Heb het al, maar het is lichter geworden dus het moet weer eventjes opnieuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maai_ke schreef:Hoi!
Ik wil hier toch ook graag even mijn vragen stellen omdat ik waarschijnlijk voor de kerst niet meer naar de kapper ga en haar dus niet om advies kan vragen, al weet ik haar mening wel ongeveer.
Ik ben van mijzelf een blondine, alleen door de jaren heen steeds iets donkerder blond geworden.
Momenteel heb ik highligths in mijn haar alleen groeien die er behoorlijk uit.![]()
Eigenlijk wil ik mijn haar wel eens verven, al heb ik dat nog nooit gedaan! Ik heb zo af en toe wel eens highligths en voor de rest is mijn haar gewoon natuurlijk donkerblond.
Het liefst verf ik mijn haar blonder, gewoon mooi echt blond zeg maar.
Maar nu vraag ik me af of ik dan gewoon een paar potjes haarverf kan kopen en deze kan gebruiken en ik dan echt blond wordt?
Ik zou het wel laten doen door een vriendin die haar haar al vaker heeft geverfd en het bij andere vriendinnen ook doet maar toch.
Wordt mijn haar dan wel blond? Krijg ik geen rare kleurveranderingen? Wat voor kleur kan ik het beste nemen voor een mooi effect? Hoeveel potjes ben ik nodig voor schouderlang haar?
Alvast bedankt!
JamieShanin schreef:Heey bokkers,
misschien weten jullie wat voor mij ... ik weet echt niet wat te doen met mijn haar... het is lang dik en krullend....
het is donkerblond met van mezelf aardig wat highlights, dus ik wil niet mijn gehelehaar verfen maar bv zo'n dip met een kleurtje...
hebben jullie surgesties??
groene ogen , rode wangen, lichte huis, dik dik dik haar... (kan normale elastiekjes neit eens normaal 2x om mijn staart doen.)
donker blond met natuurlijke highlights van me zelf.
hier een foto: dit zijn de enige foto's die ik van me zelf heb.
deze foto's zijn al van een tijdje terug mijn haar is nu ong 10/15 cm langer
http://i42.tinypic.com/16bd7cw.jpg linker meisje
http://i44.tinypic.com/2djoxso.jpg Rode jurk
Zelf vind ik van wat ze 'emo'haar noemen erg gaaf maar ik zou niet weten of het wat voor mij is...