En was mijn Berlijnse kaartje al binnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:ik hoop dat je een grapje maakt?
Electra63 schreef:Ik ben ook heel kalm geweest en verder heel snel hersteld.
Maar ik ben wel gefrustreerd omdat ik IMO onterecht mijn rijbewijs kwijt ben en dan in zo'n ambtelijke molen terecht kom, waar niemand een duidelijk antwoord heeft op de te volgen procedure enz.
Als ik goed genoeg ben om te werken, te sporten en te fietsen, ben ik ook goed genoeg om auto te rijden.
Ik heb nl. geen restgevolgen of uitval.
Electra63 schreef:Haha, hier ook niet hoor. Ik heb al 3 keer gebeld met cbr, een verklaring ondertekend door HA opgestuurd en 2 brieven. Nu mag ik over 12 dagen komen voor een keuring in mn eigen zkh? Dom gedoe en geldklopperij
Electra63 schreef:Officieel is 26 mei het een half jaar geleden.
18 april krijg ik de keuring. Volgens CBR te vroeg, maar neurologie zegt kom maar![]()
Ik zat laatst op stal. Die man had paar weken na mij een beroerte gehad, slikt nog heel veel medicijnen en hij mag wel al weer rijden. Dan word ik dus boos, terwijl hij er niets aan kan doen en ik het hem van harte gun.
Men moet dit per individu beoordelen.
Ayasha schreef:Ik kan maar hopen dat( ik voor 16 juni weer werk,al is het maar partime
Electra63 schreef:Ayasha schreef:Ik kan maar hopen dat( ik voor 16 juni weer werk,al is het maar partime
Dat zou wel erg snel zijn, je moet immers nog een keer geopereerd worden.
Ik ben op 27 november geopereerd via mijn lies, dus mijn herstel gaat veel sneller(eigenlijk ben ik helemaal hersteld.).
Jij moet gewoon je tijd nemen om zo veel mogelijk te herstellen, zodat je ook later geen terugval krijgt, daarom doe ik ook nog wat rustig aan. Daar ben ik echt verschillende malen voor gewaarschuwd door het revalidatiecentrum.
Er staat een jaar tot anderhalf jaar voor het herstel na een hersenbloeding, als je het overleefd, dus heb geduld.