[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:32

ivy_power89 schreef:
wat vinden jullie hiervan?
Het is een voorbeeld, en laat het nog echt ontwerpen door de tattooerder.

Afbeelding

mijn advies zou zijn... dat ik het te veel dingen in 1 tattoo gestopt vind

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:33

Stagediver schreef:
Ik persoonlijk vind niet dat je naar een prijs moet kijken, Proffecionele tattooeerders vragen niet voor niets een hoger bedrag, niet alleen om het pandhuur hoor, maar ook de matrialen die ze gebruiken, want ze krijgen genoeg klanten om de huur te betalen. Elke goede tatooeerder heeft een studio of werkt in een studio in een steriele ruimte, en met goed apparatuur. en de daarvoor bestemde tattoo stoel of ligbank zodat hij optimaal kan werken.. Vaak krijg je voor wat je betaald ;-) Mensen denken altijd wel lekker goedkoop tattoo's maar ik vind dat je met tattoos juist niet zuinig mag zijn. Wat je zet is voor altijd. En als jij infecties op loop, of dat een tattoo mislukt, wat bij goede tattooshops bijna geen optie is (want hier teken je ook vaak een contract voor) ben je voor altijd de sjaak. Vaak zijn thuis tattooeerders, mensen die nog moeten oefenen zodat ze beter kunnen worden. Want je kan niet zomaar een shop openen, je moet je eerst registreren bij het ministerie van gezondheid. Hierbij krijgt men controlle, die gaat na of de praktijk ruimte gescheiden is van de wachtzaal. en moeten zich aan strenge hygiene houden, tja tattooeren is een moeilijk, beroep waar je je aan vele regels moet houden. Ik denk niet dat deze gezondheid regels er voor niets zijn en daar kan een thuis tattooeerder echt niet aan houden.

goed gezegd
als je eens wist hoeveel dingen je moet doen voor de GGD, en wat voor kosten etc daaraan verbonden zijn....

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:34

Ik ben er inmiddels ook uit, ik wil een phoenix tattoo ( een echte meisjes meisjes vorm daarvan) op de zijkant van mijn ribben, met een redelijke staart eraan die een beetje met mn vormen mee gaat.
Al wil ik niet TE groot :P

nou zoek ik een shop die echt super mooi, heel realistisch met kleur en schaduw kan werken, heb in de openingspost gekeken naar shops hier in de buurt maar daar zag op de websites niet veel realistische dingen. En meer tribal werk,of simpele gekleurde vlindertjes.

Ik overweeg om naar dragon tattoo in eindhoven te gaan.
Maar daar doen ze het meeste in japanse style, maar ik wil mijn mijn phoenix echt realistisch.

Iemand nog ideeën?

Ik heb zelf een beetje wat getekend wat de houding zo ongeveer moet zijn van de phoenix en ik heb nog wat geprinte inspiratie plaatjes.
Laatst bijgewerkt door Kim90 op 06-05-11 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:35

Onienke schreef:
Ik heb vakantie daarna dus hoef niet te werken oid! Gelukkig maar zo te lezen!
de 4,5 uur ga ik niet redden op mn voeten. Op de ene komt tekst, vrij sierlijk maar niet klein. en op de andere komt alleen een uitloop van mijn enkelbandje...
Hoe heb je dat gedaan met genezen? Op slippers? (als de tattoo daar niet komt) en met dit weer wijdvallende broek aan naar buiten ofzo?
:):) Kan nog steeds niet wachten. We denken maar gewoon, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :D Pijn is fijn }:)

zachte balerinas en broek opgekruld/omgeslagen, de broek over mijn voet hangen vond ik niet zo prettig

Neroo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:09

Hoi!

Ik ben ook aan het nadenken over een tattoo :). Het liefst zou ik deze willen in witte inkt, en vroeg me af of er mensen hier daar ervaring mee hebben?

Janne_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:14

Marshaha schreef:
ivy_power89 schreef:
wat vinden jullie hiervan?
Het is een voorbeeld, en laat het nog echt ontwerpen door de tattooerder.

Afbeelding

mijn advies zou zijn... dat ik het te veel dingen in 1 tattoo gestopt vind

Ik vind het erg mooi! :D Waar zou je hem willen zetten?

En even een stipje :o meelezer :o

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:33

Neroo schreef:
Hoi!

Ik ben ook aan het nadenken over een tattoo :). Het liefst zou ik deze willen in witte inkt, en vroeg me af of er mensen hier daar ervaring mee hebben?

welke? of kijk ik ergens overheen? :P

witte inkt lijkt vaak wel op een litteken..

@ Janna_ABC
stipje zet je zo:
Jans schreef:
Dames, ik heb een hoop stipjesreacties in het topic voorbij zien komen. Het plaatsen van stipjesreacties is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb ze voor deze keer laten staan, maar bij een volgend topic niet. De makkelijkste manier om een stipje op een topic te zetten is linksboven het topic op dit knopje te klikken: Afbeelding Bedankt alvast! :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:36

Ik wil klein het woord Nero laten tattooeren :).

Dat is Sabijns voor Sterk en vastberaden en tevens de naam van mijn pony

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:37

Nero betekend toch ook zoiets als koning of keizer?

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:38

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:43

Nero was ook een romeinse keizer :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:47

Neroo schreef:
Kim90 schreef:
ah oke, waarzo ? :)

ik vind het persoonlijk niet zo, die witte inkt :o
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... x=96&ty=97

Ik vind dat juist wel mooi haha :P

Wat minder opzichtig dan zwart

Als je al zo denkt moet je nog maar eens goed nadenken of je zeker weten een tattoo wilt, of anders op een plek waar mensen m niet snel zien. Ik vind witte inkt als een litteken lijken.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:49

Ik wil zeker weten een tattoo. Hij hoeft van mij alleen niet zwart te zijn. Snap niet dat je meteen die conclusie daar aan hangt.

Het maakt mij echt niet uit of mensen hem wel of niet zien. Ik moet hem mooi vinden.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:50

Neroo schreef:
Nero was ook een romeinse keizer :)

Hmm ja dat wist ik, maar ik dacht dat het ook de betekenis was van.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:57

Ik kom ook weer eens binnenvallen. Heb in het vorige topic hier en daar gereageerd maar ik ben eigenlijk meer een meelezer. :)

Heb net even het hele nieuwe topic doorgelezen en ben al veel tattoo's tegengekomen. Zitten hele mooie tussen, dat paard, die met de paarse vlinder, die veer, de tekst die Rihanna ook heeft, en nog meer. :P

Ik wist ook niet zo goed wat ik van de opmerking van Joolien vond haha. Omdat ze een bepaalde kleur niet zo mooi vindt, hoeft ze toch niet meteen te gaan twijfelen of ze een tatoeage wil? Zwart is natuurlijk een gangbare kleur maar je kunt alle kanten op toch.. Ben zelf persoonlijk ook niet van de witte inkt, maar dat terzijde. ;)

Ivy_Power, ik vind je tattoo ook wat te druk eigenlijk, ik zou keuzes maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:58

Neroo schreef:
Ik wil zeker weten een tattoo. Hij hoeft van mij alleen niet zwart te zijn. Snap niet dat je meteen die conclusie daar aan hangt.

Het maakt mij echt niet uit of mensen hem wel of niet zien. Ik moet hem mooi vinden.

Het kwam op mij zo over dat je niet wilde dat ie teveel opvalt, dus vandaar. En ik ben van mening dat ik wit niet mooi vind :)

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 13:14

het is echt verslavend.. zit constant na te denken over andere tattoos terwijl mijn eerste nog niet eens ingekleurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 13:18

ciska_sando schreef:
het is echt verslavend.. zit constant na te denken over andere tattoos terwijl mijn eerste nog niet eens ingekleurd is.

Ik heb dat zelfs terwijl ik er nog niet eens 1 heb :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 13:44

De tattoo moet op mijn voet en stukje enkel komen,
Gisteren avond met vriendje gekeken en besloten zowieso de roos eraf gaat,

Sylviaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:35

Ivypower89 ik vind hem op zich wel goed 'bedacht' zo zeker als de roos weggaat, maakt het al veel minder druk.. Wss ziet het er toch heel anders uit als het eenmaal uitgetekend is omdat dan alles dezelfde stijl is!

Witte inkt vind ik persoonlijk ook niks, maar gewoon doen wat je zelf wilt natuurlijk :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 15:27

Ik ben blij dat ik maar een halve dag hoef te werken na het zetten van mn voet tattoo (2-3 uur...) Als ik zo marsha dr reactie lees haha

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 15:30

Nog een stille meelezer!
Zou zelf ooit wel eens een tattoo willen, maar vind mezelf nu nog te jong én het moet echt iets zijn met persoonlijke betekenis. Wil sowieso geen letters :n

Ik ben echt verliefd op de veer een paar pagina's terug!
Heel gaaf uitgewerkt!

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 15:46

Ik zal mijn tattoo's is allemaal plaatsen :p
Afbeelding
sleeveAfbeelding
Onderbeen
Afbeelding
Helaas het werk van een THUIS prutser maar bijgewerkt door een goede tattooshop, Maar nog niet af, maar kan nu niet afmaken want ben zwanger :(

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 15:56

Toch geen boze smilie wegens de zwangerschap he ;) gefeliciteerd!