Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:nou ik heb gewoon liever niets in m'n etenin dat soort zaken mag je helemaal niets in
ook je haar niet los etc.
Fiffill schreef:Pleister breek je tenminste je kiezen niet op.. heb ik nog liever een pleister, zeker met mijn kiezen zonder glazuur waar van gewoon brood al stukken afbreken
Lekker handig met stretches trouwens, mag je die dan ook niet in? Sta je met zo'n anus-oor zoals ze het hier noemen, nee dat ziet er lekker uit
Lous schreef:Wel raar van die pleister. Op het werk hebben we dan ook speciaal blauwe horecapleisters. Zodat die opvallen mochten ze per ongeluk in het eten terecht komen.
Zichtbare piercings en tongpiercings zijn bij mij op het werk ook niet toegestaan. Retainers in de tong hebben ze geen probleem mee.
Joonsel schreef:Lous schreef:Wel raar van die pleister. Op het werk hebben we dan ook speciaal blauwe horecapleisters. Zodat die opvallen mochten ze per ongeluk in het eten terecht komen.
Zichtbare piercings en tongpiercings zijn bij mij op het werk ook niet toegestaan. Retainers in de tong hebben ze geen probleem mee.
Hier ookMoet gewoon alles afplakken. Ziet er heel stom uit hoor, een (stukje) blauwe pleister op je neus!
Aster, echt heel erg balen dat je 'm nu eruit moet halen
_R_G_ schreef:Ik ben aan het proberen mijn moeder over te halen, ik wil heel graag een tragus piercing.
even een vraagje daar over, geneest die moeilijk?
Ik heb namelijk een weerstand van 0,0 en ben iedere dag bij de paarden, en dus in een stoffige omgeving.
Kan dat heel veel kwaad? en ik weet dat het grotendeels aan jezelf ligt hoe goed je het verzorgd enzo maar ben toch wel benieuwd.
_R_G_ schreef:Ik ben aan het proberen mijn moeder over te halen, ik wil heel graag een tragus piercing.
even een vraagje daar over, geneest die moeilijk?
Ik heb namelijk een weerstand van 0,0 en ben iedere dag bij de paarden, en dus in een stoffige omgeving.
Kan dat heel veel kwaad? en ik weet dat het grotendeels aan jezelf ligt hoe goed je het verzorgd enzo maar ben toch wel benieuwd.
_R_G_ schreef:Bedankt voor de snelle antwoorden
Ben hard bezig mijn ouders over te halen, al denk ik dat het voorlopig nog niet lukt haha.
hebben jullie ook foto's?![]()