Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonprayer schreef:de varkenshuid was gratis![]()
ik vind hem ook leuk gelukt klijntjuh, apart kleurgebruik en toch wel iets van je eigen stijl erin![]()
mag ik vragen wat voor machientje jij hebt?
NoaSky schreef:hmmz ik kom er echt niet aan uit, en wil zo graag een 'ongeveer' beeld hebben.. Weet iemand een computer programma waarmee ik de foto van 'stijl' kan bewerken, of is het beste toch om alles uit te printen en over te trekken en het op papier proberen te fixsen?
Joolien schreef:NoaSky schreef:hmmz ik kom er echt niet aan uit, en wil zo graag een 'ongeveer' beeld hebben.. Weet iemand een computer programma waarmee ik de foto van 'stijl' kan bewerken, of is het beste toch om alles uit te printen en over te trekken en het op papier proberen te fixsen?
Ik zou m gewoon laten ontwerpen door jouw tattooartist. Als je aangeeft hoe en wat je wilt dan maken ze er meestal iets moois van.
Klijntjuh schreef:Dit is bijv. mijn 2de probeersel ooit.. op die speciale oefenhuid. Dat is gewoon een lapje dun rubber zegmaar:
(van een paar jaar geleden btw)
http://biird.nl/images/stories/Art_sche ... ing128.png
Varkenshuid leek me echt te ranzig
Klijntjuh schreef:Quibje, ik snap ook niet waarom jij denkt dat ik er niets van zou snappen ofzo.
Ja er zijn zat studio's die alleen standaard flash overtrekken.. Helaas de meerderheid. En ja, er zijn ook super goede artiesten.
Ik snap niets van jouw 'tattoo in elkaar zit' verhaal.. Hiermee geef jij eerder aan er niets van te snappen.. Er zijn geen regels voor. Er zijn verschillende stijlen, misschien dat je daar op doelt, maar ik wil me niet aan een stijl koppelen, zo zijn er gelukkig meer, zoals de artiest zie mijn flamingo heeft gezet. Lekker zijn eigen ding, en met een toer van een half jaar door de US 30 prijzen binnenhalen.
Ik snap echt de helft niet van wat jij probeert te impliceren, met dingen die nergens op slaan helaas.
Heb je überhaupt gezien wat ik heb gezet? Heb je überhaupt gezien welke tattoo's ik al heb?
Ik ben well aware van de tattoowereld, de 'beunhazen' en prutsers. Ook helaas van de trieste kwaliteit die sommige GGD gekeurde studio's leveren, maar ook van de toppers met jaren wachttijd .
Ik snap alleen niet waar jij je zo druk om maakt, met helaas ontechte vooroordelen, en punten die niet kloppen..