Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

net zo lekker als in de zomer
alleen wat duurder hihi
maar hij moet vandaag op 

Maarja, ik heb wel weer mn eigen slechte gewoontes.. en dat is best wel erg.. ik rook 2 pakjes per dag.. en ik heb een groot motivatieprobleem (al gaat dat verantwoord en gezond afvallen super goed, en ben ik op en top gemotiveerd!).. Dus achja, iedereen zn slechte gewoontes..
echt grappig hoe makkelijk het me afgaat tot nu toe!
ik slaap dus overdag, omdat ik afgelopen nacht heb gewerkt.. en ik heb zoooooooo raar gedroomt.. ik droomde dat ik bij mn vriend thuis was.. en daar stonden allemaal hapjes op tafel, en chips enz. en ik kon nergens vanaf blijven, onbeschaamd schrokte ik van alles en nog wat naar binnen, en er bleef door mij niets over voor de rest.. maar ja ik was echt compleet vergeten dat ik bezig was met afvallen, en toen ik bezig was met het laatste schaaltje chips naar binnen schrokken realiseerde ik dat ik eigenlijk bezig was met afvallen, en toen voelde ik me zooo rot, schuldig en slecht.. en daarna werd ik wakker
rare droom, ik lijk wel geobserdeerd
amsterdam_30 schreef:Heb niet alles bijgelezen, maar genoeg om Natasja91 een harde schop onder dr kont te geven, hehe..![]()
Twee harde schoppen (op zn minst) moeten genoeg zijn om je weer te motiberen om er een week voor te gaan? Krijg je volgende week gewoon weer een schop![]()
Gisteren uit eten geweest en oepsss.. wel teveel gegeten en wat frietjes met mayo..
Vandaag gaat het goed.
Zometeen heel gezond koken.
Oh ja, er bestaat super light mayo. Kennen jullie dat al? *rent naar de koelkast om het te bekijken*
Het is: Calve slechts 3 % vet.
Kun je gerust af en toe nemen dus met mate.. Is dat niet een goede tip?

Haha. Ach, zal wel meevallen.
Ik heb het nu met m'n studie over longaandoeningen etc. Heerlijke plaatjes... dus ben nu extra blij dat ik nog nooit heb gerookt

.

wel vandaag nog uitgemest, dat is ook weer cal's verbranden

Carlijnnn schreef:nu niet opgeven natasja!
xfioon, lijkt me ook niet echt veel, mis ook wat fruit, mischien toevoegen tussendoor.
nu bezig met mijn lunch, tomaten komkommer salade( kwart komkommer, 1 tomaat, 6 kleine tomaatjes) gerooster bruin zacht bolletje, en plakje ham.
vanochtend tijdens onderbreking van het leren iets meer dan 20 minuten op crostrainer gezeten, ± 35 km/uur , rond kilometer of 10 zat ik geloof ik.
verder schema van vandaag:
o: half bakje yoghert vermengt met kwark, met wat special k
t: rijswafel (ontbijt was ook wat laat)
l: tomaat komkommer, broodje, ham
t: iets van fruit (2manderijen of 1 appel, meer is er niet in huis.)
a: geloof iets van kafsvlees, en een of ander saus (waar vlees in zit) + aardappel puree. volgens recept 500 calorieën per portie. (over avond eten heb ik niks tezeggen)
wel groente, eet vanavond wel een stuk komkommer ofzo...
, en ik heb zo iets ga ik straks ook doen als ik alles kwijt ben, dus als ik nu al weet te matigen, gewoon dat net genoeg is. blijf ik dan op gewicht. en rest van de dag was verder erg gezond!, helemaal als je er mee rekening houd dat ik se week heb komende week, en dan normaal constant eet
.(tijdens het leren)
? amsterdam_30 schreef:@Patriciavt: Dat ik kies bewust logo, moeten bedrijven dus flink voor betalen.. er zit echt super weinig in. Lees het etiket maar eens goed.

Probeer wel steeds meer en die file'tjes kan ik wel hebben..

Je moet je eetgewoontes veranderen, anders kom je zo weer aan.
) doorheen doe
Ik ben benieuwd hoeveel kcal daar in zit maar ik vind het niet terug op calorietabel of caloriechecker.