Er bestaat een Pepsi vanille geloof ik, maar die is dacht ik niet van Lip Smackers merk.
Enne hoezo verslavend Heb er nu 15 en er zijn er nog 7 onderweg uit Amerika en nog wat bij Tallie vandaan binnenkort
Alwiene
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 17:50
Oke ik heb net even de vanilla lights op gehad, maar ook meteen weer afgehaald, gatver wat ruikt/smaakt dat ding chemisch. Vind het echt níet lekker. En aangezien zijn meloen-collega al net zo'n bijgeurtje heeft vermoed ik dat ze verder ongebruikt voor de show gaan dienen Ik gok voorlopig niet meer op shimmers
Edit: Oh sjips, één van de smackers uit amerika waar ik me erg op verheug is volgens mij ook een shimmer, als die maar niet zo vreselijk tegen valt dan want daar zou ik echt van balen
Tallie ik heb ze weer binnen Mn meloen collectie is bijna compleet geloof ik!! ik ben mn nageltjes roze aan het lakken met het bijbehorende nagellakje en ondertussen aan het genieten van mijn nieuwe meloen smackers
Even een vraagje om te checken, maar weet iemand of kkbb die lipsmackers gewoon per envelop verstuurd? Lijkt me wel toch? Of gaat dat als pakketje wat je echt zelf in ontvangst moet nemen?
Tallie1979
Geplaatst: 01-03-11 21:47
Marlies94 schreef:
Tallie je moet die link eens even in je OS zetten van je site
meloenenmeloenenmeloenen!!!!!!!! watermeloen......... je neemt een grote watermeloen, maakt met een appelboor een aantal gaten er in, rum of whiskey er in.....nachtje slapen en m dan op eten!!!!