x_Rebecca schreef:Ik denk ook dat ik morgen echt even moet bellen, maar ik begin die man nu toch wel eng te vinden
Waarom ga je uberhaupt terug naar die chirurg
? Die zou mij dus nooit meer terug zien komen hoor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Rebecca schreef:Ik denk ook dat ik morgen echt even moet bellen, maar ik begin die man nu toch wel eng te vindenDe eerste keer viel het opzich mee, maar toen was mijn kaak en mijn wang aan elkaar gehecht, vorige keer ging het fout met de verdoving (werkte niet helemaal dus ik voelde alles nog) en nu dit
Ik zie er op deze manier best wel tegen op zeg maar

Moet ik vrijdag dus wéér.
.
Bij de eerste keer werkte de verdoving zelfs niet goed door de ontsteking eronder. Toen de verdoving uit ging werken heb ik het hele huis bij elkaar geschreeuwd en de weken er na bar weinig geslapen. Ben ik dan echt zo'n watje?
moet zo maar eens dat stomme gaasje eruit halen, ik vind het maar eng hahahha
in juni moet ik terug voor de andere twee....
. Moet er dit jaar nog 2 laten trekken (gelukkig aan het eind van het jaar pas).
voor t eerst weer een ochtendje gewerkt, nouja sinds dinsdag dan dus eigenlijk valt het wel mee
Maar ik werk als verkoopster in een bakkerij en het was best druk, de hele ochtend praten en smiddags deed het heel veel pijn dus toch maar weer 2 pijnstillers genomen, toen dacht ik op bed een filmpje te gaan kijken maar ben in slaap gevallen en werd pas om 7 uur weer wakker +) blijkbaar was het dus toch iets zwaarder dan ik dacht allemaal
hopelijk gaat t morgen beter!
. sanne_shelly schreef:weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat de hechtingen / wond echt 'genezen' is zegmaar? Mij is verteld dat het hechtdraad vanzelf oplost, maar ik vraag me af hoe lang dat ongeveer duurt...
Vandaag was een slechte dag hiervoor t eerst weer een ochtendje gewerkt, nouja sinds dinsdag dan dus eigenlijk valt het wel mee
Maar ik werk als verkoopster in een bakkerij en het was best druk, de hele ochtend praten en smiddags deed het heel veel pijn dus toch maar weer 2 pijnstillers genomen, toen dacht ik op bed een filmpje te gaan kijken maar ben in slaap gevallen en werd pas om 7 uur weer wakker +) blijkbaar was het dus toch iets zwaarder dan ik dacht allemaal
hopelijk gaat t morgen beter!
Ruby1995 schreef:Zijn verstandskiezen eigenlijk groot?
Afspraak staat nu op de 27e gepland, hoop dat ik het tot die tijd vol kan houden (met behulp van spoelen, pijnstillers en ijsjes). sanne_shelly schreef:weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat de hechtingen / wond echt 'genezen' is zegmaar? Mij is verteld dat het hechtdraad vanzelf oplost, maar ik vraag me af hoe lang dat ongeveer duurt...
En de onderste kiezen die weg werden geduwd komen nu eindelijk omhoog.