[Centraal] Diëten en afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:51

MelodyT schreef:
Sammy.:
http://www.victoriassecret.com/ss/Satel ... vsdWrapper

Kleur weet ik nog niet maar luipaard is wel gaaf vind ik...

De buik van die vrouw is... raar :P Wel leuke bikini

Ik ben 1m61, op mijn max woog ik 56. Ben een tijdje stabiel geweest op 52kg en dat was prima, maar met te gaan studeren zijn er al sluipend wat kilo's bij gekomen. Ben toen ook met de pil begonnen trouwens.
Ik weet dat ik eigenlijk wel slank ben, en daarom heeft het voor mij ook niet echt zo'n haast, maar ik zou toch heel graag teruggaan naar die 52 en liever zelfs richting 50 gaan en daarvoor ben ik nu mijn best aan het doen. :)
Laatste tijd woog ik zo'n 55 en het was vanmorgen 53,60 dus ik ben op de goeie weg!

Ik weeg me ook altijd 's ochtends. Nadat ik naar het toilet ben geweest en voor het ontbijt, dan ben je op je lichtst :')

MelodyT

Re: [Centraal] Diëten en afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:12

Wat vind je er raar aan dan,buiten dat ze wat TE dun is?

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:14

Dat die navel niet lijkt te zitten waar ie hoort. Maar kan ook zijn doordat ze hem zo intrekt...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:02

Vandaag mijlpaal -20kg gehaald *\o/*

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:25

er werd gevraagd naar lengte en gewicht, dus bij deze: ik ben 1,78m en weeg 69 kg. Ik ben trouwens klaar met afvallen, ik hoef mezelf alleen op gewicht te houden ;)

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:45

Ben ik weer! :)

Ahh wat een leuke bikini! kijk wel uit, heb ik ook gehad bij die dure, dat in het midden van je borsten, als je 1x rent, springt of doet hangen ze er gelijk uit :+ Dacht leuk zo'n bikini van 160 euro :o Heb er nu een knoopje in gemaakt. Maar hij is echt leuk!

Djuulsie: jeeh wat goed zeg!! GEFELICITEERD! hoelang heb je erover gedaan?

Zoo ik net op stal zelfs bij de kantine geweest, verschrikkelijk! Staat altijd taart, cake, snoep, koekjes, helemaal vanaf gebleven!
Wel net een bakje met een beetje muesli met melk gegeten, heb geen appels.. Moet dus nog wat anders op verzonnen worden, wat ik s'avonds kan eten..

Morgen 12 uur achter elkaar werken, heerlijk.. Kan je ook niks tussendoor eten *\o/*
Ben benieuwd hoelang ik het volhoud!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:48

Citaat:
Ik weeg me ook altijd 's ochtends. Nadat ik naar het toilet ben geweest en voor het ontbijt, dan ben je op je lichtst

Dit schijnt helemaal niet waar te wezen, heb gehoord dat 90% van de vrouwen er vanalles aan proberen te doen, welk tijdstip, wc, met 1 been, met nat haar, zonder nat haar enzenz.. Maar schijnt niks te helpen, ik merk het ook niet hoor :+

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:05

Nou, wc is toch al snel een halve liter water die je kwijt bent, en ontbijt is (meteen erna dan) sowieso ook het gewicht aan brood en wat je ook eet erbij, niet dan? :P

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:19

Sammy deze is niet duur en heb niet veel wat eruit kan springen.Bh is ook speciaal ontwikkeld om mee te zwemmen.
Heb hem net besteld in kleur watermeloen,maar ik mag hem van mezelf alleen als ik mn kilos kwijt ben.Anders gaat ie terug hihi!

Net ook raar vanaf gister ochtend tot vandaag 18u niks afgevallen ,nu net paardgereden en is er 0,6kg af...kan toch eigenlijk niet??(niet naar de wc geweest ofzo)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 07:20

_Sammy_ schreef:

@Sammy: ben as maandag 21 weken bezig... (en maandag ook weer gewoon wegen...) dus ongeveer een kilo per week...

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:54

Wat super netjes joh!!!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:56

:o moet er nu nog 11... ;)

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 09:24

djuulsie schreef:
:o moet er nu nog 11... ;)

ppff ben echt jaloers
zou je me willen vertellen hoe je dit doet?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 09:26

Eigenlijk het enige dat ik doe is niet meer snoepen (en dan bedoel ik helemaal niet!!!) en meer bewegen. Fiets nu 2x 12km naar mn werk elke dag, verder natuurlijk paard nog elke dag en zwem af en toe in t weekend.

Verder qua eten niet veel bijzonders, eet eigenlijk alles nog gewoon (alleen wel met rode saus). eet nu 6x per dag en heb nooit honger. dat kan ik echt iedereen aanraden. Regelmaat is ook zooooo belangrijk!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:00

Lidewijke schreef:
Nou, wc is toch al snel een halve liter water die je kwijt bent, en ontbijt is (meteen erna dan) sowieso ook het gewicht aan brood en wat je ook eet erbij, niet dan? :P

Heb het tijdje geleden ergens gelezen, zal het even opzoeken morgen.. Ben wel benieuwd :) Bij mij maakt het in elk geval niks uit. (raar maar waar ;) )

zoooo naar dag 3 niet tussendoor eten! net 3 boterhammen gegeten, zit weer vol.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:08

_Sammy_ schreef:
Ben ik weer! :)

Ahh wat een leuke bikini! kijk wel uit, heb ik ook gehad bij die dure, dat in het midden van je borsten, als je 1x rent, springt of doet hangen ze er gelijk uit :+ Dacht leuk zo'n bikini van 160 euro :o Heb er nu een knoopje in gemaakt. Maar hij is echt leuk!

Zoo ik net op stal zelfs bij de kantine geweest, verschrikkelijk! Staat altijd taart, cake, snoep, koekjes, helemaal vanaf gebleven!
Wel net een bakje met een beetje muesli met melk gegeten, heb geen appels.. Moet dus nog wat anders op verzonnen worden, wat ik s'avonds kan eten..

Morgen 12 uur achter elkaar werken, heerlijk.. Kan je ook niks tussendoor eten *\o/*
Ben benieuwd hoelang ik het volhoud!

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat toch een vrij zorgwekkende opmerking... Met niet eten bereik je echt niks. Djuulsie geeft ook aan dat ze met 6 keer per dag eten al 20 kilo kwijt is. Respect daarvoor trouwens!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:17

Bij mij maakt wegen voor of na de wc ook niks uit.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:21

Bij mij maakt wegen voor of na t plassen wel degelijk uit! En idd Sammy: niet eten is heeeeeeeel slecht! Want alles wat je lichaam dan binnenkrijgt slaat het op (soort noodtoestand ;) ) dus dat werkt op den duur alleen maar averechts... Je kan beter vaak kleine beetjes eten...

Tnx Tara :o

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:11

Wauw Djuulsie wat goed zeg!! Super, gefeliciteerd :D
@Sammy; je zal er wel gek van worden dat iedereen het zegt, maar ze hebben wel gelijk en geloof me, ik kan het weten :o

Ik ben nu helemaal happy *\o/* Ben al een paar weken aan het proberen om wat strakker te worden en deed dit dus weer door minder te eten, maar ik bleef steeds op precies hetzelfde gewicht hangen. Ik ben nu sinds woensdag meer aan het eten, 6x per dag en dan gezond, dus zo min mogelijk suikers enzo; vanmorgen was er 0,3 af :P
Ik voel me ook gelijk een stuk fijner met dat meer eten, ik heb veel meer energie en ik heb er ook meer vertrouwen in dat wat ik nu afval blijvend is.

Ik weet niet meer wie het net zei, maar pas op met meerdere keren op een dag wegen. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee, en het is ook niet objectief aangezien je gewicht schommelt over de dag. Je kan het beste een vast punt van de dag kiezen, bijvoorbeeld als je net opstaat of vlak voordat je gaat slapen. En dan nog het beste 1x per week, maar dat lukt mij ook niet, daar ben ik te nieuwsgierig voor :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:14

Vera, super dat je al beter in je vel zit en meer energie hebt! Vaak scheelt dat ook al een hoop hoor. Bij mezelf merk ik iig als ik actief ben en gezond eet, voel ik me beter/zit ik goed in m'n vel. Als ik heel de dag binnen hang en slecht eet, voel ik me ook meteen slechter/dikker. Terwijl ik dan gewoon evenveel weeg :P

Meerdere keren op een dag wegen heeft inderdaad geen zin. Je gewicht schommelt altijd wat. Beste op een vast tijdstip en dan 1 keer in de week :j En hou er ook niet teveel aan vast he, het meten van omtrekken (heupen, bovenbenen enz) geeft vaak een veel beter beeld dan je gewicht alleen! Een bodybuilder van 100 kilo ziet er bv al heel anders uit dan iemand die nooit sport en slecht eet van 100 kilo :P

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:20

Ik weeg nu dagelijks puur als stimulans voor mezelf dat ik goed bezig ben.Motiveert extra vind ik!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:28

Maar als je, in mijn ogen, gezond afvalt, val je zo'n kilo per week af. Dat is dan ongeveer 142 gram per dag. Lijkt mij de moeite niet om daarvoor iedere dag op de weegschaal te staan :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:31

daarbij komt ook dat de meeste mensen niet gestaag afvallen, dus die 142 gr zie je niet elke dag :P Het gaat vaak met horten en stoten.

Ik woog mezelf wel elke dag, dat ging prima. Nu ik op gewicht ben weeg ik niet meer, ik zie het altijd snel genoeg in de spiegel als ik aankom :j

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:32

Nee ok ik neem aan dat iedereen wel begreep dat je niet iedere dag 142 gram afvalt dan precies :P Soms val je wat af, soms kom je wat aan, als je over 't geheel maar af blijft vallen natuurlijk.

Aan m'n broeken merk ik 't altijd :=

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:49

Ja maar als je dan een keer een week geen kilo afvalt is dat een enorme domper als je naar je idee iedere dag goed bezig bent geweest.

Als je dagelijks ziet dat je afvalt dan kun je eerder ingrijpen als je een dag of langer niet afvalt.

Dan weet je ook welke dag je de mist in bent gegaan..