Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amsterdam_30 schreef:Heb niet alles bijgelezen, maar genoeg om Natasja91 een harde schop onder dr kont te geven, hehe..![]()
Twee harde schoppen (op zn minst) moeten genoeg zijn om je weer te motiberen om er een week voor te gaan? Krijg je volgende week gewoon weer een schop![]()
Gisteren uit eten geweest en oepsss.. wel teveel gegeten en wat frietjes met mayo..
Vandaag gaat het goed.
Zometeen heel gezond koken.
Oh ja, er bestaat super light mayo. Kennen jullie dat al? *rent naar de koelkast om het te bekijken*
Het is: Calve slechts 3 % vet.
Kun je gerust af en toe nemen dus met mate.. Is dat niet een goede tip?
Carlijnnn schreef:nu niet opgeven natasja!
xfioon, lijkt me ook niet echt veel, mis ook wat fruit, mischien toevoegen tussendoor.
nu bezig met mijn lunch, tomaten komkommer salade( kwart komkommer, 1 tomaat, 6 kleine tomaatjes) gerooster bruin zacht bolletje, en plakje ham.
vanochtend tijdens onderbreking van het leren iets meer dan 20 minuten op crostrainer gezeten, ± 35 km/uur , rond kilometer of 10 zat ik geloof ik.
verder schema van vandaag:
o: half bakje yoghert vermengt met kwark, met wat special k
t: rijswafel (ontbijt was ook wat laat)
l: tomaat komkommer, broodje, ham
t: iets van fruit (2manderijen of 1 appel, meer is er niet in huis.)
a: geloof iets van kafsvlees, en een of ander saus (waar vlees in zit) + aardappel puree. volgens recept 500 calorieën per portie. (over avond eten heb ik niks tezeggen)
amsterdam_30 schreef:@Patriciavt: Dat ik kies bewust logo, moeten bedrijven dus flink voor betalen.. er zit echt super weinig in. Lees het etiket maar eens goed.