psych snapte na een poosje ook dat ik daar niet alleen ging kijken, dus nu gaat ze mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was gister jarig. 

... Ik moet zelfs van mijn begeleider, waar ik eens in de 2 weken kom, uit huis na mijn middelbare school. Dat is al dit schooljaar dus. Ik zie er zo erg tegenop en ik heb ook al zelfmoordpogingen enz. gehad en ik vind het gewoon zo vervelend dat ik dag in dag uit gekleineerd wordt door de mensen in huis. Dit weekend ben ik het huis even 'ontvlucht' en ik zit ook even bij familie, maar heeft iemand er ervaring mee met medicijnen ofzo? Of denken jullie dat ik geen medicijnen hiervoor zou kunnen krijgen?
Wat zou ik je graag willen helpen zeg! Ik kan je nu wel vertellen dat jij niet gestoord doet, maar de mensen in je thuissituatie, maar daar heb je natuurlijk niks aan. Ik schrok echt heel erg toen ik las dat ze je sloeg.. Meis, de beste oplossing is echt om daar weg te gaan, en dat is in het begin hardstikke eng natuurlijk! Heb je geen vriend(in) die je erbij zou kunnen helpen?
Enige nadeel is dat als ik een dosering slik die super werkt ik de hele dag honger heb en ook enorm aankom, dus slik nu helaas weer wat minder, maar heb er wel nog veel baat bij.
, ik ben nog steeds bezig het water goed te krijgen.Ze had het verzwegen omdat ze bang was dat ik erg boos zou worden.Daagje weg geweest en je rook het water al bij binnenkomst, dus als een gek verversen.Ik heb het echt gehad hoor,ze is druk onrustig luisterd niet enz.
Maar bedenk wel heel goed dat het een hulpmiddel is en geen wondermiddel!! Heb je begeleiding van iemand bij het omgaan met je dochter? Je weet dat autisme vaak in de familie zit he, volgens mij heb ik je daar per pb ook al eens wat over gezegd maar heb je al eens overwogen om ook jezelf te laten testen?