Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
als je het echt voor t geld doet dan heb ik misschien nog wel een Tip voor je wat mijn zus ook heeft gedaan
Het geld wat je normaal opmaakt aan het roken "sparen" in een grote glazen pot en als je dan zin krijgt ff naar die pot kijken en dan weet je weer waar je het voor doet
op 1 of andere manier blijft t dan maar door mijn kop malen tot het punt dat ik het moet en zal hebben
maar nu je het verder uitgelegd hebt snap ik het helemaal 
die wrap met zalm is idd echt ontzettend lekker en snoeptomaatjes als ook kleine wortels zijn ook ideaal
maar via een nieuwe vriend en haar verjaardag erachter gekomen dat je ook met een stuk gezondere dingen ook heerlijk kan snacken op een verjaardag zoals idd die met die stukjes wrap met zalm of krab enzo
en heb nog niemand horen klagen

maar je maakt er echt leuke lekkere kleine hapjes van dat het in verhouding volgens mij wel meevalt
grid schreef:Petje af Nanne ook al gestopt met roken toe maarals je het echt voor t geld doet dan heb ik misschien nog wel een Tip voor je wat mijn zus ook heeft gedaan
Het geld wat je normaal opmaakt aan het roken "sparen" in een grote glazen pot en als je dan zin krijgt ff naar die pot kijken en dan weet je weer waar je het voor doet
Was weer een stimulans. 

de rest kan gewoon in de kast liggen en eet ik ook bijna nooit da's meer voor visite en vriend
(mijn vriend is trouwens weinig hulp voor mij
die "verzint" soms juist mijn smoesjes...)
hetbommeke schreef:Dus niet aan eten denken
Al heb ik t wel al stuk minder dan voorheen en dit topic helpt mij ook
Liefst de XXL variant.... die haal ik dus maar niet in huis. Weet ook dat als ik zo'n zak helemaal opvreet, ik de volgende dag onder het eczeem zit, door de pinda's en door de chocola. Maar goed, soms heb ik dat er wel voor over. Heel soms 

Is dat een goed alternatief? 

Is er een reden voor waarom je niet een half uurtje weg kan? Of ga ik nu een bemoeial worden, ook eerlijk zeggen hoor

Nanne schreef:Nee dat mag je gerust vragen hoor! Ik vraag het mezelf namelijk ook af.. Het mag gewoon niet.. Klaar..
Heel flauw want er word dus wel elke dag een uur pauze van mijn werkuren af gehaald.
Mag ik vragen wat voor werk je hebt dat je zo onmisbaar bent?

Nanne schreef:Hee Bom!
Nou het gaat wel weer goed.
Vanmorgen gewogen en hij stond eerst op 94.7 en daarna was hij weer 95.1.. Niet aangekomen dus.
Dinsdag 8-11
09.00 kwark + cruesli
12.30 3 br boterhammen met gekookt ei, tonijn en eiersalade en een los gekookt ei Je ei consumptie is hier wel vrij hoog, salades zijn ook vetter. Ik weet niet of je de tijd hebt, maar bv voor de tonijnsalade: Haal in de winkel een bakje tonijn, doe het op je boterham, sla tomaat en komkommer erbij. Voor de smaak een klein laagje saus.
16.00 kruidkoek
17.30 pasta Hoeveel pasta, wat voor saus? Rode pasta is beter dan witte saus en eet niet meer dan 100-125 gr ongekookte pasta.
20.00 appel
Woensdag 9-11
09.30 2 geroosterd brood + 3 gekookte eieren. Eier gehalte is vrij hoog.
12.30 3 br boterhammen met kipfilet. Zeer gezond!
15.30 2 mandarijnen
17.30 lasagnette? Lasagna? Ik weet niet wat het is
20.00 peer
Donderdag 10-11
09.00 kwark + cruesli
13.00 3 br boterhammen met pasta. Melk of puur?
15.00 peer
17.30 boerenkoolstampot met worst
20.00 kruidkoek
Vrijdag 11-11
09.00 2 geroosterd brood met kaas
12.30 2 pistoletjes met philadelphia + ham. Wat ik weet is dat 1 pistoletje 2 boterhammen zijn
17.30 andijviestampot met bal gehakt
19.00 peer
20.00 appel
22.30 kruidkoek
Zaterdag 12-11
06.30 2 geroosterd brood met filet american
10.00 2 mandarijnen
12.00 3 br boterhammen met peperrosbief
16.00 / 00.30 van alles en nog wat op meeting. Chips, chocolade, muffins, vega Gado Gado, rijst, geroosterde broodjes met italiaanse vleeswaren en pijnboompitjes enzovoorts
Zondag 13-11
11.30 2 pistoletjes philadelphia + ham zie vrijdag
18.30 patat met frikadel + kroket + hamburger en gewoon sausjes en augurken
22.30 bakje chips
09.15 2 geroosterde broodjes met filet american
13.00 3 br boterhammen met gebraden gehakt met champignons
15.00 kruidkoek
19.30 kip siam
20.30 2 mandarijnen
21.30 appel
Nou.. Zondag word mijn ongezonde dag.![]()
Eén keer in de week moet ik kunnen zondigen als ik wil en omdat ik zondag eigenlijk altijd wel thuis ben is dat zondag geworden.
Ook heb ik een zak chips gekocht en zoals jullie zien gewoon een bakje kunnen nemen.
De lade ligt ook nog vol met chocolade van de meeting afgelopen zaterdag maar daar kan ik dus gewoon van af blijven..
Nou. Ik hoor graag jullie oordeel!