[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:17

Wel raar van die pleister. Op het werk hebben we dan ook speciaal blauwe horecapleisters. Zodat die opvallen mochten ze per ongeluk in het eten terecht komen.
Zichtbare piercings en tongpiercings zijn bij mij op het werk ook niet toegestaan. Retainers in de tong hebben ze geen probleem mee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:17

nou ik heb gewoon liever niets in m'n eten :') in dat soort zaken mag je helemaal niets in :n ook je haar niet los etc.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:19

Ja inderdaad, onder het mom van dat het er af kan vallen en vieze dingen op kunnen komen en die in het eten kunnen vallen. Echt erg, ik kan wel janken als ik nu naar die piercing kijk :+ al die pijn en moeite erna voor niks.. Ach ja, is niet anders.. Haar moet inderdaad helemaal vast

@ DQ dat is inderdaad echt heel vies

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:22

xDramaQueen schreef:
nou ik heb gewoon liever niets in m'n eten :') in dat soort zaken mag je helemaal niets in :n ook je haar niet los etc.

Idd beter voorkomen.
Maar van sommige piercings kan ik me wel voorstellen dat die eruit moeten omdat ze als aanstootgevend beschouwd kunnen worden. Van andere piercings vind ik dat die er best in kunnen blijven omdat bijna iedereen ze tegenwoordig heeft en/of in het algemeen geaccepteerd worden. Bijvoorbeeld oorpiercings.

Al schat ik de kans klein in dat een piercing er zomaar uit kan vallen.
Laatst bijgewerkt door Lous op 10-03-11 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:23

Fiffill schreef:
Pleister breek je tenminste je kiezen niet op.. heb ik nog liever een pleister, zeker met mijn kiezen zonder glazuur waar van gewoon brood al stukken afbreken ;)

Lekker handig met stretches trouwens, mag je die dan ook niet in? Sta je met zo'n anus-oor zoals ze het hier noemen, nee dat ziet er lekker uit _O-

Nou ik vind het wel heel knap als je het voor elkaar krijgt om er een hele tunnel uit te laten flikkeren zonder het op te merken. :')

Fenrir

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:23

Ja daarom :')

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:25

Ah, dan snap ik idd wel dat ie eruit moet, kan me voorstellen dat je baalt.

Ieeek pleister in je broodje daar moet ik echt niet aan denken :r

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:26

Of een vinger ofzo.

Ik had toen ik in de keuken werkte per ongeluk 2 x achter elkaar hetzelfde vingertopje afgesneden.
Wat een geluk dat hij allebei de keren nog aan een dun velletje aan mijn vinger hing. :+

Volgens mij gebeurt zoiets sneller dan dat er een piercing losgaat. Ik neem aan dat je dan niets van sieraden om mag?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:28

Lous schreef:
Wel raar van die pleister. Op het werk hebben we dan ook speciaal blauwe horecapleisters. Zodat die opvallen mochten ze per ongeluk in het eten terecht komen.
Zichtbare piercings en tongpiercings zijn bij mij op het werk ook niet toegestaan. Retainers in de tong hebben ze geen probleem mee.

Hier ook :j Moet gewoon alles afplakken. Ziet er heel stom uit hoor, een (stukje) blauwe pleister op je neus!

Aster, echt heel erg balen dat je 'm nu eruit moet halen :\

Seraphim

Zeg hou eens op met die vieze verhalen over pleisters en vingertopjes :=
Lijkt mij ook niet dat een piercing er snel uit gaat maar ze moeten natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen.

xDramaQueen

Mijn moeder is facilitair manager bij een groot bakkersbedrijf, zelfs haar verlovingsring moet af, terwijl ze alleen maar de schoonmaak controles daar loopt en niets met het brood te maken heeft.

ik zal gelijk uitleggen waarom, want het kan zo zijn dat je bedrijfsleider t ook overdreven vindt, maar het zijn de regels, stel ze krijgen een controle en je hebt toch je tunnels in, kan het bedrijf waar je werkt een boete krijgen of zelfs zijn vergunning kwijt raken.
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 10-03-11 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:29

Nee mag helemaal niks in/om inderdaad!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:37

Joonsel schreef:
Lous schreef:

Hier ook :j Moet gewoon alles afplakken. Ziet er heel stom uit hoor, een (stukje) blauwe pleister op je neus!

Aster, echt heel erg balen dat je 'm nu eruit moet halen :\

Alles op mijn werk moet eruit. Mag niet afgeplakt worden.
Heel zonde als je net iets hebt laten zetten.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 15:52

Ik mag ze inhouden (domino's pizza) maar dan moeten er wel blauwe pleisters overheen. Als ik aan het werk ben zijn beide oren dus blauw :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:24

Blij dat ik net mijn broodje op heb :')

Op mijn werk is het gelukkig geen probleem dat ik piercings heb (lesgeven en schoonmaak).

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:55

Ik ben aan het proberen mijn moeder over te halen, ik wil heel graag een tragus piercing.
even een vraagje daar over, geneest die moeilijk?
Ik heb namelijk een weerstand van 0,0 en ben iedere dag bij de paarden, en dus in een stoffige omgeving.
Kan dat heel veel kwaad? en ik weet dat het grotendeels aan jezelf ligt hoe goed je het verzorgd enzo maar ben toch wel benieuwd.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:58

_R_G_ schreef:
Ik ben aan het proberen mijn moeder over te halen, ik wil heel graag een tragus piercing.
Ik heb namelijk een weerstand van 0,0 en ben iedere dag bij de paarden, en dus in een stoffige omgeving.
Kan dat heel veel kwaad? en ik weet dat het grotendeels aan jezelf ligt hoe goed je het verzorgd enzo maar ben toch wel benieuwd.

Ik vond mijn traguspiercing de makkelijkste en fijnste in 'onderhoud'. Heb hem nu 6,5 jaar geloof ik en nooit problemen mee gehad. Ook ik liep gewoon bij de paarden, is geen probleem.

Moet ik wel toegeven dat mijn piercings allemaal heel goed zijn genezen en met geen van alle heb ik problemen gehad (2x wenkbrauw, 2x navel, tongpiercing, tragus, micro dermal). :) Is gewoon per persoon verschillend.

Qua schoonmaak zou ik wassen met Uni Cura (1 keer per dag, evt. 2 keer) en als de piercing wat gaat etteren zou ik schoonmaken met gekookt water met zout. Verder niet teveel bijzondere dingen aan doen!

---

Wat een vieze verhalen allemaal over pleisters in je eten :') Bah! Hoef voorlopig geen belegd broodje meer van een broodjeszaak ofzo :P

Aster: wel balen zeg, dat je zelfs zo'n piercing eruit moet halen. Als het om het aanzicht gaat al helemaal. Als het om hygiëne gaat, snap ik het wel! Is erg belangrijk natuurlijk ;)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:04

_R_G_ schreef:

Verschilt helemaal per persoon. Ik heb hem nu 3 maanden en is nog steeds heel pijnlijk. Kan nog steeds niet erop slapen wat erg vervelend is en doet met lachen en eten nog best pijn af en toe. Vaak weer bij piercer gezeten enz.
Navelpiercing en tongpiercing nooit problemen mee gehad :)

Maar ik zou het zeker doen! Hij is zooooo mooi <3

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:08

Bedankt voor de snelle antwoorden :D

Ben hard bezig mijn ouders over te halen, al denk ik dat het voorlopig nog niet lukt haha.
hebben jullie ook foto's? :o O:)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:22

Nee ik heb geen foto's :P

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:33

Afbeelding

Nog geen 5 minuutjes oud :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:33

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:39

:~ xDramaQueen die van jou vind ik echt zooo mooi :~

ik wil 'm echt haha
al heb ik wel echt een heeeele lage pijngrens ;(

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:41

_R_G_ schreef:
:~ xDramaQueen die van jou vind ik echt zooo mooi :~

ik wil 'm echt haha
al heb ik wel echt een heeeele lage pijngrens ;(

Prikje is 1 seconde! ;)

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:41

Ik zie er ook wel beetje tegenop haha. Ben al heel lang aan het uitstellen. Achja, denk altijd maar zo. Hoe lang duurt die pijn, maximaal 5 sec. :') Hij kan dan wel daarna gaan ontsteken enzo, maar dat is wel andere pijn.