Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Oh, dat roze kleurtje op de blz hiervoor is fijn zeg!
Anc, ik zat net even te googlen voor china glaze, want ik wil er ook een paar bestellen en ik kwam via goede verhalen uit op http://www.transdesign.com . Nadeel is dat het uit het buitenland komt, voordeel is dat het stúkken goedkoper is ($2,99 per potje!). Ook heel veel keus mogelijk. En als ik zo de reviews via google lees, zijn ze ook betrouwbaar.
Ben nu even aan het kijken wat het me aan verzendkosten kost.
Zag ook dat ze de vijlen van EzFlow verkopen, voor een fijne prijs. Dat vind ik echt zulke goede vijlen!
Ook hebben ze daar trouwens een heleboel nagellak-rekjes! Even snel doorheen gebladerd, maar zag $14.95, $16.95 etc. voorbij komen. Wellicht een idee om voor een heleboel in 1 keer te bestellen? Al komen er dan natuurlijk wel nog de verzendkosten in Nederland bij. Weet niet hoe groot die potjes zijn, passen die in de brievenbus? Die rekjes denk ik niet...
xDramaQueen schreef:Yv ik bestel met grote regelmaat bij TD, had t altijd in 5 dagen binnen, ook nooit wat gebroken, beste site ever! Ik heb mijn opi's er ook vandaan (verkopen ze nu niet meer) hier in nl betaal je namelijk 14 euro, bij TD 5 euro..
Wbt konad ik gebruik alle dikkere lak, gaat altijd uitstekend, ik heb nu zo'n 45 plates geloof ik, konad maar ook andere merken, zal morgen ff goed bijlezen