Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne_J schreef:Ik ben iets meer dan 300 euro kwijt voor mijn Great Lenghts extensions. Bij mij kost het minder doordat ik maar 80 extensions heb voor meer volume. Wanneer ik echt een verlenging had gewild was ik meer dan het dubbele kwijt geweest en dat had ik natuurlijk ook niet gedaan
Maar nu valt het voor mij nog wel mee.
jori_X schreef:Ik had die prijslijst ook al gezien maar verderop staan voorbeelden en de prijzen erbij. Die vind ik nog wel meevallen! Het ligt er natuurlijk heel erg aan hoeveel strengen je nodig hebt! Ik heb er niet veel nodig, dus dan daalt de prijs ook!Suzanne_J schreef:Ik ben iets meer dan 300 euro kwijt voor mijn Great Lenghts extensions. Bij mij kost het minder doordat ik maar 80 extensions heb voor meer volume. Wanneer ik echt een verlenging had gewild was ik meer dan het dubbele kwijt geweest en dat had ik natuurlijk ook niet gedaan
Maar nu valt het voor mij nog wel mee.
Dit vind ik dan wel heel erg meevallenIk wil dan wel verlenging, maar ik heb dan ook wat korter haar!
Ik stap gewoon binnen en vraag wat ze denken en wat ze denken dat het gaat kosten
jori_X schreef:Maar dat is dan ook het enige voordeel van dun haar. Ooooh wat wil ik graag lang haar & normale dikte
Op de site (en volgens Suzanne_J) kan je er een half jaar mee doen dus dat is dan weer een voordeel! Want wat ik heb gelezen is dat langer dan bijv met Socap
merel90 schreef:Hm, ik denk dat ik toch maar gewoon de chocolate brown pak, en als ie te licht is hem gewoon net als jij naar mijn eigen kleur verf. Als ik een tint donkerder pak en die te donker is is het natuurlijk een stuk moeilijker die mijn kleur te maken.
Hoe lang is de levertijd eigenlijk ongeveer? Dat kan ik nergens vinden..