ik was mijn haar om de dag.
MamboBeach schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind dit echt grappig. Stel, iedere-dag-schone-handdoek-dames, puur hypothetisch: je krijg n vriend wiens ouders het niet goed vinden dat je iedere keer een schone handdoek pakt. Of die op zichzelf woont en die 1 handdoek per week voldoende vindt en ook niet van plan is voor jou meer te gaan wassen, wat doe je dan?
Ik ben gewoon nieuwschierig, vind dit grappig...
Dan pak ik toch een schone handdoek!![]()
Nieuwsgierig
ShauniBef schreef:Vjestagirl schreef:Waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal douchegel/schuim/zeep? Ik merk dat ik net zo schoon ben als een ander, en ik gebruik het nooit. Is het gewoonte? Heb je anders het idee dat je niet schoon wordt?
Ja ook.. En het ruikt zo lekker.. Ruik het ook nog als ik droog ben.. Als ik dan aan mijn arm ruik, ruik ik die heerlijke geur.
Verder douch ik lievers savonds.. en nadeel is dat ik dan vaak met nat haar naar bed moet, en dat vind ik echt afschuwelijk. meestal vlecht ik het in of doe staart in met 3 elkastieken verdeel over me haar zodat het niet dat pluizen. En ik douch altijd eerst met schampoo, dan was ik me daar onder gwn met water, en dan begin ik met creme spoeling, anders krijg ik het niet uit de klit. en in de tijd dat het intrekt, scheer ik me alst nodig is. Fohnen doe ik bijna nooit, me haar word dan zo droog als stro. En meestal douch ik om de dag, of ik moet gezweet hebben, me vies voelen of me haar vet zijn wat gelukkig niet vaak voor komt... ow ja douch ook nooit met washand of wat dan ook en heb meestal 2 handoeken 1 voor me haar, die na douche over me schouders ligt anders word me shirt nat en 1 voor me lichaam..
AmyII schreef:Vandaar dat bijna alle mensen in een verpleeghuis naar urine en zweet ruiken.. Ben van de week wel even flink pissig geworden op de verpleging van mijn schoonmoeder. Ze had de dag ervoor een ongelukje gehad, de dag dat ik er was had ze nog exact hetzelfde luierbroekje aan. Fris hoor...