Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:15

Mijn bericht doelde meer op van die daar boven haha :)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:20

Ik had die prijslijst ook al gezien maar verderop staan voorbeelden en de prijzen erbij. Die vind ik nog wel meevallen! Het ligt er natuurlijk heel erg aan hoeveel strengen je nodig hebt! Ik heb er niet veel nodig, dus dan daalt de prijs ook!

Suzanne_J schreef:
Ik ben iets meer dan 300 euro kwijt voor mijn Great Lenghts extensions. Bij mij kost het minder doordat ik maar 80 extensions heb voor meer volume. Wanneer ik echt een verlenging had gewild was ik meer dan het dubbele kwijt geweest en dat had ik natuurlijk ook niet gedaan :)
Maar nu valt het voor mij nog wel mee.

Dit vind ik dan wel heel erg meevallen :) Ik wil dan wel verlenging, maar ik heb dan ook wat korter haar!

Ik stap gewoon binnen en vraag wat ze denken en wat ze denken dat het gaat kosten :j

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:03

Het viel mij ook wel mee hoor.
Ik had die prijslijst ook gezien en toen dacht ik ook al van ojee..
Maar ik ben eerst gewoon een keer gaan informeren :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:13

jori_X schreef:
Ik had die prijslijst ook al gezien maar verderop staan voorbeelden en de prijzen erbij. Die vind ik nog wel meevallen! Het ligt er natuurlijk heel erg aan hoeveel strengen je nodig hebt! Ik heb er niet veel nodig, dus dan daalt de prijs ook!

Suzanne_J schreef:
Ik ben iets meer dan 300 euro kwijt voor mijn Great Lenghts extensions. Bij mij kost het minder doordat ik maar 80 extensions heb voor meer volume. Wanneer ik echt een verlenging had gewild was ik meer dan het dubbele kwijt geweest en dat had ik natuurlijk ook niet gedaan :)
Maar nu valt het voor mij nog wel mee.

Dit vind ik dan wel heel erg meevallen :) Ik wil dan wel verlenging, maar ik heb dan ook wat korter haar!

Ik stap gewoon binnen en vraag wat ze denken en wat ze denken dat het gaat kosten :j

Ik vind de prijzen niet bepaald meevallen hoor :=
Als je er 80 hebt ben je inderdaad niet zo veel kwijt als in die lijst, dus dat scheelt als je er maar weinig nodig hebt (das weer een geluk als je dun haar hebt ;) ), maar in verhouding vind ik het wel reteduur :o (Als je bedenkt dat ik er 120 had, voor zelfs minder..)

Ik zou het er ook niet voor over hebben inderdaad. Mooi haar hoor, daar niet van. Maar zoals ik al zei zou ik dan ongeveer 1000 euro kwijt zijn.. Voor een beetje haar :+
Nee, dat geld kan ik wel ergens anders voor gebruiken :D :D

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:16

Nee tuurlijk! Ik zou ook nooit 1000 euro neerleggen voor zoiets :)) Maar dat is niet van toepassing in mijn geval :)

Ik ga maandag eens bellen voor een afspraak en dan vraag ik gewoon wat de kapper denkt hoeveel het gaat kosten. Maar op 1000 euro zal ik wel niet uitkomen :))

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:18

ja en het bent er dan nog niet niet met 1000 euro , want je mag dan alweer sparen voor over 4 a 6 maanden weer nieuwe te laten zetten dus ben je gemiddeld per jaar tussen de 3000 a 4000 euro kwijt pfff

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:19

@ jori: Haha nee daarom scheelt t ook wel dat je er weinig nodig hebt! Das dan weer mazzel :P

@ shantal: misschien ooit als ik miljonair ben ofzo _O- _O-

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:21

Maar dat is dan ook het enige voordeel van dun haar. Ooooh wat wil ik graag lang haar & normale dikte <3

Op de site (en volgens Suzanne_J) kan je er een half jaar mee doen dus dat is dan weer een voordeel! Want wat ik heb gelezen is dat langer dan bijv met Socap :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:26

hahaha @shantal zoekt een hele rijke vriend die voor me haar ,make-up, hakken kan zorgen en een heeeeel groot huis met 3 verschillende slaapkamers voor elk ding een aparte slaapkamer

das het enigeste voordeel ja jori , maar ook weer niet want je blijft dan voor altijd vast zitten met extentions (tenzij je het op een gegeven moment niet meer wil )

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:28

Een half jaar is wel lang, maar denk dat dat ook ligt aan je eigen haar :j
En de verzorging uiteraard.

Als je eigen haar snelt groeit, dan ga je een half jaar niet redden denk ik..
Das met So Cap net zo :j

Heb ze vorige keer iets van 5 maanden ingehad :j

Wat langer kon ook nog wel, maar ik had het even gehad, ik moest elke dag een hoge staart in, ivm werk, en dat ging me irriteren omdat ze best wat uitgegroeid waren :P
Mijn haar groeit best snel :j

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:32

Mijn haar groeit vreselijk langzaam :')

Ik stijl het ook heel veel, want natuurlijk ook niet goed is voor mn haar :o Maar de hairextensions doe ik dan met slag, dan hoeft mn haar die hittestyling iig niet meer elke dag te ondergaan!

Mij lijkt het in het begin alleen wel wat raar zitten met je cap :+ Maarmisschien merk je daar ook wel niks van...

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:33

ik heb de mijne nu 4 maanden , en ze moeten er eigenlijk nu al uit:( heb nu dat ze een cm of 3 a 4 gezakt zijn
het begon al met de 3 maanden dat ze aardig gezakt waren

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:45

jori_X schreef:
Maar dat is dan ook het enige voordeel van dun haar. Ooooh wat wil ik graag lang haar & normale dikte <3

Op de site (en volgens Suzanne_J) kan je er een half jaar mee doen dus dat is dan weer een voordeel! Want wat ik heb gelezen is dat langer dan bijv met Socap :)

Ik kan er idd een halfjaar mee doen, maar mijn haar groeit ook niet zo snel. Op het einde begon ik wel iets sneller een streng te verliezen. Ik ben er denk ik in totaal 6 van de 80 verloren, en 4 ofzo waren in de laatste 2 weken.
Van So Cap heb ik ook al veel goede ervaringen gehoord, maar ik heb ook gekozen voor Great Lenghts omdat daarvan een kapsalon in mijn dorp is, dus dat was wel heel gemakkelijk :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:28

Ik ga voortaan extensionloos door het leven :)
Afbeelding

Heb 20 Great Lengths extensions eruit laten halen en het valt mee hoe 'dun' mijn haar nu is.
Dus voorlopig geen extensions meer!
Kan ik ook mooi sparen voor de vakanties :+

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:07

Hoi, ik kom hier even binnenvallen :o
Ik wil graag clip in extensions, en ik las hier heel veel positieve dingen over de luxy's. Nou ben ik een beetje op de site aan het kijken, maar ik twijfel tussen de dikte, en de kleur. Ik heb zelf vrij dun haar, dan kan ik denk ikhet beste de 120 grams pakken hè? En wat betreft de kleur, heeft één van jullie toevallig de kleur chocolate brown? Ik twijfel welke het dichtst bij mijn eigen haarkleur zit..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:12

Ik heb die kleur, maar als ik een foto ervan maak krijg je niet een goed idee. Terwijl ik niet echt donkerbruin haar heb is hij mij wat te licht van kleur. Ik zit nu nog te twijfelen om mijn haar en de clipins te kleuren of alleen de clip ins naar mijn haar kleur.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:17

Hm, lastig.. Ik vind ook dat de kleuren op het tutorial-filmpje donkerder lijken dan op de site..

Dit is mijn eigen haarkleur, ik ben de rechtse.. Ik twijfel tussen dark brown en chocolate brown, denk jij dat diegene die jij hebt te licht is?
Afbeelding

Ik denk dat het het mooiste is zowel je eigen haar als je clip-ins te kleuren, dan klopt de kleur het beste met elkaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 13:04

ik denk wel dat mijn chocolatebrown te licht voor jou zijn, mijn chocolatebrown is meer zoals die helemaal links...

Ik heb gewoon chocolatebrown gekocht en vervolgens een pakje haarverf in de kleur chocolatebrown gekocht :') 't scheelde minimaal met wat mijn haarkleur was... Maar 't is nu wel echt een perfecte match :D Heb ik mijn extensions gelukkig niet voor hoeven kleuren :D

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 13:51

ik heb de bleach blonde besteld, en ik verf m'n haar gewoon in kleur 613 net zoals de extensions :+

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:22

Hm, ik denk dat ik toch maar gewoon de chocolate brown pak, en als ie te licht is hem gewoon net als jij naar mijn eigen kleur verf. Als ik een tint donkerder pak en die te donker is is het natuurlijk een stuk moeilijker die mijn kleur te maken.
Hoe lang is de levertijd eigenlijk ongeveer? Dat kan ik nergens vinden..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:22

Ik zou meer als 1000,- kwijt zijn voor Greath Lengths denk ik.
Echt te duur en dit haar past kwa structuur toch beter bij mijn haar.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:25

merel90 schreef:
Hm, ik denk dat ik toch maar gewoon de chocolate brown pak, en als ie te licht is hem gewoon net als jij naar mijn eigen kleur verf. Als ik een tint donkerder pak en die te donker is is het natuurlijk een stuk moeilijker die mijn kleur te maken.
Hoe lang is de levertijd eigenlijk ongeveer? Dat kan ik nergens vinden..

de mijne zijn op dit moment niet ''in stock'' dus daar moet ik zoiezo al 2 weken op wachten voordat die verstuurd worden. daarna worden ze naar nederland gestuurt dit duurt volgens mij 'n week. maar dan moeten ze door de duane, en dat kan 2 weken duren. maar ook maar 'n paar dagen.
het is dus niet precies te zeggen hoelang 't duurt, maar je kan 't bijhouden via zo'n code.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:27

Volgens mij is het een week of 2, overigens zat er voor mij wel een rekening van de douane bij. Onze haarkleur verschilt niet zo veel denk ik, dus hij zal voor jou waarschijnlijk ook wat licht uitvallen.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:49

Jeeej! Mijn haartjes zijn binnen en gaan er morgen in! Ik heb microring extensions besteld, vorige week dinsdag zijn ze verstuurd vanuit China en vandaag binnen!
Zal morgen proberen foto's te maken als ze erin zitten en netjes gesneden zijn.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:59

wie heeft de luxy's eigenlijk bij laten knippen? of is dat niet nodig?