Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:47

kun je die Konad stempeltjes ook met andere merken nagellak doen?
(lijkt me voor af en toe ook wel leuk. ben geen verslaafde verder,al vind ik nagels lakken leuk..)
en waar koop je die stempeltjes voordelig?

Prutsmuts

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:59

Ja hoor, ik stempel ook met andere lakjes. Niet alle willen even goed dus is even testen. De Catrice lakken doen het wel alleen die met glitters of iets erin niet. Zijn te dun.
De stempel komt wel iets lichter over dan wanneer je met Konad zelf stempelt.

De Konad is alleen online te bestellen volgens mij. Ik heb mijne bestelt bij nailbudgetstore.be maar als je bij Google Konad intypt kom je er wel meer tegen.

Er is trouwens ook wel een namaak stempelding van Essence maar daar hoor ik niet erg goede dingen over....

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:09

Oeh marije, die kleur is echt gaaf zeg. <3

Ik heb van essence juist wel weer goede verhalen gehoord. :j Maar ik blijf stempelen lastig vinden.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:12

jeej nog 1 hier, een dag geen nagellak is een dag niet geleefd! *\o/*

net weer een mooie basic rood opgedaan, omdat ik donderdag een begrafenis heb en omdat ik dan geen felle kleurtjes op wil ivm respect.

Ik heb heel veel kleurtjes en blijf maar kopen haha, ik zal eens een keer een foto maken!
Ik heb ook nog m'n beste aankoop ooit gedaan vorige week bij v&d tijdens v&d prijzencircus, een nagellakremover stick, zodat je eventuele uitschietingen perfect kan wegwerken, topding! _/-\o_

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:13

Grappig dan he? Ik hoorde en las dat ze niet zo fijn en duidelijk stempelen. Toevallig dat een kennisje van me er vorige week er ook een gekocht heeft van Essence maar die krijgt geeneens een afbeelding op het stempeltje.....

Ik vind het stempelen ook moeilijk hoor. Vooral het recht doen en alle vingers hetzelfde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:14

ben zelf fan van de Catrice lakjes.
heb nog nooit gestempeld...zou ook alleen iets heel subtiels willen(bloempje)geen drukke patronen..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:14

Oh, dat roze kleurtje op de blz hiervoor is fijn zeg <3!

Anc, ik zat net even te googlen voor china glaze, want ik wil er ook een paar bestellen en ik kwam via goede verhalen uit op http://www.transdesign.com . Nadeel is dat het uit het buitenland komt, voordeel is dat het stúkken goedkoper is ($2,99 per potje!). Ook heel veel keus mogelijk. En als ik zo de reviews via google lees, zijn ze ook betrouwbaar.

Ben nu even aan het kijken wat het me aan verzendkosten kost.

Zag ook dat ze de vijlen van EzFlow verkopen, voor een fijne prijs. Dat vind ik echt zulke goede vijlen!

Ook hebben ze daar trouwens een heleboel nagellak-rekjes! Even snel doorheen gebladerd, maar zag $14.95, $16.95 etc. voorbij komen. Wellicht een idee om voor een heleboel in 1 keer te bestellen? Al komen er dan natuurlijk wel nog de verzendkosten in Nederland bij. Weet niet hoe groot die potjes zijn, passen die in de brievenbus? Die rekjes denk ik niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:16

die china glaze zijn heel leuk....misschien met meerdere bestellen??

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:25

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:31

Heb het riedeltje even doorlopen, dit zijn de verzendkosten:
UPS International Express $95.74
UPS Worldwive Express Saver $76.34
UPSP Priority Mail $45.96
UPSP Express Mail (EMS) $50.77
Small Flat Rate (for small items only!) $20.00

Ik heb nu in mijn winkelwagentje:
Admire #695
Bare If You Dare #562
Caribbean Temptation <3 #181
Cowgirl Up #662
Tantalize Me #565
Swing Baby #943

Heb nog niet op enter gedrukt, wil eerst even googlen welke van de verzendmethodes het beste is, gezien ik die bovenste best wel duur vind. Ik ga zowiezo bestellen, mochten er mensen mee willen bestellen, laat het maar even weten. USD verzendkosten gaan gewoon gedeeld door het aantal mensen die meebestellen en de verzendkosten in Nederland kunnen hopelijk gedrukt worden dmv brievenbuspost? Ik ga nog even googlen.

Edit: De Small Flat Rate is voor max. 9 nagellakjes (in de medium passen er 42, maar daarvan zijn de verzenkosten ook ongeveer 60 dollar). Als je dan in het notitievakje zet "please use flat rate box", ben je er zeker van dat ze de goede verpakking krijgen. Het is een speciaal doosje met folie erin, heb 1 review gevonden waarbij er 1 potje was gebroken tijdens de verzending en als reactie kreeg ze terug dat ze deze bij haar volgende bestelling er gratis bij kreeg. Dus ook een klantenservice die blijkbaar ok is.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 26-09-11 21:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:41

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:47

Yv_ schreef:
Oh, dat roze kleurtje op de blz hiervoor is fijn zeg <3!

Anc, ik zat net even te googlen voor china glaze, want ik wil er ook een paar bestellen en ik kwam via goede verhalen uit op http://www.transdesign.com . Nadeel is dat het uit het buitenland komt, voordeel is dat het stúkken goedkoper is ($2,99 per potje!). Ook heel veel keus mogelijk. En als ik zo de reviews via google lees, zijn ze ook betrouwbaar.

Ben nu even aan het kijken wat het me aan verzendkosten kost.

Zag ook dat ze de vijlen van EzFlow verkopen, voor een fijne prijs. Dat vind ik echt zulke goede vijlen!

Ook hebben ze daar trouwens een heleboel nagellak-rekjes! Even snel doorheen gebladerd, maar zag $14.95, $16.95 etc. voorbij komen. Wellicht een idee om voor een heleboel in 1 keer te bestellen? Al komen er dan natuurlijk wel nog de verzendkosten in Nederland bij. Weet niet hoe groot die potjes zijn, passen die in de brievenbus? Die rekjes denk ik niet...

Ik heb gelezen dat die opi nagellakjes nep zijn heb er zelf ook opi besteld en kwam inderdaad tot de ontdekking dat er een heleboel nep zijn. Ik zou niet weten of dat met die china glaze ook zo is..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:48

Oh, meen je dat nou -O- .
Ga ik even googlen op kwaliteit van die site :).

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:49

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:53

oke morgen ga ik even dit hele topic doorlezen want ik wil zo graag grijze nagels met een licht roze streepje erin ofzo maar ik heb geen idee hoe dat moet haha! ik zag hier foto's ervan dus ik ga eens even onderzoek doen haha!

ik heb ook zo'n stempel ding, in frankrijk gekocht, met bloemetjes enzo! ik wil ook graag nog eentje met patroontjes, lijkt me zo gaaf haha! als ik mijn salaris binnen heb mag ik weer!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:54

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:57

Ik zag het ja. Maar het gaat (voornamelijk?) over OPI he?
Kwam deze ook nog tegen, van een nederlandse meid die er vaker heeft besteld. De feiten en haar bevindingen samen op 1 pagina.
http://www.pinkypolish.nl/2010/05/03/tr ... ma-update/

Sja, aan de andere kant.. Wat kan mij het schelen ook of het echt of nep is? Als het een leuk kleurtje is en het is een fijne lak, is het mooi meegenomen. Is het geen fijne lak, hebben we altijd meneer de prullenbak nog :).
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 26-09-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:59

Jaa maar het is wel jammer als je denkt dat het echt is en er vervolgens achterkomt.. Ik moet wel zeggen dat ik het inderdaad fijne lakjes vind! :j

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 22:42

heb net mn eerste water marble gemaakt!

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 22:44

Hoe werkt die water marble?
Ik heb het ooit geprobeerd maar mijn nagellak ging niet uit elkaar, zakte meteen op de bodem en werd een vieze klont...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 23:12

Yv ik bestel met grote regelmaat bij TD, had t altijd in 5 dagen binnen, ook nooit wat gebroken, beste site ever! Ik heb mijn opi's er ook vandaan (verkopen ze nu niet meer) hier in nl betaal je namelijk 14 euro, bij TD 5 euro..

Wbt konad ik gebruik alle dikkere lak, gaat altijd uitstekend, ik heb nu zo'n 45 plates geloof ik, konad maar ook andere merken, zal morgen ff goed bijlezen

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 23:15

xDramaQueen schreef:
Yv ik bestel met grote regelmaat bij TD, had t altijd in 5 dagen binnen, ook nooit wat gebroken, beste site ever! Ik heb mijn opi's er ook vandaan (verkopen ze nu niet meer) hier in nl betaal je namelijk 14 euro, bij TD 5 euro..

Wbt konad ik gebruik alle dikkere lak, gaat altijd uitstekend, ik heb nu zo'n 45 plates geloof ik, konad maar ook andere merken, zal morgen ff goed bijlezen

Welke andere merken plates zijn er zoal? Ik ken alleen die van Konad en Essence...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 23:21

Ik zal morgen even de naam googlen geloof dat t de bundle monster plates waren oid

Overigens heb ik geen neppe opi's,color clubs en china glaze van transdesign, ik haal ze van ebay en transdesign maar heb na het opi gebeuren een potje gehaald in de winkel bij sephora, er was bij mijn lakjes (gelukkig) niets te ontdekken. :D

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 23:23

Hier ook een nagellak-verslaafde! (Ik denk dat ik dat wel kan zeggen met 100+ potjes nagellak ;) ) Helaas draag ik nu niet zo vaak nagellak, maar dat moet ik toch maar weer eens gaan doen!

Een tip hier, ik weet niet of het hier al staat, maar van Essence hebben ze zo'n flesjes met vloeistof erin waarvan je nagellak sneller droogt. Dit moet je dan druppelen met zo'n soort van pipet. Het werkt echt heel goed, dus zeker een aanrader om te kopen! (volgens mij kostte zo'n flesje iets van 3 euro, en je doet er echt lang mee!)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 23:28

Nagellak droogt best snel, echter moet nagellak ook uitharden, dit kan soms wel 8 uur duren :j