[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:32

DeadxStar heeft ook een sleeve :)

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:34

:') ziet bij jullie thuis al de hele tafel vol bannanen en varkens huiden liggen(waar haal je dat trouwens gewoon bij een slachterij of zo?)
of kun je dat gewoon via internet bestellen ?
heb er echt totaal geen verstand van hihih

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:43

ik ben gewoon een slachterij binnengestapt idd. en kreeg toen een stuk mee waar ik echt niks mee kon, stonden allemaal 4kantjes in die huid. was door een machine gehaald denk ik. Men noemt het zwoert.
Later heb ik via een vriendin een stuk gekregen wat onbewerkt was, (haar vader werkte bij een slachterij)
dat stuk werkte ook niet mee, en stonk alsof het al iets te lang dood was. Misschien ook een reden waarom de huid niet mee werkte. Toen heb ik dat afgezworen.. was echt niet leuk zo :P

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:43

Dit is bijv. mijn 2de probeersel ooit.. op die speciale oefenhuid. Dat is gewoon een lapje dun rubber zegmaar:
(van een paar jaar geleden btw)
Afbeelding

Varkenshuid leek me echt te ranzig :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:45

Volgens mij kan je varkenshuid beter via je jou slager bestellen, zal wel iets duurder zijn

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:46

Ik ben niet van de doodshoofden maar die is wel leuk zeg Klijntjuh! :))

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:54

de varkenshuid was gratis :)

ik vind hem ook leuk gelukt klijntjuh, apart kleurgebruik en toch wel iets van je eigen stijl erin :D
mag ik vragen wat voor machientje jij hebt?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:57

moonprayer schreef:

ik vind hem ook leuk gelukt klijntjuh, apart kleurgebruik en toch wel iets van je eigen stijl erin :D

ja maar bedoel als je hem via de slager koopt misschien

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 17:15

hmmz ik kom er echt niet aan uit, en wil zo graag een 'ongeveer' beeld hebben.. Weet iemand een computer programma waarmee ik de foto van 'stijl' kan bewerken, of is het beste toch om alles uit te printen en over te trekken en het op papier proberen te fixsen?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 17:26

moonprayer schreef:

Ik heb even met Rotary machines gewerkt, das lekker stil, maar ik vond het niet krachtig genoeg..
Nu gewoon een 10 coil wrap machientje. Gaat ook prima met het beetje schaduwen dat ik doe ;)

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 17:46

o oke :D
ja die nep huid lijkt een beetje gelei achtig
:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:35

NoaSky schreef:
hmmz ik kom er echt niet aan uit, en wil zo graag een 'ongeveer' beeld hebben.. Weet iemand een computer programma waarmee ik de foto van 'stijl' kan bewerken, of is het beste toch om alles uit te printen en over te trekken en het op papier proberen te fixsen?

Ik zou m gewoon laten ontwerpen door jouw tattooartist. Als je aangeeft hoe en wat je wilt dan maken ze er meestal iets moois van.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:30

jullie waren zoek .... Gelukkig weer gevonden.. :) vette doodskop ! goed gelukt !

Faraon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:17

Jeetje wat komen er weer leuke tattoo's voorbij!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:19

Joolien schreef:
NoaSky schreef:

Ik zou m gewoon laten ontwerpen door jouw tattooartist. Als je aangeeft hoe en wat je wilt dan maken ze er meestal iets moois van.

Heb net met ze gebeld, kan morgen al langskomen met de collage, dus ben heeel benieuwd wat ze ervan gaan maken, ik wil er nogal veel onopvallende persoonlijke details in namelijk haha!

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:04

Klijntjuh schreef:
Dit is bijv. mijn 2de probeersel ooit.. op die speciale oefenhuid. Dat is gewoon een lapje dun rubber zegmaar:
(van een paar jaar geleden btw)
http://biird.nl/images/stories/Art_sche ... ing128.png

Varkenshuid leek me echt te ranzig :')

Wat een fantastisch leuke tattoo! :D
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 09-07-11 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:23

http://juniorcordova.com/images/tattoo_rose.gif

Is het mogelijk om in deze stijl ipv die doodskoppen, kleine 'verborgen' persoonlijke dingen te verwerken. Denk aan de vorm van een bles (wit) e.d... Of gaat dit te vaag of juist te opvallen worden?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:51

Klijntjuh schreef:
Zijn er hier ook meiden met een sleeve? ;)

Jup, hiero! Nouja, een halve dan hoor ;)
En hij is nog niet af :P Er staan nu alleen de lijnen.
26 aug. mag ik voor sessie nummer 2. En ik kan niet wachten :o <3

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:53

@DeadxStar, ik ook niet ;) Ben zooo benieuwd hoe jouw halve sleeve gaat worden!!! :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:59

Hahaha :D Ik ben ook heeel erg benieuwd, t zit al wel helemaal in mn hoofd natuurlijk hoe t eind resultaat wordt, maar meestal is het dan nóg mooier als hij eenmaal af is :P Wachten duurt altijd zo lang...

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 13:40

Klijntjuh schreef:
Quibje, ik snap ook niet waarom jij denkt dat ik er niets van zou snappen ofzo.

Ja er zijn zat studio's die alleen standaard flash overtrekken.. Helaas de meerderheid. En ja, er zijn ook super goede artiesten.

Ik snap niets van jouw 'tattoo in elkaar zit' verhaal.. Hiermee geef jij eerder aan er niets van te snappen.. Er zijn geen regels voor. Er zijn verschillende stijlen, misschien dat je daar op doelt, maar ik wil me niet aan een stijl koppelen, zo zijn er gelukkig meer, zoals de artiest zie mijn flamingo heeft gezet. Lekker zijn eigen ding, en met een toer van een half jaar door de US 30 prijzen binnenhalen.

Ik snap echt de helft niet van wat jij probeert te impliceren, met dingen die nergens op slaan helaas.

Heb je überhaupt gezien wat ik heb gezet? Heb je überhaupt gezien welke tattoo's ik al heb?
Ik ben well aware van de tattoowereld, de 'beunhazen' en prutsers. Ook helaas van de trieste kwaliteit die sommige GGD gekeurde studio's leveren, maar ook van de toppers met jaren wachttijd .

Ik snap alleen niet waar jij je zo druk om maakt, met helaas ontechte vooroordelen, en punten die niet kloppen..

hoiiii ik kom niet zeiken hoor, maar ik ben wel heel benieuwd wat voor spullen je gebruikt... wat voor powersupply, grips tips, naalden enzo

er zijn 1000000duzend thuis/hobby tattooeerders i know
het jammere eraan is, van mijn kant, dat er dus wel regels zijn voor iedereen die tattooeerd (zie http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... oeage.html), wij een vrij dure verbouwing etc hebben gedaan om aan alle eisen te voldoen. wat ik niet meer dan normaal vind overigens..
en ik hou verder niet van regels
maar ik weet dat het voor echte shops veel geld tijd en moeite kost goedkeuringen te verkrijgen. thats all

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 13:47

een rotary machine moet juist krachtiger zijn, omdat het minder weerstand bied en hetzelfde blijft lopen
wel is een powersupply met weinig pieken en dalen dan een betere optie zoals een fatsoenlijke Eikon

en ik ben sowiso tegen nephuid en varkens
imo is dat niet de manier om te leren tattoeren

je gaat met je portfolio naar een shop, als degene wat in je ziet neemt ie je aan en tattooeer je op mensen

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 13:56

Ja maar dan tatoeëer je dus onder begeleiding Marsh. En dat is das wat ze niet doet cq wil doen.
Ik vind zeker dat als je het graag wil doen en wil leren, je op zoek moet gaan naar een goede artiest die het jouw wil leren.

Bij de tattooshop waar ik me laat tatoeëren is ook iemand in de leer. Als hij voor mij wat moois kan tekenen (en dat kan hij, heb ik al gezien) mag hij onder begeleiding zeker een stukje op mij oefenen. Maar dan staat er dus non-stop iemand mee te kijken hoe hij het doet en kan hij op elk willekeurig moment stoppen en wat vragen of zich even laten helpen.
Dat vind ik toch wel een verschil met dat iemand het thuis een beetje voor de lol doet.

Maarja, als je alleen jezelf tatoeëert dan moet je het zelf weten...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 15:16

Zo enthousiast zijn tattoeëerders niet om iemand in de leer te nemen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:19

Hoi! Ik heb gister weer een briljant idee oPgedaan voor een nieuwe tatoeage. Ik wil iets met muziek maar dan wel iets origineels. Nu zat ik gister woodstock te kijken en daar hebben ze een teken, een vogel oP een gitaarhals. Die vind ik echt briljant! Ik wil m zsm laten zetten aan de bInnenkant van m'n bovenarm. Ben echt blij met m'n nieuwe idee :D